Mark van Bommel.quote:Op donderdag 24 april 2008 20:41 schreef golfer het volgende:
Ik vind alles best, zolang die Duitsers en Von Bommelmaar niet winnen.
Van Bommel is een speler die wel kan uitdelen maar niet kan incasseren, aan dat soort spelers heb ik een gruwelijke hekel. Schaamde jij je niet kapot toen hij zo overdreven naar de grond ging toen Figo zijn hoofd tegen het hoofd van Bommel zette? Bah, misselijkmakend vond ik het.quote:Op donderdag 24 april 2008 20:29 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Wrom niet? Gewoon een goede speler.
Wat denk je zelf?quote:Op donderdag 24 april 2008 21:06 schreef _Mike_ het volgende:
Zingen ze daar ook als je nou niet springt ben je een jood?
2 of 3 ?quote:Op donderdag 24 april 2008 21:16 schreef bolivian het volgende:
Leuk ploegje, dat Bayern München. Die zie ik ooit nog wel eens een prijs winnen!
Damn! Had het deze week nog over die wedstrijd, die laatste minuten, wow! Had ik het geweten had ik dat zeker weer willen zien.quote:Op donderdag 24 april 2008 21:46 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Mooi nostalgisch stukje over Antwerp - Sofia op Sporza tijdens de rust , trouwens ...
Ik denk, ik quote 'm alvast even.quote:Op donderdag 24 april 2008 21:20 schreef xFriendx het volgende:
Wel een aardige slijtageslag trouwens voor Bayern met dit tempo. Kan ze nog wel eens opbreken in de 2e helft als die Russen gaan counteren/rennen.
Inderdaad, zelfs Colin is nog beterquote:Op donderdag 24 april 2008 22:05 schreef Jasza het volgende:
Lekker voor Bayern, die Lucio is de meest overschatte verdediger die er bestaat.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |