quote:Op dinsdag 22 april 2008 16:36 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[ afbeelding ]
En k mij maar afvragen waarom hj zo pissed keek, tot het terug kijken
Is hij aan het hardlopen en rukken tegelijk? Was hij boos omdat hij met zijn hand in zijn broek zat?quote:Op dinsdag 22 april 2008 16:36 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[ afbeelding ]
En k mij maar afvragen waarom hj zo pissed keek, tot het terug kijken
thnx.quote:Op woensdag 23 april 2008 07:37 schreef tonja het volgende:
[..]
Hij is leuk, en mooi! Hoe heb je dat gedaan met die koekjes die van de schaal vliegen?
quote:Op woensdag 23 april 2008 22:30 schreef prupke het volgende:
[ afbeelding ]
nol en zin in een worstebroodje
Een Routemobiel wagen ernaast om ze te helpen had het plaatje afgemaakt.quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:40 schreef T42 het volgende:
als de ANWB weer eens te laat is
[ link | afbeelding ]
*steeksleutel 13... pompidomquote:
een dag later was hij al verdwenen....dmv die steeksleutelquote:
Jammer... te laatquote:Op dinsdag 29 april 2008 22:07 schreef prupke het volgende:
[..]
een dag later was hij al verdwenen....dmv die steeksleutel![]()
was jij dat??
quote:Op dinsdag 22 april 2008 16:12 schreef valek het volgende:
een schaamteloze tvp
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 15:18 schreef GooseFM het volgende:
tampon-druk is een vrij normale vorm van dingen bedrukken hoor![]()
joh, dūh.. alsof ik dat niet wist..quote:Op zaterdag 3 mei 2008 15:18 schreef GooseFM het volgende:
tampon-druk is een vrij normale vorm van dingen bedrukken hoor![]()
Behalve dat zo'n giraffe in een dergelijke onbeholpen pose bijzonder grappig is, vind ik het ook nog een erg mooie foto!quote:
wzzquote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:40 schreef tonja het volgende:
[..]
Behalve dat zo'n giraffe in een dergelijke onbeholpen pose bijzonder grappig is, vind ik het ook nog een erg mooie foto!
Ik ontken allesquote:Op maandag 25 augustus 2008 15:58 schreef Shark.Bait het volgende:
Ouwesok heeft een nieuwe auto?
[ afbeelding ]
Echt genieten die kermis attractiesquote:Op dinsdag 2 september 2008 20:27 schreef NiGeLaToR het volgende:
Kermis Hoorn enkele weken terug... hij hield het droog
[ afbeelding ]
Het ziet er wel stoer uit. Zo van 'kijk mij eens met losse handen'. Het ziet er op de foto niet uit alsof ze valt, maar of ze met open armen op de zon afzeilt ofzoquote:Op dinsdag 2 september 2008 20:52 schreef AudeVie het volgende:
[ afbeelding ]
Ben je foto's aan het nemen van een ontzettend mooie zonsondergang in Kroatiė, schiet er opeens een meisje voorbij dat aan het waterskiėn is, haar evenwicht verliest en moet loslaten
Ja stoer he dat effect, ze lag echter één seconde later in het waterquote:Op dinsdag 2 september 2008 21:04 schreef tonja het volgende:
Het ziet er wel stoer uit. Zo van 'kijk mij eens met losse handen'. Het ziet er op de foto niet uit alsof ze valt, maar of ze met open armen op de zon afzeilt ofzo
Mooie foto's ook allebei.
quote:Op dinsdag 2 september 2008 23:25 schreef tonja het volgende:
Ik vind die eerste foto mooi.
De tweede vind ik hilarisch, whehe, dat schrik moment
Wellicht enigszins ongepast, maar ik moest hierom lachen.
[ afbeelding ]
Onbetaalbaar deze!!! Grandioos!!quote:
halve seconde te vroeg genomenquote:Op dinsdag 2 september 2008 22:58 schreef x-tremed het volgende:
een halve seconde voordat ze op de grond viel, mega lucky shot
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |