je hebt helemaal gelijk. Maar het is gewoon een tof ding en tappen is toch leuker dan uit een flesje :pquote:Op zondag 18 mei 2008 18:25 schreef gateway het volgende:
[..]
dat wel, maar het is duur bier drinken. En tapbier verschilt niet zo heel gek veel van bier uit de fles hoor, en met water aanmengen zoals hier gezegd wordt dat doet grolsch echt niet

Zelfs de bierkoning heeft hem nietquote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:36 schreef Terpentin07 het volgende:
Al ergens gespot in Amsterdam? Was bij de Ah,Super deBoer en Vomar maar die hebben ze helaas nog niet.

, ligt het iig bij de AH en de Sanders in de schappen. Morgen maar eens kijken of ze er dan nog zijn, en uiteraard aanschaffen.
 , ligt het iig bij de AH en de Sanders in de schappen. Morgen maar eens kijken of ze er dan nog zijn, en uiteraard aanschaffen.  

Groenlo is en blijft de hometown van Grolschquote:Op woensdag 21 mei 2008 00:50 schreef Dr.Aart het volgende:
In Enschede, de hometown, ligt het iig bij de AH en de Sanders in de schappen. Morgen maar eens kijken of ze er dan nog zijn, en uiteraard aanschaffen.

.
.

De G&G in het Paleis had hem gisterenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 00:13 schreef Terpentin07 het volgende:
Nog steeds nergens gezien in Amsterdam.Het zou wel grappig zijn als je hem kan bijvullen.

quote:Op dinsdag 22 april 2008 17:50 schreef DJKoster het volgende:
Grolsch presenteert nieuwe thuistap
[..]
bron
Molblog heeft meer info
[ afbeelding ]
Top of flop? Mij lijkt het wel wat
Te koop vanaf half mei.

Koop er dan twee.quote:Op dinsdag 22 april 2008 18:04 schreef FatherJack het volgende:
2 liter op de tap? blijf je wisselen :-(

Ik vind een fluitje toch echt een stuk plezieriger wegdrinken dan een halve liter. Hoef je tenminste ook geen lauwbier weg te zuipen.quote:Op dinsdag 22 april 2008 19:05 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Ik vind dat Nederland zich zowieso moet schamen dat een standaard glas schijnbaar 0,2 cl is
Mijn vriendin voelde altijd een soort plaatsvervangende schaamte als ze zo'n biertje kreeg.
0,2?????
hier is een standaard glas 0.5 L(Tsjechie)

Kan de smaak niet goed meer plaatsen, is alweer een tijdje geleden dat ik hem gebruikt heb. Drink nog liever uit de fles.quote:Op zaterdag 3 april 2010 02:42 schreef Terpentin07 het volgende:
Ik heb de tap drie keer gebruikt en nu ligt die al een hele tijd in de kast.Je hebt de negatieve dingen al goed verwoord.Echt een afrader.
Heb je eigenlijk ook het gevoel dat het bitterder smaakt dan uit de tap of uit een fles?
|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |