Wat lig je dan te zeiken?quote:
Die doet tenminste mee en gaat er dus blijkbaar ook echt voor. Tien keer beter dan die speknekken die met een of andere smoes aan de kant bleven zitten.quote:Op woensdag 23 april 2008 17:35 schreef focal het volgende:
Jammer dat je haar bij de shutteltestjes ook moet missen. Wij hadden er eentje die na trap 4.5 moest kotsen van vermoeidheid![]()
Lees jij het ook nog maar eens goed door.quote:Op woensdag 23 april 2008 21:23 schreef Lyzio het volgende:
Wat lig je dan te zeiken?
je mist de clou man, dik of dun boeit me niet, maar ga niet zeiken oh oh ik ben dik, maar zelf niet gymen, tering veel kanen op school, excuusjes verzinnen waarom je niet zou bewegen/minder eten en ondertussen erover zeiken.quote:Op woensdag 23 april 2008 20:53 schreef tuxepux het volgende:
Great, nog een dikke mensen-bashtopic. Wat is er nou zo vreselijk aan dikke mensen? Laat ze lekker!
Ja, dat is jouw boodschap. Helaas krijg je, zodra je het woord 'dik' laat vallen, allerlei reacties als 'dikke mensenquote:Op woensdag 23 april 2008 21:49 schreef Robbadefrissa het volgende:
je mist de clou man, dik of dun boeit me niet, maar ga niet zeiken oh oh ik ben dik, maar zelf niet gymen, tering veel kanen op school, excuusjes verzinnen waarom je niet zou bewegen/minder eten en ondertussen erover zeiken.
Heerlijke tijd was datquote:Op woensdag 23 april 2008 22:11 schreef Paramnesia het volgende:
Soms vergeet ik wel eens hoe infantiel de middelbare school was. Kijken wie je nu weer eens onder vuur kon nemen. Want die was dik, die was lelijk, die droeg niet de juiste kleding, die deed niet mee met gym.
En hoger het 'niveau' hoe minder het was. Maar altijd aanwezig. Gelukkig was dat vanaf de 4e dan steeds minder aanwezig. En op de vervolgopleidingen geheel afwezig. Maar als ik eraan terugdenk, denk ik wel eens wat waren we een stelltje genadeloze beesten met elkaar. Alsof het de jungle was en de leraren de verzorgers.
Op de vervolgopleiding vind ik het wat beter, maar ook weer slechter.quote:Op woensdag 23 april 2008 22:11 schreef Paramnesia het volgende:
Soms vergeet ik wel eens hoe infantiel de middelbare school was. Kijken wie je nu weer eens onder vuur kon nemen. Want die was dik, die was lelijk, die droeg niet de juiste kleding, die deed niet mee met gym.
En hoger het 'niveau' hoe minder het was. Maar altijd aanwezig. Gelukkig was dat vanaf de 4e dan steeds minder aanwezig. En op de vervolgopleidingen geheel afwezig. Maar als ik eraan terugdenk, denk ik wel eens wat waren we een stelltje genadeloze beesten met elkaar. Alsof het de jungle was en de leraren de verzorgers.
Ik vraag me werkelijk af wat jouw interpretatie van "lezen" isquote:Op woensdag 23 april 2008 22:15 schreef tuxepux het volgende:
[..]
Ja, dat is jouw boodschap. Helaas krijg je, zodra je het woord 'dik' laat vallen, allerlei reacties als 'dikke mensen' en 'alle dikke mensen moeten dood', enzo.
Nou, kudos!quote:Op woensdag 23 april 2008 22:55 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Op de vervolgopleiding vind ik het wat beter, maar ook weer slechter.
Bepaalde categorieen
Bij ons op de opleiding heb ik er voor gezorgd dat we 2 kampen hebben. 1 voor mij (vrienden van me) en een kamp tegen me (niet vrienden van memensen die ik allemaal haat).
Dus ja, t is net waar je belandtMaar ik kreeg het altijd voor elkaar om een klas om te vormen tot een rebelleger.
quote:Op woensdag 23 april 2008 17:10 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Ja idd, na 2 meter sprinten klinken ze al als Darth Vader.
Die metalen kabels zijn best goed weggesoept lijkt me. Je gaat me niet vertellen dat ze hier op d'r eigen benen staat of blubbert.quote:Op zaterdag 26 april 2008 15:48 schreef Oldenzaal het volgende:
Zoiets was het?![]()
[ afbeelding ]
Gegoogled op : Fucking fat bitch![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |