Wat een fuhrer kop.. Je krijgt bijna zin om er zo'n snorretje onder te tekenen..quote:Op zaterdag 31 mei 2008 17:02 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Niets aan de hand Reker heeft alles onder controle
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 1 juni 2008 10:52 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Wat een fuhrer kop.. Je krijgt bijna zin om er zo'n snorretje onder te tekenen...
[ afbeelding ]
Mja, kon het niet laten hoor..![]()
bron: NRC zaterdag 31 mei & zondag 1 juni.quote:Dat blijkt in juli 2006, als Lemic tegen de zin van Westerhof PSV-aanvaller Jefferson Farfán, de parel uit Peru, voor 12,5 miljoen euro wil verkopen aan het Engelse Portsmouth. Valckx steunt hem. Uiteindelijk verkiest Farfán een verbeterd contract bij PSV, boven een transfer. Valckx loopt daardoor 625.000 euro, zijn 5 procent, mis. Als hij 's avonds thuiskomt, zegt Valckx tegen zijn vrouw dat hij toch blij is dat Farfán blijft. Zijn vrouw antwoordt: "Je moet meer aan jezelf denken. Je denkt alleen aan PSV." Ook Lemic loopt zijn fee mis.
Zo simpel ligt het niet. Van Raaij heeft hem dat contract aangeboden. Moet Valckx gaan controleren of de RvC het ermee eens was?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:19 schreef okee6 het volgende:
[..]
Hallo daar, Valckx heeft geld 'gejat'. Nog een contract daarbij?
Ik vind dat een werknemer van onbesproken gedrag moet zijn. Net als Hiddink die zijn belasting als gevolg van drukte niet kon (laten) doen, je behoort dan aan te voelen dat dat niet handig en misschien ook wel grijs is. Als ik plotseling extra salaris ontvang, zal ik vragen waar het voor is. Klokluiden hoort in een bedrijf dat in de rode cijfers hangt, zeker als je een PSV clubhart hebt. Ik neem daarbij aan dat Valckx al niet op zwart zaad zat, hij had het niet persé nodig.quote:Op zondag 1 juni 2008 12:26 schreef ErikT het volgende:
[..]
Zo simpel ligt het niet. Van Raaij heeft hem dat contract aangeboden. Moet Valckx gaan controleren of de RvC het ermee eens was?
Ja, hij had zelf kunnen bedenken: "Hee, misschien komt er nu belangenverstrengeling, ik heb opeens profijt van het verkopen van goede spelers." En hij had het kunnen weigeren. Maar ja, Stan is ook maar een mens.
De fout ligt hier bij Van Raaij, doordat hij geen openheid gaf richting de RvC. De RvC had hem op deze fout kunnen wijzen. Dat had Harry heus wel begrepen.
Call me stupid, maar ik denk dat als de storm is gaan liggen en Gomes alles in rust kan verwerken, hij best weer bij PSV onder de lat wil.quote:Op zondag 1 juni 2008 12:23 schreef M0NTANA het volgende:
Men wist gewoon dat dit allemaal aan het licht zou zijn gekomen en daardoor is de (tegen)aanval ingezet, Jan Reker moest weg, want anders zouden zij zelf weg moeten. Jammer dat Gomes zich hiervoor heeft laten lenen, het lijkt me dat er voor hem nu geen toekomst meer is bij PSV, waardoor de zaak enkel verliezers kent.
In Zuid-Amerika is het doodnormaal dat zaken zo geregeld zijn. Ik denk dat je van sterke huize moet komen om aan Gomes het Nederlandse systeem uit te leggen. Hij trekt het persoonlijk en dat lijm je niet één, twee, drie.quote:Op zondag 1 juni 2008 12:31 schreef ErikT het volgende:
[..]
Call me stupid, maar ik denk dat als de storm is gaan liggen en Gomes alles in rust kan verwerken, hij best weer bij PSV onder de lat wil.
Hij is geen onredelijk of dom persoon, voor zover ik dat kan inschatten natuurlijk. Hij zal een fout moeten toegeven aan zichzelf, dat hij blindelings achter Lemic heeft aangebanjerd.
Het gedrag van Valkcs was ook vreemd. maar nu wel begrijpbaar.quote:Op zondag 1 juni 2008 12:23 schreef M0NTANA het volgende:
Men wist gewoon dat dit allemaal aan het licht zou zijn gekomen en daardoor is de (tegen)aanval ingezet, Jan Reker moest weg, want anders zouden zij zelf weg moeten. Jammer dat Gomes zich hiervoor heeft laten lenen, het lijkt me dat er voor hem nu geen toekomst meer is bij PSV, waardoor de zaak enkel verliezers kent.
We zijn het er in ieder geval over eens dat dat contract van geen kanten klopte. Ik vind met schuld schuiven eigenlijk niet zo van belang.quote:Op zondag 1 juni 2008 12:30 schreef okee6 het volgende:
[..]
Ik vind dat een werknemer van onbesproken gedrag moet zijn. Net als Hiddink die zijn belasting als gevolg van drukte niet kon (laten) doen, je behoort dan aan te voelen dat dat niet handig en misschien ook wel grijs is. Als ik plotseling extra salaris ontvang, zal ik vragen waar het voor is. Klokluiden hoort in een bedrijf dat in de rode cijfers hangt, zeker als je een PSV clubhart hebt. Ik neem daarbij aan dat Valckx al niet op zwart zaad zat, hij had het niet persé nodig.
True, maar Gomes woont al 4 jaar in Nederland. In interviews heeft hij gezegd dat hij het Nederlandse "afspraak is afspraak" zo kan waarderen. En meer van dat soort dingen.quote:Op zondag 1 juni 2008 12:34 schreef okee6 het volgende:
[..]
In Zuid-Amerika is het doodnormaal dat zaken zo geregeld zijn. Ik denk dat je van sterke huize moet komen om aan Gomes het Nederlandse systeem uit te leggen. Hij trekt het persoonlijk en dat lijm je niet één, twee, drie.
Dat is echt bizar.quote:
Wie, Lemic of Valckx?quote:Op zondag 1 juni 2008 12:34 schreef qonmann het volgende:
[..]
Overigens is hij nu bemiddelalar van Sulejmani,. deze is aangeboden aan Ajax.
Aldus het NRC
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |