Rosenberg is verkocht hoor.quote:Op woensdag 23 april 2008 00:05 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Alles wat niets gebracht heeft doorgestreept, bij Leonardo twijfel ik nog. Je kan hieruit opmaken dat er gewoon 15 miljoen euro is weggegooid aan matige spelers.
Edit: Iets met spuit 11 enzo.
quote:Op woensdag 23 april 2008 00:19 schreef Trancelocator het volgende:
Helemaal vergeten, maar Charisteas aan f'noord verkopen was natuurlijk wel geniaal.
Dat heeft ie dan wel goed gedaanquote:Op woensdag 23 april 2008 00:19 schreef Trancelocator het volgende:
Helemaal vergeten, maar Charisteas aan f'noord verkopen was natuurlijk wel geniaal.
quote:Op woensdag 23 april 2008 00:26 schreef Chadi het volgende:
Daar hoor je eigenlijk zo'n mastercard reclame van te maken.. priceless
[offtopic]quote:Op woensdag 23 april 2008 00:26 schreef Chadi het volgende:
Daar hoor je eigenlijk zo'n mastercard reclame van te maken.. priceless
... je daar niet een uitzonderlijke voetbalkenner voor hoeft te zijn. Makkelijk hè, om het voorwerk telkens aan FCG en Heerenveen over te laten. Als je maar de flappen kan laten wapperen.quote:
Het maakt toch niet uit hoe je goede aankopen tot stand zijn gekomen. Voor mijn part vallen ze uit de boom, zolang ze maar goed spelenquote:Op woensdag 23 april 2008 00:34 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
... je daar niet een uitzonderlijke voetbalkenner voor hoeft te zijn. Makkelijk hè, om het voorwerk telkens aan FCG en Heerenveen over te laten. Als je maar de flappen kan laten wapperen.
Verder hoef je ook niet helderziend te zijn om te begrijpen dat o.a. Davids en Stam nog van grote waarde konden zijn voor Ajax.
Daar waar Martin wel de gok heeft genomen is het in veel gevallen wel misgegaan. Moet het rijtje weer opgenoemd worden?
Tot de zak met geld opeens op is, het gaat er gewoon om dat je spelers als Berg zelf zou moeten scouten dan ben je misschien 150duizend kwijt aan een amateur clubje inplaats van 12 miljoen aan Groningen te moeten betalen.quote:Op woensdag 23 april 2008 00:36 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Het maakt toch niet uit hoe je goede aankopen tot stand zijn gekomen. Voor mijn part vallen ze uit de boom, zolang ze maar goed spelen
Daarmee geef jezelf al aan dat hij overbodig is. Die enkele goede aankopen zie ik Marco namelijk ook nog wel doen.quote:Op woensdag 23 april 2008 00:36 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Het maakt toch niet uit hoe je goede aankopen tot stand zijn gekomen. Voor mijn part vallen ze uit de boom, zolang ze maar goed spelen
Maar op het moment dat er geen goede vervangers klaar staan bij sub-toppers moet je je contactpersonen raadplegen. Toen Sneijder vertrok had v. Geel uit het kleinste clubje uit Zweden, Brazilie, Argentinie etc.. etc.. een vervanger moeten kopen. Op zo'n moment komen je kwaliteiten als TD naar boven! Als je een paar weken voor de cruciaalste wedstrijd van het seizoen geen zeer belangrijke aankoop kunt doen kun je beter zelf vertrekken. Vooral als je een half jaar later ziet dat PSV meteen een vervanger (Dszudzsak of zoiets) voor Perez heeft als deze (ook weer zeer matig gehandeld) terugkeert naar Ajax blijkt maar weer eens dat van Geel beter op kan rotten.quote:Op woensdag 23 april 2008 00:36 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Nog veel stommer is het om niks te doen met het rapport.quote:Op woensdag 23 april 2008 01:01 schreef Sybesma het volgende:
Zo nu is alles en iedereen ongeveer weg bij Ajax.
En als de play-offs verloren worden? Of de (nog te halen) voorronde van de CL?
(vul maar in) rot op! Zal nog vaak te horen zijn in de Arena ben ik bang.
Het wordt zolangzamerhand net een spaanse club, elke 3 maanden iemand wegtrappen. Zijn de supporters weer 2 weken stil.
voor iedereen die een hekel aan Ajax heeft welquote:Op woensdag 23 april 2008 01:04 schreef MarkNMGN het volgende:
Jammer dat v. Geel weg is.
Annet zal een gemis zijn jaquote:Op woensdag 23 april 2008 01:10 schreef toma het volgende:
[..]
voor iedereen die een hekel aan Ajax heeft wel
hoe kortzichtig kun je zijn.quote:Op woensdag 23 april 2008 01:01 schreef Sybesma het volgende:
Zo nu is alles en iedereen ongeveer weg bij Ajax.
En als de play-offs verloren worden? Of de (nog te halen) voorronde van de CL?
(vul maar in) rot op! Zal nog vaak te horen zijn in de Arena ben ik bang.
Het wordt zolangzamerhand net een spaanse club, elke 3 maanden iemand wegtrappen. Zijn de supporters weer 2 weken stil.
Dat is dus met Koeman en van Gaal ook gebeurd.quote:Op woensdag 23 april 2008 01:18 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Wat nou als de resultaten bagger zijn.. dan schoppen ze Marco eruit en dan heb je EN geen trainer EN geen TD...
Goed verhaal..
Klopt maar ook voor het rapport zijn er heel veel mensen ontslangen. Dachten we allemaal niet dat het veel beter zou gaan toen Arie van Eijden eindelijk opgerot was? Nou weing van gemerkt.quote:Op woensdag 23 april 2008 01:04 schreef Nashje het volgende:
[..]
Nog veel stommer is het om niks te doen met het rapport.
Niemand is groter dan de club. Als het echt slecht gaat en de behaalde doelstellingen niet gehaald zullen worden zullen er conclusies getrokken moeten worden. Of het nou v. Basten is of Adrie Koster dat zal niet uit mogen maken.quote:Op woensdag 23 april 2008 01:18 schreef jorienvdherik het volgende:
Niemand zal van basten er uit durven te trappen
Och, dan ken je het Amsterdamse publiek nog niet.quote:Op woensdag 23 april 2008 01:18 schreef jorienvdherik het volgende:
Joh doe niet zo naief. Ik heb een naam voor je: Wim van Hanegem. Als je tijd komt dan sta je gewoon op straat.quote:Op woensdag 23 april 2008 01:18 schreef jorienvdherik het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |