quote:Op vrijdag 25 april 2008 18:48 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja het is zo'n blij ska liedje =D
http://tooloudforgranny.com/media/dontpiss.mp3
Oude liveopname van anderhalf jaar terug![]()
Applequote:
Jullie moeten "Don't eat the yellow snow" coveren!quote:Op vrijdag 25 april 2008 18:34 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Alle nummers gaan al over die ongein
Titel van de EP zal ook "Don't piss against the wind" worden
Met die track als bonus erop natuurlijk
Covers zijn voor mensen die zittend plassenquote:Op zaterdag 26 april 2008 23:16 schreef SNArky het volgende:
[..]
Jullie moeten "Don't eat the yellow snow" coveren!
I second thatquote:Op zondag 27 april 2008 14:36 schreef Dribbel_ het volgende:
Zo het douchen is al gelukt
Enigzins brak
Dan hoeft de rest ook niet uitversterkt te worden. Maar dat is wel redelijk krap denk ik, of hebben ze het biljart weggehaald? Het is al een aantal jaar geleden dat ik er geweest ben, Willem was toen nog eigenaarquote:
Joh, dat is in een kroeg niet nodig. Alleen zang over de PA. Zo hebben wij eens in een kroeg en in een trouwzaal (!!) gespeeld. In de trouwzaal ging het geweldig iig.quote:Op maandag 28 april 2008 11:08 schreef Deansensitized het volgende:
Verder hebben we ook geen versterking hoor
Die vent heeft niks namelijk. We mogen wel over de PA van de DJ spelen, maar verder is er niks geloof ik...
Iemand wat drums en cab mic's te leen?
Op gitaarles rag ik wel is wat gitaar geluid door dat ding, klinkt primaquote:Op maandag 28 april 2008 13:27 schreef Svyatagor het volgende:
SPAM
[TK] Gitaarversterker: ENGL Thunder 50 Reverb
Oh joah, komt ook wel goedquote:Op maandag 28 april 2008 13:15 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Joh, dat is in een kroeg niet nodig. Alleen zang over de PA. Zo hebben wij eens in een kroeg en in een trouwzaal (!!) gespeeld. In de trouwzaal ging het geweldig iig..
Soort van oefenruimte met publiek en kroonluchter was het..
Ja inderdaad, beetje BeatlesMetal ofzo?quote:Op maandag 28 april 2008 14:31 schreef Witchfynder het volgende:
Hollenthon stond gister op het podium met een rickenbacker bas, een telecaster en een les paul. Rare combi..
Met leden van Pungent Stence zie ikquote:Op maandag 28 april 2008 14:31 schreef Witchfynder het volgende:
Hollenthon stond gister op het podium met een rickenbacker bas, een telecaster en een les paul. Rare combi..
whooohooohooooooquote:Op maandag 28 april 2008 15:42 schreef Witchfynder het volgende:
Nee, ik ben meer van zang.. Hollenthon is niet echt black metal, hoor. Het is een soort sfeervolle mix van midtempo thash/heavy metal riffjes met een tikje black, maar het is geen pandatroep ofzo.
.
Bij de zangopnames zag het systeem dat onze zanger uithalen maakte van 128 dBquote:Op maandag 28 april 2008 19:06 schreef Jorikjet het volgende:
yes! zojuist me versterker met decibelmeter getest hehehe!
had hem op 7 gezet (clean), en hij kwam op 125-130db! dat komt overeen met een startend vliegtuig YEAH
[ afbeelding ]
deed ook wel beetje pijn aan met oortjes
Die van mij staat iets over de helftquote:Op maandag 28 april 2008 19:15 schreef Jorikjet het volgende:
nou dat hoop ik niet voor je! die van mij gaat tijdens oefenen ook echt niet harder dan 2/3
ging beter dan verwacht, morgen de rest ff doen en dan mixen en online slingeren. ik ben alleen nog niet echt te spreken over mijn zangkwaliteit.quote:Op maandag 28 april 2008 07:42 schreef Deansensitized het volgende:
Goed bezig Daan
Ben benieuwd Under_Score
Ja maar, dat komt alleen omdat die vocals zo kut opgenomen zijnquote:Op maandag 28 april 2008 20:46 schreef Witchfynder het volgende:
Hey Dean, ik heb Raemon gister verteld dat jij als Fries hun 'Koning Radboud' lastig verstaat. Hij kon er smakelijke om lachen.. En toen gingen we bier drinken.
.
Doe eens een linkje, dan kan ik even kijken of het aan Dean ligt of aan de opnamequote:Op maandag 28 april 2008 20:46 schreef Witchfynder het volgende:
Hey Dean, ik heb Raemon gister verteld dat jij als Fries hun 'Koning Radboud' lastig verstaat. Hij kon er smakelijke om lachen.. En toen gingen we bier drinken.
.
Fuck 'em!quote:Op dinsdag 29 april 2008 09:01 schreef brother52 het volgende:
Thanks, ik zal vanavond thuis even luisteren want ik denk dat mijn collega's het niet echt kunnen waarderen.
Als dat zou kunnenquote:
538-volk?quote:Op dinsdag 29 april 2008 09:01 schreef brother52 het volgende:
Thanks, ik zal vanavond thuis even luisteren want ik denk dat mijn collega's het niet echt kunnen waarderen.
Helaas wel. Op het vorige project hadden we nog regelmatig Kink aanstaan. Dat was wel wat beter.quote:
Klinkt erg tofquote:Op maandag 28 april 2008 11:22 schreef ikheetmartijn het volgende:
Zoals beloofd een nummer met m'n midikeyboardje/controller (echt heerlijk gejamt dit weekend).
Wat ideetjes uitgewerkt, beetje a la Murder City Devils:
myspace.com/martijnblokzijl
Thanx!quote:Op dinsdag 29 april 2008 09:54 schreef SNArky het volgende:
[..]
Klinkt erg tof![]()
Zou je misschien kunnen vertellen wat je voor geluidskaart gebruikt?
quote:Op dinsdag 29 april 2008 09:53 schreef Witchfynder het volgende:.
Ik ga zo ff luisteren voor de gaten hehe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Whehehe, ik heb al een keer flik wat PC's gerslagen na de afwas, dat is ook af te radenquote:Op dinsdag 29 april 2008 11:08 schreef Deansensitized het volgende:
Doorzetten! Gewoon powerchords spelen, merk je niks van!
quote:Op dinsdag 29 april 2008 11:24 schreef ikheetmartijn het volgende:
Beetje bekend met Link Wray, Dean?
Die beste man zou voor jou toch god moeten zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |