Yves Saint Laurent M7 Fresh is de lichtvoetige, frisse variant van de klassieke M7 - de zevende mannelijke geur van Yves Saint Laurent. Waar de originele M7 gebukt ging onder een grote hoeveelheid aoud en kruiden, is M7 Fresh een frisse, (zomer-) interpretatie van dezelfde geur!
![]()
Chandler Burr, parfumcriticus voor de New York Times omschrijft YSL M7 Fresh als één van de revelaties van 2004/2005, en liefhebbers van de originele M7 kunnen de M7 Fresh in de zomer zeker waarderen. Liefhebbers van lichtere geuren maar die alle Acqua di Gio's en Cool Waters zat zijn, zullen zich vinden in de licht kruidige YSL M7 Fresh.
quote:
Which is why four new masculines— Dior Homme | Dior, Terre d'Hermès | Hermès, Cannabis Santal | Fresh, and Black XS | Paco Rabanne— are so surprising. They aren't good. They're stellar. These are innovatively engineered, beautifully built, ingenious scents, and, mated with one of the great overlooked masculines, M7 Fresh | Yves Saint Laurent, these things constitute the cutting edge.
- Chandler Burr, NY Times
Zoals op de foto te zien is, heb ik deze geur nauwelijks gebruikt. Er zit minimaal nog 98-99ml in. Ik doe hem weg omdat ik mijn 10+ parfumcollectie nodig moet uitdunnen.
Mijn richtprijs is 40 EUR (winkelprijs Bijenkorf > 70 EUR). Verzendkosten voor de koper, ophalen uiteraard gratis. Vragen of verzoekjes voor meer foto's kunnen per e-mail worden gesteld.
[ Bericht 13% gewijzigd door Stereotomy op 22-04-2008 19:29:56 ]