Okee, ik zal het onthoudenquote:Op dinsdag 22 april 2008 12:39 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik zou zowiezo even langs gaan bij de Solar bar, op de 17de verdieping van een flat gebouw, supertof en uitzicht over Berlijn, vooral als het mooi weer de perfecte plek om de zon onder te zien gaan. En als je vrijdag avond gaat stappen kun je er ook daarna heen om de zon te zien opkomen!
Ik kan 'm je wel even toesturen (pdf), als je wilt.quote:Op dinsdag 22 april 2008 12:41 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
als het nou heel erg interresant is laat het dan even weten, vind het altijd wel leuk om wat te lezen over risk management enzo![]()
Oeh!quote:Op dinsdag 22 april 2008 12:41 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik kan 'm je wel even toesturen (pdf), als je wilt.
Later bleek dat het in deze bar meer geaccepteerd was dan in de andere barren in Borås.. Toen ik in Stockholm wouden een paar meiden naar de Super Bitch Club... omdat het wel een stoere naam had. Toen moest ik meteen aan de South Park parodie van 300 Les bos!! denken..quote:Op dinsdag 22 april 2008 12:37 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
whehe dat verhaal kan ik me ook nog wel herinneren...!Hier in Skövde nog geen gay bar gezien...
Verzonden.quote:Op dinsdag 22 april 2008 12:43 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Oeh!ja mn email adres staat volgens mij wel in mn profiel
Nee, klinkt erg goed. Het weer ziet er echt super uit hier...quote:Op dinsdag 22 april 2008 12:43 schreef nicomart het volgende:
zo net ff lekker een patatje gehaal en in het zonnetje opgegeten.. Was geen slecht plan dacht ik zo
tja.. het waait wel een beetje, maar het is goed uit te houden. Ondertussen stond ik mijn motor bij de deur te bewonderen. Wat zou het heerlijk zijn om daar nu gewoon mee rond te touren ipv t emoeten werkenquote:Op dinsdag 22 april 2008 12:45 schreef jackson het volgende:
[..]
Nee, klinkt erg goed. Het weer ziet er echt super uit hier...
tack tackquote:Op dinsdag 22 april 2008 12:45 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Verzonden.
Ik ga even lezen, tot later.
Jammer dat je niet in de zomer gaat, dan zijn alle strandbars openquote:
Loopt dat nog een beetje die motor? Hoeveel cc e.d ?quote:Op dinsdag 22 april 2008 12:48 schreef nicomart het volgende:
[..]
tja.. het waait wel een beetje, maar het is goed uit te houden. Ondertussen stond ik mijn motor bij de deur te bewonderen. Wat zou het heerlijk zijn om daar nu gewoon mee rond te touren ipv t emoeten werken
Jezus wat kunnen sommige homo achtig overkomen, ik heb niets tegen homo's maar hoe een man zich in een strakke broek hijzenquote:Op dinsdag 22 april 2008 12:48 schreef PieterBas het volgende:
Ik denk dat Kuno dit ook wel kan bevestigingen.. maar Zweedse gasten kunnen zich nogal nichterig gedragen en kleding tijdens het stappen.. (maar dat kan ook omdat ik in een textiel stad studeerde)
Jaloers! Ik wil ook een patatjequote:Op dinsdag 22 april 2008 12:43 schreef nicomart het volgende:
zo net ff lekker een patatje gehaal en in het zonnetje opgegeten.. Was geen slecht plan dacht ik zo
Dat is niet alleen met koniginnedag, maar ook bij elke willekeurige sport waar een Nederlander aan meedoet. Schaatsen, voetbal, enzquote:Op dinsdag 22 april 2008 12:49 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Jammer dat je niet in de zomer gaat, dan zijn alle strandbars open. Msischien is club der visionäre al open (schlesische strasse), dat is echt tof. Verder is Solar wat kuno zei wel leuk, maar wel een beetje chic en duur. Maria am ostbahnhof is leuk. En om te eten moet je gewoon de Bergmannstrasse in (U-bhf Mehringdamm). Als je maar zorgt dat je de grote commerciële tenten ontwijkt, die vond ik persoonlijk het minste leuk. Hoewel een pubcrawl dan wel weer grappig is...
![]()
Ik probeer hier trouwens Koninginnedag uit te leggen aan mijn collega´s, zo grappig. Iedereen vind het debiel dat wij er altijd zo apart bijlopen in onze oranje kleren.
Nou hij gaat best aardig. Hij is al wat jaartjes oud (23), maar met 750cc wil hij nog best lekker vooruit komen hoorquote:Op dinsdag 22 april 2008 12:50 schreef jackson het volgende:
[..]
Loopt dat nog een beetje die motor? Hoeveel cc e.d ?
Maar o zo gezelligquote:Op dinsdag 22 april 2008 12:51 schreef G.Fawkes het volgende:
Koninginnendag is ook best een raar fenomeen
Er lopen zeker een boel toppertjes rond, maar in herfst en winter zien ze er vaak depressief uit.. Wat had ik het zwaar in Club Spring in Borås, jammer dat ik die tent net ff in de laatste week tegenkwam?quote:Op dinsdag 22 april 2008 12:49 schreef Stienn het volgende:
Zweedse dames zijn toch beeldschoon of is dat een fabeltje?
quote:Op dinsdag 22 april 2008 12:52 schreef nicomart het volgende:
[..]
Nou hij gaat best aardig. Hij is al wat jaartjes oud (23), maar met 750cc wil hij nog best lekker vooruit komen hoor
aaaaah.. Nou ja stokbroodje rauwe ham is ook veel beter voor de lijnquote:Op dinsdag 22 april 2008 12:51 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Jaloers! Ik wil ook een patatje. Ik mag me waarschijnlijk weer vergapen aan een stokbroodje rouwe ham, aangezien dat het enige is wat ze hier hebben
.
In bedoelde ook eigenlijk voetbal, we staan daar duidelijk nogal om bekend. Maar de meeste buitenlanders vinden het vaak alleen maar leuk en vragen of ik er ook zo bij loopquote:Op dinsdag 22 april 2008 12:51 schreef nicomart het volgende:
[..]
Dat is niet alleen met koniginnedag, maar ook bij elke willekeurige sport waar een Nederlander aan meedoet. Schaatsen, voetbal, enz
Ok dan... ik heb laatst plaatsgenomen op een kanon zeg. Een R1 uit 2003 meen ik... nahja, wat loopt dat smerig hard zeg.quote:Op dinsdag 22 april 2008 12:52 schreef nicomart het volgende:
[..]
Nou hij gaat best aardig. Hij is al wat jaartjes oud (23), maar met 750cc wil hij nog best lekker vooruit komen hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |