Of 8 intro'squote:Op dinsdag 22 april 2008 21:18 schreef Witchfynder het volgende:
Hebben jullie dat ook weleens, dat je een nummer probeert te schrijven, maar uiteindelijk na jammen eindigt met 3 halve?.
In de Popfront tent ja. En mijn ervaring met Popfront = een kut geluid, dus stel je er niet teveel van voor!quote:Op dinsdag 22 april 2008 23:16 schreef Daantke het volgende:
[..]
Je speelt op bevrijdingsfestival Overijssel!?ik ga je checken!
Mijn meeste nummers hebben (bijna) dezelfde accoorden in het refrein en couplet. Des te sneller je een nummer hebt!quote:Op dinsdag 22 april 2008 22:32 schreef Witchfynder het volgende:
Ik heb nu 2 coupletriffs, 1 refrein, 3 bridges, 4 tussenstukjes, 2 soloriffs... En allemaal in andere tempi..
nummer 42 lijkt mequote:Op woensdag 23 april 2008 07:48 schreef Witchfynder het volgende:
Ja, maar wát voor nummer heb je dan?.
Nou en, je zit toch op je werk?quote:Op woensdag 23 april 2008 10:46 schreef Aresdreams het volgende:
altijd gezellig hier... behalve wanneer mijn eigen PC crashed
Welkom terug dude!quote:Op woensdag 23 april 2008 10:58 schreef Doodkapje het volgende:
Mwhaaaooow... gaap... brak... net terug van Indonesie... jet-lag enzo... maar de T-shirts zijn er
ja... maar...quote:Op woensdag 23 april 2008 11:11 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Nou en, je zit toch op je werk?
te lam voor, heb wel wat beters te doenquote:Op woensdag 23 april 2008 12:26 schreef Deansensitized het volgende:
Jij zit dus op je werk om privé zaken af te maken...
Ga werken lul!![]()
Omdat het een Fender Deville kloon is ja!quote:Op woensdag 23 april 2008 12:42 schreef Dribbel_ het volgende:
Valveking is echt een aanrader vind ik
Mesa Boogie Triple Rectifier.quote:Op woensdag 23 april 2008 12:39 schreef brother52 het volgende:
Ik heb besloten om mijn versterker zelfbouw projectje uit te stellen omdat ik daar voorlopig te weinig tijd voor heb. Dus zal ik er 1 moeten kopen.
Heeft iemand nog suggesties voor een leuke (en betaalbare) buizenversterker (top + cab)?
quote:Op woensdag 23 april 2008 12:50 schreef guitarist.nl het volgende:
Als je écht iets goeds wil: een Fender!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |