abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58240490
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 23:27 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Hmm, zoals ik al die berichten nu lees, gaat het meer een Rosenberg worden, niet voor niets stapt de TD op de zelfde dag op, als er een nieuwe spits komt
Net ging het nog over statistieken en nu over berichten van andere, lekker snugger. Overigens heeft nog niemand van die mensen die zegt dat het een Rosenberg word hem werkelijk zien spelen.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_58240515
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 23:18 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

een middenvelder heeft geen goals nodig, een spits wel, en zijn stats zijn mager
Ajax-spitsen hebben doorgaans geen 30 goals per seizoen. Kijk naar hoe belangrijk een type Pettersson was.
pi_58240624
Mensen die denken dat die Argentijn nog een aankoop was van Van Geel
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_58240627
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 23:31 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Net ging het nog over statistieken en nu over berichten van andere, lekker snugger. Overigens heeft nog niemand van die mensen die zegt dat het een Rosenberg word hem werkelijk zien spelen.
Het wordt een Rosenberg

Haha nee dat valt natuurlijk helemaal nog niet te zeggen. Het spel hier is helemaal niet te vergelijken met adt in Nederland, laat staan met het spel van Ajax. Het is een gok die goed of slecht kan uitpakken...
Koning.
pi_58240647
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 23:32 schreef SpotlessMind00 het volgende:

[..]

Ajax-spitsen hebben doorgaans geen 30 goals per seizoen. Kijk naar hoe belangrijk een type Pettersson was.
Precies Huntelaar is sinds Bergkamp de eerste spits die er weer 25 in legt, maar in het systeem dat Ajax/Heerenveen speelt moet het mogelijk zijn om elke aanvaller te laten scoren
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_58240676
Eindelijk weer eens kampioen zeg..
pi_58240693
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 23:35 schreef tha_dark het volgende:

[..]

Het wordt een Rosenberg

Haha nee dat valt natuurlijk helemaal nog niet te zeggen. Het spel hier is helemaal niet te vergelijken met adt in Nederland, laat staan met het spel van Ajax. Het is een gok die goed of slecht kan uitpakken...
Ach we kunnen wel weer gaan zeiken dat het een gok is, maar anders had je van Geel lekker kunnen laten zitten en hadden Berg, Sulejmani en Lens de enige opties geweest
pi_58240799
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 23:36 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Precies Huntelaar is sinds Bergkamp de eerste spits die er weer 25 in legt, maar in het systeem dat Ajax/Heerenveen speelt moet het mogelijk zijn om elke aanvaller te laten scoren
En dat zie je ook Als je afgaat op stats dan is een linkeraanvaller bij Ajax een man van veel assists en weinig goals. Ik presenteer u Luis Suarez en Marc Overmars
pi_58240846
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 23:41 schreef SpotlessMind00 het volgende:

[..]

En dat zie je ook Als je afgaat op stats dan is een linkeraanvaller bij Ajax een man van veel assists en weinig goals. Ik presenteer u Luis Suarez en Marc Overmars
Zo weinig heeft Suarez niet gescoord.
pi_58240880
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 23:37 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Ach we kunnen wel weer gaan zeiken dat het een gok is, maar anders had je van Geel lekker kunnen laten zitten en hadden Berg, Sulejmani en Lens de enige opties geweest
idd, ik heb er ook niks op tegen dat er een gok wordt genomen maar ik vraag me af voor welke positie hij is gehaald? Als 2e spits, als vleugelaanvaller (was bij Banfield geen succes) of als 10 (waar Siem zich steeds beter ontwikkeld) Ik kan me niet voorstellen adt die als eerste spits is gehaald want dan hadden ze 10x beter het dubbele kunnen betalen om Moreno te halen, daarbij is de gok al een stuk minder klein...
Koning.
pi_58240881
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 23:43 schreef Nashje het volgende:

[..]

Zo weinig heeft Suarez niet gescoord.
Dat was mijn punt
pi_58240929
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 23:44 schreef SpotlessMind00 het volgende:

[..]

Dat was mijn punt
Scoorde Overmars dan ook zoveel? Kan me dat niet zo goed herrineren...
Koning.
pi_58240980
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 23:44 schreef tha_dark het volgende:

[..]

idd, ik heb er ook niks op tegen dat er een gok wordt genomen maar ik vraag me af voor welke positie hij is gehaald? Als 2e spits, als vleugelaanvaller (was bij Banfield geen succes) of als 10 (waar Siem zich steeds beter ontwikkeld) Ik kan me niet voorstellen adt die als eerste spits is gehaald want dan hadden ze 10x beter het dubbele kunnen betalen om Moreno te halen, daarbij is de gok al een stuk minder klein...
Ach als hij flopt verkopen we hem gewoon door aan Feyenoord

Overigens was ik ook een groter voorstander voor Moreno maarja, ik hoop dat er binnenkort wat meer informatie over deze jongen verschijnt
pi_58240988
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 23:46 schreef tha_dark het volgende:

[..]

Absoluut Hij had zelfs een weddenschap met van Gaal dacht ik over zijn goals.
pi_58241000
Ik maak me best zorgen aan de ene kant over de ontwikkelingen. Van Basten heeft rare keuzes. Ik vind dat de scouting de mensen aan moet trekken in overleg met van Basten. Als een speler geen goed scoutingsrapport heeft hij niet aangetrokken mag worden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Chadi op 23-04-2008 00:01:42 ]
pi_58241029
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 23:46 schreef tha_dark het volgende:

[..]

Wikipedia luie *@#@
quote:
1992/1997 AFC Ajax 136 37 Eredivisie
Cvitanich heeft dus zelfs betere stats, ach laat het maar een nieuwe Overmars zijn
pi_58241043
Ik moet over Overmars wel zeggen dat hij het eerste 2,5 seizoen echt flink scoorde en toen geblesseerd raakte. De cijfers zijn dus wat vertekend.
pi_58241063
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 23:48 schreef Chadi het volgende:
Ik maak me best zorgen aan de ene kant over de ontwikkelingen. Van Basten heeft rare keuzes. Ik vindt dat de scouting de mensen aan moet trekken in overleg met van Basten. Als een speler geen goed scoutingsrapport heeft hij niet aangetrokken mag worden.
Hij lijkt mij sterk dat er helemaal niet meer gecontroleerd gaat worden, ook ben ik er van overtuigd dat Marco de scouting gaat gebruiken.
pi_58241070
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 23:22 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Jep, nu gaat alles beter jongens.

Net als de vorige trainer die wegmoest, en TD, voorzitter en ga zo maar door. We zijn er nooit echt wat mee op geschoten.
Maar misschien is het ook eens goed dat het roer eens rigoreus omgaat, want op de manier waarop er al jaren wordt gewerkt zijn we niks opgeschoten.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_58241071
Ik hoop dat ik snel duidelijkheid krijg over wat nu de bedoeling is achter het vastleggen van onze Argentijn.
Koning.
pi_58241074
De eerste goede beslissing die van Geel heeft genomen de afgelopen 2 jaar !
pi_58241137
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 23:51 schreef toma het volgende:
De eerste goede beslissing die van Geel heeft genomen de afgelopen 2 jaar !
Komt er geen eens een mooie tekening van jou kant?
pi_58241167
tvp
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_58241171
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 23:53 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Komt er geen eens een mooie tekening van jou kant?
lig al in bed. Morgen nog een hele dag om inspiratie op te doen.
pi_58241192
De aankopen van Van Geel:

07/08
Bakircioglu 1,3
Delorge 0
Heijblok 0
Urzaiz 0
Rommedahl 1,02
Colin 0,15
Suarez 7,5
Luque 0 ?

Perez 1,5