Niks. Heb je nergens voor nodig.quote:Op woensdag 23 april 2008 22:35 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Da's te horen..
Hey, wat is er zo heilig aan een effect loop/send & return?.
Naja, je kan je GT-8 niet echt een pedaal noemenquote:Op donderdag 24 april 2008 07:35 schreef Aresdreams het volgende:
voordeel van maar 1 pedaal er tussen, verlies heel weinig
en ik kan er alle denkbare/gangbare effecten op zetten
Kansloosquote:Op donderdag 24 april 2008 07:38 schreef Witchfynder het volgende:
Nou ja, kan me wel voorstellen dat sommigen met een brute amp graag gebruik willen maken van hun buizenvoorversterker voordat ze hun effectenbakkie insturen. Maar wel nutteloos met je transistorampje en Boss DS-1 pedaaltje. En al helemaal nutteloos om er speciaal om te gaan vragen wanneer je een keertje speelt over de amps van een andere band..
wel grappig om een jazz bandje te zien spelen over een dikke versterker, waar normaal gesproken alleen maar gegrom uit komtquote:Op donderdag 24 april 2008 07:38 schreef Witchfynder het volgende:
Nou ja, kan me wel voorstellen dat sommigen met een brute amp graag gebruik willen maken van hun buizenvoorversterker voordat ze hun effectenbakkie insturen. Maar wel nutteloos met je transistorampje en Boss DS-1 pedaaltje. En al helemaal nutteloos om er speciaal om te gaan vragen wanneer je een keertje speelt over de amps van een andere band..
Laney schopt kont, maar is lastig te krijgen in NL. Dragonforce en Opeth zijn bekende endorsers er van.quote:Op donderdag 24 april 2008 09:38 schreef brother52 het volgende:
Heeft iemand ervaring met Laney tops?
Ik kwam gister de GH100L tegen. Dat lijkt me op zich ook wel wat.
Was nogal rustig hèquote:Op woensdag 23 april 2008 23:45 schreef guitarist.nl het volgende:
Net weer terug uit de Melkweg, was vet!
Nee idd. Zij willen zo graag op tour. Wel overal hotelletjes pikken, maar eigen amps meenemen ho maar.quote:Op donderdag 24 april 2008 08:21 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
wel grappig om een jazz bandje te zien spelen over een dikke versterker, waar normaal gesproken alleen maar gegrom uit komt
maar verder wel irritant lijkt me, als mensen alles precies willen zoals op hun eigen amp... neem dan je eigen amp mee!
en GT-8 is een pedaaltjeer is weer een nieuwere versie die de aanduiding pedaal mag krijgen van mij
Feedback heeft er wel en paar maar natuurlijk weer niet de GH100L (of de GH50L).quote:Op donderdag 24 april 2008 12:35 schreef Witchfynder het volgende:
Laney schopt kont, maar is lastig te krijgen in NL. Dragonforce en Opeth zijn bekende endorsers er van..
Wanneer was dat?quote:Op donderdag 24 april 2008 12:42 schreef Aresdreams het volgende:
ach, die gitarist helemaal zo van: wow, over zo een grote versterker heb ik nog nooit gespeeld...
euhm, hoe werkt het?
das dan wel weer grappig, helemaal bezig geweest om het een beetje af te stellen voor die knakker
Lijkt me een prima plan.quote:Op donderdag 24 april 2008 12:49 schreef Aresdreams het volgende:
grote bus, paar fokkers mee in ook ruime auto's en vol laden maar?
Als ik dan ook de enige ben die er wat koopt vind ik dat prima.quote:
Maar ik koop alleen linkshandige spullen, daar heb jij volgens mij weinig aan.quote:Op donderdag 24 april 2008 13:32 schreef Aresdreams het volgende:
tuurlijk ben jij de eenige die dan 'koopt'. en daarna uitdeeld aan de rechtmatige eigenaars
Als je singnaal dan links naar je amp loopt gaat dat storen als een gek hoorquote:Op donderdag 24 april 2008 13:48 schreef Aresdreams het volgende:
misschien wat meer ' plaatsen in mijn verhaaltje
maar daar ben ik te lam voor
en als je versterkers aanschaft voorzie ik weinig problemen, of draadloze systemen enz.
Laney is volgens mij ook verkrijgbaar bij de nieuwe Muzikaza in Roermond (website is nog niet klaar...) maar of ze dat model op voorraad hebben weet ik niet.quote:Op donderdag 24 april 2008 12:35 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Laney schopt kont, maar is lastig te krijgen in NL. Dragonforce en Opeth zijn bekende endorsers er van..
Ik zie net dat je ook naar t Ukien komtquote:Op woensdag 23 april 2008 00:28 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
In de Popfront tent ja. En mijn ervaring met Popfront = een kut geluid, dus stel je er niet teveel van voor!
Je vergeet rechtsboven de effectenunit c.q. Houston Space Center controle paneel te vermeldenquote:Op donderdag 24 april 2008 18:36 schreef Witchfynder het volgende:
Laboga heeft een foto op hun site staan van Jeff Waters' rig:
[ afbeelding ]
- Laboga Mr Hector Annihilator sig amp;
- Ran Jeff Waters signature V;
- zelf getimmerd plankje met pedaaltjes.
Blijft een jochie, dat genie..
.
Man, da's niks.quote:Op donderdag 24 april 2008 19:42 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Je vergeet rechtsboven de effectenunit c.q. Houston Space Center controle paneel te vermelden
Hoe werkt dat met putfile? Ik heb het er nu opstaan als .mov, maar dat streamt niet... Converteert die site dat niet automatisch naar .flv??quote:
Nevermind, doet ie wel, moet alleen ff geduld hebbenquote:Op donderdag 24 april 2008 21:10 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Hoe werkt dat met putfile? Ik heb het er nu opstaan als .mov, maar dat streamt niet... Converteert die site dat niet automatisch naar .flv??
Haha, nee, ik trek altijd zo'n gezichten als ik gitaar speel blijkbaarquote:Op donderdag 24 april 2008 21:22 schreef Dribbel_ het volgende:
Netjesje mag meer posten
![]()
Moest je toevallig poepen ?
Ow haha, tja, is geconcentreerd en zo, ga ik heel gespannen door staan of zo, geen idee eigenlijk, wilde het ook goed doen voor de mede Fokkersquote:Op donderdag 24 april 2008 21:28 schreef Dribbel_ het volgende:
meer hoe je staat =D
Ja, 9 mei uit m'n hoofd!quote:Op donderdag 24 april 2008 17:41 schreef Daantke het volgende:
[..]
Ik zie net dat je ook naar t Ukien komt
Moah, het was niet echt super druk. Maar gewoon gezellig druk!quote:
Die Phaser die hij daar heeft is echt tof. Een MXR Phase90 Eddie van Halen Signature! Ik heb nu een gewone MXR Phase90 te leen, echt super!quote:Op donderdag 24 april 2008 18:36 schreef Witchfynder het volgende:
Laboga heeft een foto op hun site staan van Jeff Waters' rig:
[ afbeelding ].
- Laboga Mr Hector Annihilator sig amp;
- Ran Jeff Waters signature V;
- zelf getimmerd plankje met pedaaltjes.
Blijft een jochie, dat genie..
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |