True. Maar ik zou dan ook nooit een open relatie aan kunnen gaanquote:Op woensdag 23 april 2008 11:42 schreef Oksel het volgende:
[..]
Behalve in een open relatie. Dan is liegen weer de ergste vorm van vertrouwen beschamen. En dat is in dit geval gebeurd.
Heb ik echt behoefte aan nuquote:Op woensdag 23 april 2008 11:44 schreef LOLBOY het volgende:
kijk eens wat een lief suf koppieeeewe gaan jullie koppelen hier! mods! verander de TT !
Als ik dit allemaal lees kan ik maar 1 conclusie trekken, jullie waren allebei niet toe aan een 'open relatie'.. Ik begrijp heel goed dat jullie benieuwd waren naar seks met anderen, maar dit kon gewoon niet goed aflopen. Aan de ene kant seks willen met anderen, aan de andere kant niet klaar zijn voor een open relatie. Dat gaat niet op..quote:Op woensdag 23 april 2008 11:36 schreef Madonna81 het volgende:
[..]
Dat is wat mijn ex tijdens onze open relatie gedaan heeft. Moet ik nu ook een trauma hebben dan?
eh ik had het over jou en oksel hequote:
Volgende week lig ik weer in dat zwembad. privé villa aan de Spaanse kust. Beetje prosecco zuipen en slapen. Goede shit.quote:Op woensdag 23 april 2008 11:58 schreef LOLBOY het volgende:
kenker nu heb ik ook zin om te zwemmen auwe
Ook om te BBQ'en?quote:Op woensdag 23 april 2008 11:58 schreef LOLBOY het volgende:
kenker nu heb ik ook zin om te zwemmen auwe
Nodig TS uit!quote:Op woensdag 23 april 2008 11:59 schreef Oksel het volgende:
[..]
Volgende week lig ik weer in dat zwembad. privé villa aan de Spaanse kust. Beetje prosecco zuipen en slapen. Goede shit.
Ik heb hem al op m'n knieen gesmeekt maar hij kan gewoon niet anders zegt ie... Ik zal hem dus maar met rust laten en hopen dat hij me uit z'n eigen gaat missen ofzo. Ik zou nooit sex met hem hebben om hem terug te winnen. Ten eerste zou het niet werken en ten tweede zou ik mezelf er alleen maar mee kwetsen...quote:Op woensdag 23 april 2008 11:55 schreef LOLBOY het volgende:
[..]
eh ik had het over jou en oksel heof ben ik nou degene die het sarcasme in je reply niet ziet?
anyway, beste kans die je hebt op het terugwinnen van dat een sprankeltje vertrouwen is door jezelf eerst met de grond gelijk te maken in schuld. ga helemaal los bij 'm en zet die traankraantjes flink open en MEEN HET zo hard dat je hart er letterlijk pijn van doet. als het duidelijk is dat je alles zou doen voor een 2e kans is het aan jou om hem met rust te laten en te wachten tot hij zelf initiatief neemt. it's a long shot maar wat mij betreft je enige kans. Ga hem NIET NIET NIET proberen verleiden met seks of hopen om via seks iets terug op te wekken want dan ben je gewoon officieel en certified dom
Heel slim dit..quote:Op woensdag 23 april 2008 12:02 schreef Madonna81 het volgende:
[..]
Ik heb hem al op m'n knieen gesmeekt maar hij kan gewoon niet anders zegt ie... Ik zal hem dus maar met rust laten en hopen dat hij me uit z'n eigen gaat missen ofzo. Ik zou nooit sex met hem hebben om hem terug te winnen. Ten eerste zou het niet werken en ten tweede zou ik mezelf er alleen maar mee kwetsen...
mja ik begrijp zn reactie wel hoor. beter neem jij nu wat afstand (niet negeren) en zie je hoe het allemaal uitspeelt. het is de enige manier om ook voor jezelf tot rust te komen. wat dacht je van een weekje privé villa in spanje?quote:Op woensdag 23 april 2008 12:02 schreef Madonna81 het volgende:
[..]
Ik heb hem al op m'n knieen gesmeekt maar hij kan gewoon niet anders zegt ie... Ik zal hem dus maar met rust laten en hopen dat hij me uit z'n eigen gaat missen ofzo. Ik zou nooit sex met hem hebben om hem terug te winnen. Ten eerste zou het niet werken en ten tweede zou ik mezelf er alleen maar mee kwetsen...
Sst...quote:Op woensdag 23 april 2008 12:07 schreef Lyzio het volgende:
Was jij niet die gozer die naar Australië gaat emigreren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |