kan iemand misschien mijn vraag aub beantwoorden.. thank youquote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:56 schreef jjes het volgende:
Ik wil voor mn neefje een t-shirt bestellen, bestel zelf vaker wat, maar nu heb ik voor jongens gemerkt dat de maten nogal verschillen t.o.v. NL. Hij is ongeveer 1.70 en best wel dun. Die kinder-abercrombie vind ik niet zo mooi, past hij een S-je denken jullie??
Nou, om dan even te antwoorden voor zover ik dat kan. Ik ben zelf 1.83 en bijna 80 kilo en heb van t-shirts en polo's een M, en van overhemden een S. Waarschijnlijk zou het qua lengte wel passen maar zit het verre van "muscle fit"quote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:56 schreef jjes het volgende:
Ik wil voor mn neefje een t-shirt bestellen, bestel zelf vaker wat, maar nu heb ik voor jongens gemerkt dat de maten nogal verschillen t.o.v. NL. Hij is ongeveer 1.70 en best wel dun. Die kinder-abercrombie vind ik niet zo mooi, past hij een S-je denken jullie??
okequote:Op dinsdag 17 juni 2008 18:42 schreef LayDBeckham het volgende:
Ik zag vorige week een foto van Brooklyn Beckham in een t-shirt van A&F. Ik d8 ik meld het ff.
Wellicht kun je het beste eerst een Hollister shirtje maar S proberen, die vallen nog net iets kleiner heb ik het idee.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:39 schreef jjes het volgende:
[..]
kan iemand misschien mijn vraag aub beantwoorden.. thank you
ik zou het nog erg waarderen als iemand hierop zou reageren!quote:Op zondag 15 juni 2008 20:01 schreef DJMomo het volgende:
zijn hier vrouwen met een A&F polo? zou een van de dames met een maatje M of L even met een centimetertje kunnen meten hoeveel cm het polootje van oksel tot oksel is? alvast enorm dank!
Jajaja! Echt zo'n effect van, "heeeeey dat shirt"..quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:53 schreef Repeat het volgende:
Voelen jullie je nou ook altijd een beetje verbonden als je iemand anders ziet met A&F aan? Ik welWeet je toch dat die het ook geïmporteerd heeft of in de VS gehaald heeft en niet op iedere straathoek kan kopen zoals met andere merken. Je ziet dan ook aan die anderen dat ze het bij jou opmerken
haha ja ik maak regelmatig mee dat ik tijdens het stappen iemand tegen kom in A&F en ik het dan uiteraard zelf ook draag, en dat we elkaar dan goedkeurend aankijken of aanwijzen.quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:53 schreef Repeat het volgende:
Voelen jullie je nou ook altijd een beetje verbonden als je iemand anders ziet met A&F aan? Ik welWeet je toch dat die het ook geïmporteerd heeft of in de VS gehaald heeft en niet op iedere straathoek kan kopen zoals met andere merken. Je ziet dan ook aan die anderen dat ze het bij jou opmerken
en dan zo een boxershort half er boven uit komend van armaniejjjjquote:Op donderdag 19 juni 2008 18:02 schreef knakworst het volgende:
Je moet eens in Cannes of Deaville / Trouville rondlopen, daar draagt iedereen het.
David Beckham zie je ook heel vaak in A&F:
[ afbeelding ]
Die letters zijn zo groot dat de merknaam er niet eens helemaal oppastquote:Op donderdag 19 juni 2008 18:39 schreef Repeat het volgende:
Zo'n broek is natuurlijk fucking lelijk. Ik hou helemaal niet van die kleding met het merk er retegroot op. Van die truien met ARMANI etc.
dat hoort zo togh??quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:45 schreef knakworst het volgende:
Die zwembroek is overigens 3 maten te groot dus hij zal henm wel via internet besteld hebben (Ook wel verstandig om er een onderbroek onder te dragen)
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:53 schreef Repeat het volgende:
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:01 schreef Roycoooooo het volgende:
Je zal maar in dezelfde zwembroek op t strand lopen!*
*heb m dus ook!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |