Goed te doen in combinatie met borrelnootjes.quote:Op dinsdag 29 april 2008 14:37 schreef icebliss het volgende:
Bedankt voor de tip! Nog meer culinaire tips met bier?
quote:Op dinsdag 29 april 2008 13:55 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Inderdaad, als je Lowlands al niet trekt, kan ik je ongeveer elk ander festival in Europa afraden, en Dour is dan wel 1 van de ergste.
Verder is het gewoon super zonde om niet op de camping te gaan staan. Die nachten op dat matje zijn dan misschien enigszins oncomfortabel, maar dat moet je er dan maar voor over hebben(of gewoon genoeg zuipen, dan merk je er niks van). De WCs moet je gewoon op het juiste moment pakken (als je gaat schijten tenminste), en douchen moet je helemaal niet doen. Drie a vier dagen ranzig zijn overleef je wel, is eigenlijk best lekker zelfs.
Ik zou voor geen geld mijn goudgele granenontbijt met prik bij de tent willen missen, met al die gare hoofden om je heen, en de mooie verhalen van de nacht ervoor.![]()
Je moet ook wel met een grote groep gaan, maar dan is de camping de bom, en bijna half the fun van Lowlands.
Och, kom op. Een goudgele pretcilinder in de morgen, is een dag zonder zorgen!quote:Op dinsdag 29 april 2008 14:47 schreef kriele het volgende:
[..]
Hier ben ik het helemaal mee eens! Alhoewel, dat 's ochtends gelijk alweer beginnen met de witgekuifde goudgelen dat trek is niet helemaal meer. Wat dat betreft ben ik al meer een festivalveteraan, maar als ik eenmaal weer opgang ben!Voel ik me weer 18.
Het kan zo op een tegeltje!quote:Op dinsdag 29 april 2008 14:48 schreef Blight het volgende:
[..]
Och, kom op. Een goudgele pretcilinder in de morgen, is een dag zonder zorgen!
U vraagt, wij draaien:quote:
De enige tolereerbare benaming 14.gifquote:
Inderdaad.quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:35 schreef Sack_Blabbath het volgende:
goudgele granenontbijt met prik [ afbeelding ]
witgekuifde goudgelen [ afbeelding ]
goudgele pretcilinder [ afbeelding ]
Het is het [ afbeelding ]corps[ afbeelding ] niet hoor
Falafel!quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:39 schreef Sack_Blabbath het volgende:
En friet heet patat [ afbeelding ]
's ochtends is het granenontbijt!quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:37 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
De enige tolereerbare benaming 14.gif
Weet je, eigenlijk boeit het me ook geen flikker, als het maar bier is.quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:35 schreef Sack_Blabbath het volgende:
goudgele granenontbijt met prik [ afbeelding ]
witgekuifde goudgelen [ afbeelding ]
goudgele pretcilinder [ afbeelding ]
Het is het [ afbeelding ] corps [ afbeelding ] niet hoor
Precies!quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:58 schreef Blight het volgende:
[..]
Weet je, eigenlijk boeit het me ook geen flikker, als het maar bier is.
Dat krijg je inderdaad als je op een festival bier bestelt. Met een flauw biersmaakje.quote:
Ik bedoel er water mee eigenlijkquote:Op dinsdag 29 april 2008 16:16 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dat krijg je inderdaad als je op een festival bier bestelt. Met een flauw biersmaakje.
Ik ook.quote:
Gelukkig is er tegenwoordig die Grolsch tent, naast waar eerst de Silent Disco stond, en kan je daar flesjes Grolsch halen! Je mag de flesjes dan niet mee die toko uitnemen, maar je kan de inhoud gewoon overgieten.quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:16 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dat krijg je inderdaad als je op een festival bier bestelt. Met een flauw biersmaakje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |