quote:Op dinsdag 22 april 2008 12:27 schreef donroyco het volgende:
Wie?
wat is er zo uniek aan hun gebagger dan? Enlighten mequote:Op dinsdag 22 april 2008 12:28 schreef iuvenis het volgende:
[..]
Die heren die hier een unieke stijl proberen te creëren...
..maar faliekant gefaald hebben.quote:Op dinsdag 22 april 2008 12:28 schreef iuvenis het volgende:
[..]
Die heren die hier een unieke stijl proberen te creëren...
Baggeren is ook durven, baggeren is ook lef hebben, want je moet je eigen status opofferen.quote:Op dinsdag 22 april 2008 12:29 schreef BrandX het volgende:
[..]
wat is er zo uniek aan hun gebagger dan? Enlighten me
Maar, het is absoluut niet hun schuld...quote:Op dinsdag 22 april 2008 12:30 schreef donroyco het volgende:
[..]
..maar faliekant gefaald hebben.
Oh ja, die ken ik wel
sorry, maar tussen alle baggeraars die FOK! rijk is komen zij bij mij verre van uniek over...quote:Op dinsdag 22 april 2008 12:32 schreef iuvenis het volgende:
[..]
Baggeren is ook durven, baggeren is ook lef hebben, want je moet je eigen status opofferen.
Omdat weinig mensen hier niet snel hun eigen leven zullen verkloten, vind ik dat het frappant is dat sommige mensen het hier wel durven, dus dat is uniek...
Van veraf likken is ook zo moeilijkquote:Op dinsdag 22 april 2008 12:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Kan jij niet gewoon eens een trein van dichtbij gaan likken ofzo met je kut bagger.
quote:Op dinsdag 22 april 2008 12:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Kan jij niet gewoon eens een trein van dichtbij gaan likken ofzo met je kut bagger.
quote:Op dinsdag 22 april 2008 12:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Hij mag ook zachtjes rijden.quote:Op dinsdag 22 april 2008 12:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |