1-251quote:Op vrijdag 25 april 2008 01:06 schreef WurM het volgende:
[..]
Fuck it, nu kan ik weer niet slapen
Ennieweej, ik ken alleen de eerste 251 pokémon en dan niet allemaal. Daarna vond ik t lame worden. Maar ik ga Silver of Gold vast wel weer eens spelen binnenkort
Verder is dit gewoon een goed topic en ga ik nu slapen na bier, want dat klinkt stoer!
ya cant be serious?quote:Op vrijdag 25 april 2008 23:37 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ik verkocht hem ooit voor 200 gulden. Baaaaaaas.
Pokemon gold was 10x toffer dan silverquote:Op zaterdag 26 april 2008 17:00 schreef Big_Boss het volgende:
[..]
1-251![]()
Pokemon Silver(naast Yellow en Crystal)
Savebatterij van Silver die dood is
150.quote:Op zondag 27 april 2008 00:53 schreef __Saviour__ het volgende:
aan hoeveel stuks pokemon zitten ze tegenwoordig eigenlijk?
150x10^144quote:Op zondag 27 april 2008 00:53 schreef __Saviour__ het volgende:
aan hoeveel stuks pokemon zitten ze tegenwoordig eigenlijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar sommige mensen tijd insteken.
Modemkiller
Echt wel. Aan een blind jongetje in een rolstoel ofzoiets.quote:Op zaterdag 26 april 2008 20:56 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
ya cant be serious?
er was toen wel zo een lijst in omloop met prijzen voor kaarten enzo
bij zo een stichting ofzo kon je ze dan gaan verkopen
Hoe kon ik die nou vergeten!quote:
Ook al? Ik begon een keer weer met spelen, had er fucking veel bloed, zweet, tranen en tijd erin gestoken, ging vervolgens eten, zet ik 'm aan; is alles gewist GVDquote:Op zaterdag 26 april 2008 17:00 schreef Big_Boss het volgende:
[..]
1-251![]()
Pokemon Silver(naast Yellow en Crystal)
Savebatterij van Silver die dood is
You know the rules, and so do I.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 22:55 schreef nieuws. het volgende:
togepi!
www.pokemon-fanboys.com/pokemons/togepi.htm
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |