Bod genoteerd daarvoor mag hij wel weg maar m'n portomonee wil ook wel wat dus laat ik hem nog even openstaan.quote:Op woensdag 23 april 2008 09:32 schreef -Jewcookie- het volgende:
Harmony 885 wil ik graag van je overnemen voor 85E![]()
vanuit Antwerpen...ik rij echter op 29 april 's avonds(koninginnedag, Nederlandse vriendjes enzo) naar Aalsmeer (over Rotterdam of Utrecht (maakt mij niet uit) dus eventueel een tussenstop maken daar op de weg is geen probleem .quote:
Ok, ik wil hem wel hebben.quote:Op donderdag 24 april 2008 18:49 schreef mrPanerai het volgende:
maak er 100 van incl.verzenden dan is het ok.
aangezien Jew-cookie hier op inging denk ik niet dat het fair tegenover hem is om de 885 nog verder aan te bieden.quote:Op donderdag 24 april 2008 18:49 schreef mrPanerai het volgende:
maak er 100 van incl.verzenden dan is het ok.
Tof van je!quote:Op vrijdag 25 april 2008 05:50 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
aangezien Jew-cookie hier op inging denk ik niet dat het fair tegenover hem is om de 885 nog verder aan te bieden.
Dus de 885 is hierbij gereserveerd voor Jew-cookie.
De andere is trouwens een 785 !!! maar nog steeds beschikbaar
quote:Op vrijdag 25 april 2008 17:23 schreef Diablo_GT het volgende:
TS enig idee wat de verzendkosten zijn naar NL?
aangezien we dinsdagmiddag al rijden, kan ik hem in Nederland even op de post doen dus dan zal dat op 6.20 komen.quote:Op woensdag 23 april 2008 09:59 schreef mrPanerai het volgende:
vanuit Antwerpen...ik rij echter op 29 april 's avonds(koninginnedag, Nederlandse vriendjes enzo) naar Aalsmeer (over Rotterdam of Utrecht (maakt mij niet uit) dus eventueel een tussenstop maken daar op de weg is geen probleem .
No probs ... veel plezier ermeequote:Op vrijdag 25 april 2008 05:50 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
aangezien Jew-cookie hier op inging denk ik niet dat het fair tegenover hem is om de 885 nog verder aan te bieden.
Dus de 885 is hierbij gereserveerd voor Jew-cookie.
De andere is trouwens een 785 !!! maar nog steeds beschikbaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |