Het is echt vreselijkquote:Op woensdag 30 april 2008 23:31 schreef qonmann het volgende:
Noch P noch W hebben interesse in sport .en dat is te zien ook
De trainer Marc Lammersquote:Op woensdag 30 april 2008 23:55 schreef Arcee het volgende:
Wie is die vervelende gast die naast Minke zit?
Oh ja, okee, dat vind ik dan dus een lul.quote:Op donderdag 1 mei 2008 00:00 schreef maril het volgende:
De trainer Marc Lammers
Inderdaad.quote:
Vind je? Het gaat niemand wat aan wat een journalist in zijn priveleven doet. Het zou verstandig zijn als Witteman dat soort interesses voor zich houdt, maar het zou geen enkele belemmering moeten vormen voor het uitoefenen van zijn vak, toch?quote:Op donderdag 1 mei 2008 23:27 schreef Tomatenboer het volgende:
Mooie steek onder water van Aad van de Heuvel richting Paul Witteman zojuist dat hij vindt dat journalisten geen lid moeten zijn van een partij.
Paul Witteman is lid van de PvdA.
Denk goed naquote:Op donderdag 1 mei 2008 23:31 schreef Tomatenboer het volgende:
Ja ik kan me ook wel vinden in de argumenten van Aad van den Heuvel, ik denk er ook over om over te stappen naar D'66 maar ik twijfel nog, Groenlinks heeft ook een goede kans op mijn stem bij de volgende verkiezingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |