Hier ongeveer dezelfde lengte, heb ook Mquote:Op donderdag 15 mei 2008 14:45 schreef Roycoooooo het volgende:
@wtb: k ben 1.86 maar bij mij zit M precies goed. Zijn ze bij jou niet veel te lang?Kan natuurlijk een andere lichaamsbouw zijn qua rug enzo
!
verzendkosten kan je opzoeken op de site. Uit m'n hoofd is het minimum 40/45 dollar naar NL. Invoer/BTW is 30% over bedrag van shirtjes+verzendkosten.quote:Op donderdag 15 mei 2008 16:34 schreef tequi3 het volgende:
Hm, weet iemand wat ik ongeveer kwijt ben aan overige kosten als ik ongeveer 4 t-shirtjes bestel? Dus zeg maar 4x 30$. Wat ben ik nog kwijt aan import/verzendkosten?
Vorige maand wat besteld in de clearance voor mezelf en vriendje. 5 Shirtjes en een korte broek, totaal artikelen $129,40 + verzendkosten $50 = $179,40. Kreeg gisteren de invoerrechten factuur van FedEx; 21,85 eur en dat vond ik wel een meevallerquote:Op donderdag 15 mei 2008 16:34 schreef tequi3 het volgende:
Hm, weet iemand wat ik ongeveer kwijt ben aan overige kosten als ik ongeveer 4 t-shirtjes bestel? Dus zeg maar 4x 30$. Wat ben ik nog kwijt aan import/verzendkosten?
Dan heb je net een goede bestelling gehad. Ik zat laatst met wat polo's en shirtjes over de 200 dollar en dan zit je ineens op 65 euro invoerrechten. Best de moeite waard om op deze manier even je op bedrag te letten. Had ik 1 shirtje minder gedaan was ik ook op ongeveer 180 dollar uitgekomen.quote:Op donderdag 15 mei 2008 20:39 schreef Miffy1 het volgende:
[..]
Vorige maand wat besteld in de clearance voor mezelf en vriendje. 5 Shirtjes en een korte broek, totaal artikelen $129,40 + verzendkosten $50 = $179,40. Kreeg gisteren de invoerrechten factuur van FedEx; 21,85 eur en dat vond ik wel een meevaller
Bij mij hadden ze als volgt gerekend:
$179,40 = 115 euro
invoerrechten 12% = 13,80
BTW 19% = 21,85
Ik hoefde alleen 21,85 te betalen, niet de invoerrechten en ook geen 10 euro voorschotprovisie voor FedEx (ik denk zelf omdat het te betalen bedrag onder de 25 euro was). Inclusief alle kosten kwamen de t-shirts op 20 euro per stuk en de korte broek op 30 euro.
ja dat is wel netjes....quote:Op donderdag 15 mei 2008 20:39 schreef Miffy1 het volgende:
[..]
Vorige maand wat besteld in de clearance voor mezelf en vriendje. 5 Shirtjes en een korte broek, totaal artikelen $129,40 + verzendkosten $50 = $179,40. Kreeg gisteren de invoerrechten factuur van FedEx; 21,85 eur en dat vond ik wel een meevaller
Bij mij hadden ze als volgt gerekend:
$179,40 = 115 euro
invoerrechten 12% = 13,80
BTW 19% = 21,85
Ik hoefde alleen 21,85 te betalen, niet de invoerrechten en ook geen 10 euro voorschotprovisie voor FedEx (ik denk zelf omdat het te betalen bedrag onder de 25 euro was). Inclusief alle kosten kwamen de t-shirts op 20 euro per stuk en de korte broek op 30 euro.
invoerrechten en BTW gaan over je totaalbedrag. Hoe lager je totaalbedrag is, hoe lager de BTW en invoerrechten zullen zijn. Als dit bedrag zo laag wordt dat het voor FedEx niet de moeite is om er tijd in te stoppen dan rekenen ze het blijkbaar niet door naar de klant? (of in mindere mate)quote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:16 schreef ShiftyShellshock het volgende:
hoe worden de invoerrechten berekend dan?.. moet je meer betalen als je boven de 180$dollar zit.?
Heb ik ook het idee van. Heb nu 3x besteld en max. 3 a 4 producten besteld. Nog geen 1x een naheffing gehadquote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:41 schreef Japin het volgende:
[..]
invoerrechten en BTW gaan over je totaalbedrag. Hoe lager je totaalbedrag is, hoe lager de BTW en invoerrechten zullen zijn. Als dit bedrag zo laag wordt dat het voor FedEx niet de moeite is om er tijd in te stoppen dan rekenen ze het blijkbaar niet door naar de klant? (of in mindere mate)
Of k heb natuurlijk hartstikke veel geluk gehadquote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:53 schreef tequi3 het volgende:
Oke, maar een inkoopactie heeft in zo'n geval dus weinig zin, gezien je dan alleen maar meer betaald voor iemands anders kleding (of je moet het allemaal apart gaan berekenen, dan kun je besparen op de verzendkosten). Naja bestel binnekort wel even 4 t-shirts en dan zie ik het wel.
Hoe vallen de A&F t-shirts voor mannen?
Het heeft volgens mij ook te maken met het land van herkomst van de artikelen (Abercrombie moet een Certificate of Origin bij de zending doen waar al die info op staat). Bij mij was het totaalbedrag van 115 euro opgesplitst per land van oorsprong:quote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:41 schreef Japin het volgende:
[..]
invoerrechten en BTW gaan over je totaalbedrag. Hoe lager je totaalbedrag is, hoe lager de BTW en invoerrechten zullen zijn. Als dit bedrag zo laag wordt dat het voor FedEx niet de moeite is om er tijd in te stoppen dan rekenen ze het blijkbaar niet door naar de klant? (of in mindere mate)
wat heb je allemaal besteld?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:57 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Heb ik ook het idee van. Heb nu 3x besteld en max. 3 a 4 producten besteld. Nog geen 1x een naheffing gehad! Heb er nu 5 besteld dus zal me benieuwen... Zou er eerst 6 bestellen maar 1 was niet meer op voorraad
misschien kan je beter een kindermaat bestellen.. Amerikaanse shirts zijn groter dan EU shirts.quote:Op zondag 18 mei 2008 16:58 schreef Kiwibos het volgende:
als je maat s hebt van tshirts, heb je dan ook maat s in polo's of kan ik beter een medium pakken?
lol ik ben geen kindje meer hoor :pquote:Op zondag 18 mei 2008 17:18 schreef ShiftyShellshock het volgende:
[..]
misschien kan je beter een kindermaat bestellen.. Amerikaanse shirts zijn groter dan EU shirts.
dat is ook ongeveer mijn maat, dan zou ik idd voor de S gaan..quote:Op zondag 18 mei 2008 17:51 schreef Kiwibos het volgende:
[..]
lol ik ben geen kindje meer hoor :p
en ben 178 bij 70 kg ongeveer
dan maar de small :p
zeker een S. Zelf 1.82 en 79 kilo en een M zit bij mij al strak (maar het is dan ook muscle fit) Zo gek is het nog niet om een XL van kids te overwegen. Prijzen liggen wel veel lager en maten verschillen niet zoveel van elkaar.quote:Op zondag 18 mei 2008 17:51 schreef Kiwibos het volgende:
[..]
lol ik ben geen kindje meer hoor :p
en ben 178 bij 70 kg ongeveer
dan maar de small :p
ik draag dezelfde taillemaat en lengtemaat van A&F jeans als van jeans die ik hier in NL koop.quote:Op zondag 18 mei 2008 21:35 schreef Kiwibos het volgende:
tnx, ik heb besteld en de small genomen
hopelijk vallen de broeken wel gelijk hier in europa
heb maat 30 jeansbroek dus hoop dat het ook maat 30 korte broeken is bij abercrombie
ja dit kan wel....overhemden van hollister en a&f zijn bijna hetzelfdequote:Op maandag 19 mei 2008 07:55 schreef Ace1 het volgende:
Ik ben 1.88 en heb van A&F overhemden in S.
Kan ik dan bij hollister ook S bestellen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |