WOW dan is zenit wel efficient geweest en Bayeren nietquote:Op donderdag 1 mei 2008 20:21 schreef Hertog_Martin het volgende:
10 (6) / 20 (7) schoten (op doel)
41 / 59 % balbezit
zenit / bayern stats
Misschien doet hij daar wel zo goed, omdat hij geen Russische kranten kan lezen.quote:Op donderdag 1 mei 2008 20:28 schreef Asskicker14 het volgende:
Advocaat had terug moeten keren als bondscoach van Oranje en niet prutser Van Marwijk.
Helemaal met je eensquote:Op donderdag 1 mei 2008 20:28 schreef Asskicker14 het volgende:
Advocaat had terug moeten keren als bondscoach van Oranje en niet prutser Van Marwijk.
Sport1 en SAT 1.quote:Op donderdag 1 mei 2008 20:42 schreef Paaskonijn het volgende:
Zenit
Jammer dat het nergens te volgen was
Dit Zenith bewijst dat Oranje niet klaar is voor Advocaat. Bij Oranje had hij bakken kritiek gekregen voor dit countervoetbal. Bij Zenith is hij er een held mee ...quote:Op donderdag 1 mei 2008 20:28 schreef Asskicker14 het volgende:
Kan me niet herinneren dat Oranje onder hem ooit met 4-1 won van een toplandquote:Op donderdag 1 mei 2008 21:40 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Dit Zenith bewijst dat Oranje niet klaar is voor Advocaat. Bij Oranje had hij bakken kritiek gekregen voor dit countervoetbal. Bij Zenith is hij er een held mee ...
wat dacht je van de huidig Europees kampioenquote:Op donderdag 1 mei 2008 21:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kan me niet herinneren dat Oranje onder hem ooit met 4-1 won van een topland
Zowel de coaches voor als na hem deden het bij zijn laatste passage bij Oranje opvallend slechter ... (niet geplaatst en 1/8ste finale gehaald tov halve finale bij Advocaat). Nu kun je nog de beste coach ter wereld aan het roer van FC Zichem Zussen Bolder zetten , hij zal er ook niet mee winnen van Manchester United hoor. Maar hij zal er wel beter presteren dan andere trainers ...quote:Op donderdag 1 mei 2008 21:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kan me niet herinneren dat Oranje onder hem ooit met 4-1 won van een topland
quote:Op donderdag 1 mei 2008 23:45 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Schade Bayern, alles ist vorbei.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |