Inderdaad. Worden weer veel tenenkrommende vragen.quote:Op woensdag 30 april 2008 19:17 schreef golfer het volgende:
Vanavond blikken Jeroen Pauw en Paul Witteman vooruit op de Olympische Spelen met Lobke Berkhout, Marcelien de Koning, Kees Luijckx, Mark Huizinga, Minke Booij, Marc Lammers, Diederik de Boorder en Charles van Commenée.
P&W en sporters, nooit zo'n gelukkige combinatie.
Nee, ik ken er ook niet een van...dús sla vanavond over met kijken!!quote:Op woensdag 30 april 2008 19:51 schreef Suko het volgende:
Ik ken er niet één van, dus dat zegt genoeg.(op de achtergrond zal de tv wel aanstaan, voor de zapservice ofzo)
Nee.quote:Op woensdag 30 april 2008 19:17 schreef golfer het volgende:
Vanavond blikken Jeroen Pauw en Paul Witteman vooruit op de Olympische Spelen met Lobke Berkhout, Marcelien de Koning, Kees Luijckx, Mark Huizinga, Minke Booij, Marc Lammers, Diederik de Boorder en Charles van Commenée.
P&W en sporters, nooit zo'n gelukkige combinatie.
Het is echt vreselijkquote:Op woensdag 30 april 2008 23:31 schreef qonmann het volgende:
Noch P noch W hebben interesse in sport .en dat is te zien ook
De trainer Marc Lammersquote:Op woensdag 30 april 2008 23:55 schreef Arcee het volgende:
Wie is die vervelende gast die naast Minke zit?
Oh ja, okee, dat vind ik dan dus een lul.quote:Op donderdag 1 mei 2008 00:00 schreef maril het volgende:
De trainer Marc Lammers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |