Verander je dan ineens in een gele clown met belachelijk grote voeten?quote:Op dinsdag 22 april 2008 21:15 schreef SHE het volgende:
Kom ik eenmaal los dan ben ik een soort Ronald Mcdonald, maar toch.
Neh, ik denk dan vooral dat ik heel grappig ben, maar ben in werkelijkheid angstaanjagend.quote:Op dinsdag 22 april 2008 22:40 schreef beunkster het volgende:
[..]
Verander je dan ineens in een gele clown met belachelijk grote voeten?
quote:
Ik heet Georgina-Victoriaquote:Op dinsdag 22 april 2008 22:44 schreef AKnynke het volgende:
Zeg, She, MissHobje, Yppy, MM (beiden), hoe heten jullie eigenlijk in t echt?
K bedoel, tis vrij duidelijk dat m'n voornaam Nynke is, en van de rest weet ik t ook, maar van jullie, werkelijk waar geen idee!
Astridquote:Op dinsdag 22 april 2008 22:44 schreef AKnynke het volgende:
Zeg, She, MissHobje, Yppy, MM (beiden), hoe heten jullie eigenlijk in t echt?
K bedoel, tis vrij duidelijk dat m'n voornaam Nynke is, en van de rest weet ik t ook, maar van jullie, werkelijk waar geen idee!
Ik heb het niet zo op Ierse whiskies.quote:Op dinsdag 22 april 2008 22:45 schreef SHE het volgende:
Die bewaar ik altijd voor gesprekken met mijn schoonmoeder, moeder, oma en baas.
Voor het dagelijks leven, zweer ik bij
[ afbeelding ]
Onvergelijkbaar.
Geen mannen idd! En meerijden is ook een optie idd zeg! Liefquote:Op dinsdag 22 april 2008 22:28 schreef YPPY het volgende:
DE, vanaf Rotterdam kun je meerijden als je durft.Vanaf Dordt ook trouwens, jij komt uit Belgie toch? Ik ga proberen het vrij te houden. Delft is goed te doen en het lijkt me wel erg leuk. Maar ik ga dan wel 's avonds naar huis.
En geen mannen, dat is leuker.En die van mij wil toch niet.
jij keukenprinses,quote:Op dinsdag 22 april 2008 22:36 schreef SHE het volgende:
[..]
De mijne wil ons ook wel brengen vanaf Utrecht![]()
En halen, want ik trek slapen niet.
Wel bied ik in ruil, gegrilde lamsbouten, rosti volgens mijn wijlen Opa's Oostenrijks recept en mama's Hongaarse dobosh torta aan. ( death by chocolate, maar dan authentiek, in sjieke laagjes van 50 met subtiele caramel op elk flinterdun laagje )
Is 4 dagen werk; maar dan weet ik in elk geval zeker dat ik durf
( en stoer kan doen )
Men, als jij dat bent op die foto in je fotoboek, dan zou ik bijna verliefd op je worden!quote:Op dinsdag 22 april 2008 22:55 schreef SHE het volgende:
Mijn nieuwsgierigheid naar mensen die dezelfde passie delen en die zo vreselijk respectvol met hun eten omgaan zal het toch moeten winnen van mijn angst voor mensen.
Then again, ben ik natuurlijk ook te cute om mezelf te verbergen ( zegt mijn lief )
Ik ben een goede jatter en copycat. Dat heeft weinig met talent te maken.quote:Op dinsdag 22 april 2008 22:54 schreef DarkElf het volgende:
oh ik ben helemaal geen keukenprinses ofzo hoor, ik hobby gewoon wat aan
dat dat ff duidelijk is
Aan de pic details kun je zien dat ik het echt benquote:Op dinsdag 22 april 2008 22:57 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Men, als jij dat bent op die foto in je fotoboek, dan zou ik bijna verliefd op je worden!
Ah, nog een bi?quote:Op dinsdag 22 april 2008 23:00 schreef SHE het volgende:
En pas op, ik lust alles. Dus beter doe je niet verliefd!
dan zeg je maar iets af hoor, doe ik ookquote:Op dinsdag 22 april 2008 23:03 schreef Bluezz het volgende:
Kut, ik kan 5 juli niet, en ik wil sjie en elf mieten
quote:Op dinsdag 22 april 2008 23:00 schreef SHE het volgende:
[..]
Aan de pic details kun je zien dat ik het echt benAl zit mijn haar tegenwoordig iets beter.
En pas op, ik lust alles. Dus beter doe je niet verliefd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |