Kees van Kooten zou hem briljant nadoenquote:Op dinsdag 29 april 2008 23:44 schreef NoCigar het volgende:
Nouja, om eerlijk te zijn vind ik dat hij wel meevalt nu.
..quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:37 schreef tong80 het volgende:
Steek een steel in zijn neus en je hebt een bezem
Ik mis ook de humor.quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:46 schreef NoCigar het volgende:
Nou gaat hij weer tever. Hij bedoelt het niet ironisch.
Ja, we zijn het op muziekgebied niet vaak eens, maar idd, ik vind die Syb en z'n Kast ook helemaal niks.quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:50 schreef tong80 het volgende:
Ik ben bloedserieus als ik zeg dat die man niet kan zingen.
Inderdaad. Worden weer veel tenenkrommende vragen.quote:Op woensdag 30 april 2008 19:17 schreef golfer het volgende:
Vanavond blikken Jeroen Pauw en Paul Witteman vooruit op de Olympische Spelen met Lobke Berkhout, Marcelien de Koning, Kees Luijckx, Mark Huizinga, Minke Booij, Marc Lammers, Diederik de Boorder en Charles van Commenée.
P&W en sporters, nooit zo'n gelukkige combinatie.
Nee, ik ken er ook niet een van...dús sla vanavond over met kijken!!quote:Op woensdag 30 april 2008 19:51 schreef Suko het volgende:
Ik ken er niet één van, dus dat zegt genoeg.(op de achtergrond zal de tv wel aanstaan, voor de zapservice ofzo)
Nee.quote:Op woensdag 30 april 2008 19:17 schreef golfer het volgende:
Vanavond blikken Jeroen Pauw en Paul Witteman vooruit op de Olympische Spelen met Lobke Berkhout, Marcelien de Koning, Kees Luijckx, Mark Huizinga, Minke Booij, Marc Lammers, Diederik de Boorder en Charles van Commenée.
P&W en sporters, nooit zo'n gelukkige combinatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |