Waarom? Om tieten te kunnen zien?quote:
Je gaat ook niet naar een mannelijke arts?quote:Op dinsdag 22 april 2008 16:09 schreef amaranta het volgende:
[..]
Waarom? Om tieten te kunnen zien?
Ik denk dat veel vrouwen dat niet kunnen waarderen, als ze geholpen worden door een man in zo'n winkel.
Ik sta er ook niet op te wachten om geholpen te worden door een man.
Tevens kan het ook niet waarderen als zo'n juf ineens het gordijn open trekt om even te kijken.
Ik denk ook niet dat een man het net zo zou waarderen om een oudere dame te helpen een passend model te vinden als een jongedame. Daarbij hebben mannen meestal net een wat andere smaak dan vrouwen, het lijkt me dat de klanten op den duur toch weglopen als er steeds een sexy, maar oncomfortabel setje aangeraden wordt, ipv. die fijnzittende katoenen broekjes.quote:Op dinsdag 22 april 2008 16:09 schreef amaranta het volgende:
[..]
Waarom? Om tieten te kunnen zien?
Ik denk dat veel vrouwen dat niet kunnen waarderen, als ze geholpen worden door een man in zo'n winkel.
Ik sta er ook niet op te wachten om geholpen te worden door een man.
Tevens kan het ook niet waarderen als zo'n juf ineens het gordijn open trekt om even te kijken.
ik heb het even puur over de winkelsquote:Op dinsdag 22 april 2008 16:07 schreef Godlike02 het volgende:
Of heeft er geen man gesolliciteerd? Of zijn er geen mannen met de juiste kennis te vinden?
En hoe ziet het hoofdkantoor er uit? Hunkemuoller is als het goed is zelfs gestart door een kerel.
Dat is niet hetzelfde.quote:Op dinsdag 22 april 2008 16:10 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Je gaat ook niet naar een mannelijke arts?
Het zijn tieten.90% van de vrouwen die daar komen kijk je geen eens voor je lol naar die hangende zakjes.
Mss in de winkel, maar ik geloof niet dat er geen enkele man werkt.quote:Op dinsdag 22 april 2008 16:06 schreef MikeyMo het volgende:
Als ik bij de Hunkemöller rondkijk bestaat zo'n winkel uit louter vrouwen.
Het is de Hunkemöller, geen luxe speciaal zaak...quote:Op dinsdag 22 april 2008 16:07 schreef Godlike02 het volgende:
Of zijn er geen mannen met de juiste kennis te vinden?
Maar misschien vindt die man het wel gewoon een leuk beroep.. ? Een gynacoloog doet het toch ook niet om het kutjeskijken. (mag ik hopen)quote:Op dinsdag 22 april 2008 16:15 schreef Tinkepink het volgende:
Als je tieten wilt zien ga je maar naar het strand. Of de sauna. Mijn god.
Emancipatie werkt 2 kanten op. Een quotum in een zaak als de hunkemoller zou mooi zijn. Ik wordt liever ook niet geleid door een vrouw, veel te emotioneel. Maar dat quotum van 40% komt er toch ook echtquote:Op dinsdag 22 april 2008 16:31 schreef Deliah het volgende:
Ik heb geen moeite met een man die achter de kassa staat bij een lingeriewinkel of iets achter de schermen doet. Wel alstie mij wil helpen in de paskamer.
Sowieso snap ik niet dat je als man-zijnde gynacoloog wilt wordenquote:Op dinsdag 22 april 2008 16:45 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Maar misschien vindt die man het wel gewoon een leuk beroep.. ? Een gynacoloog doet het toch ook niet om het kutjeskijken. (mag ik hopen)
Daarbij kan het ook zijn dat er nu al lesbo's werken...
Whehe. Puik topic idd.quote:Op dinsdag 22 april 2008 16:43 schreef DroogDok het volgende:![]()
LOL, doel van TS is bereikt denk ik, de dames beginnen te stijgeren. Gelijke kansen voor iedereen, maar als je als man bij Hunkemöller wil werken is de wereld te klein.
Dat quotum van 40% is ook onzin.quote:Op dinsdag 22 april 2008 16:51 schreef Blik het volgende:
[..]
Emancipatie werkt 2 kanten op. Een quotum in een zaak als de hunkemoller zou mooi zijn. Ik wordt liever ook niet geleid door een vrouw, veel te emotioneel. Maar dat quotum van 40% komt er toch ook echt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |