Awwwwwwwww!!!quote:Op zaterdag 3 mei 2008 14:22 schreef Maneki.Neko het volgende:
Oh toevallig, stond net voor m`n kledingkast te ranten omdat ik nog nergens inkom
Met zonder jas, met rokjesweer zelfsquote:Op zaterdag 3 mei 2008 14:38 schreef Erasmo het volgende:
Wat een heerlijk metzonder jas weer vandaag zeg!
Hi, al wat te doen vanmiddag?quote:
Ik zal eens tellen als ik straks het dorp in ben om mijn staatsloten te wisselen tegen centjesquote:
Tja, blonde vrouwen, rokjes...quote:
Nog fototjes schieten? ("iets met hoofd en maaiveldquote:Op zaterdag 3 mei 2008 15:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tja, blonde vrouwen, rokjes...Helaas heb ik zelf al wat te doen...
Beetje met je gewonnen cash patsen en dan komen ze wel naar je toe neem ik aanquote:
Nope, verjaardag van een vriend en nu eerst even eten bij mijn ouders. We hebben geen zin om te koken...quote:Op zaterdag 3 mei 2008 15:07 schreef An24 het volgende:
Nog fototjes schieten? ("iets met hoofd en maaiveld)
Nou dat viel vies tegen, kon er net een nieuw lot van halenquote:Op zaterdag 3 mei 2008 15:16 schreef freud het volgende:
[..]
Beetje met je gewonnen cash patsen en dan komen ze wel naar je toe neem ik aan.
Nou ik vond het toch nog wel prettig in lange broek en jackquote:
Ah je gaat even lekker de analoge tour op?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:06 schreef Chanty het volgende:
[..]
Nou ik vond het toch nog wel prettig in lange broek en jackMaarja, ik ben ook een überkoukleum
Net twee fotorolletjes gekocht en doekjes op mijn lenzen mee af te stoffenHard nodig na die tien jaar die ze in de kast hebben gelegen
En dan maar eens zien wat t wordt
Ja heb de analoge spiegelreflex van mijn pa gekregenquote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:08 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ah je gaat even lekker de analoge tour op?
Beide fotozaken in het dorp hier hebben geen middenformaat film meer
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:41 schreef gr8w8 het volgende:
Niks mis mee hoor Chanty! Met zo'n 'oudje' heb ik het ook geleerd. Niks automatisch. Alleen een wijzertje in je zoeker die de belichting aangeeft.
www.fotokonijnenberg.nl.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:08 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ah je gaat even lekker de analoge tour op?
Beide fotozaken in het dorp hier hebben geen middenformaat film meer
kleindere rolletjes kopen optiequote:Op zaterdag 3 mei 2008 18:46 schreef Chanty het volgende:
[..]Net even wat geoefend met scherpstellen, instellen en de verschillende lenzen. Jammer dat ik nog 24 fotos moet maken en ontwikkelen voordat ik kan zien of ik iets goed gedaan heb
Op zich werkt ie wel fijn. Met name het scherpstellen is een stuk aangenamer dan met mijn digitale
Morgen even buiten spelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |