LOL..quote:Op dinsdag 22 april 2008 17:06 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Je shift-toets ontbreekt op je toetsenbord?
Oho, heeft 'ie tegen me gelogen.quote:Op dinsdag 22 april 2008 17:09 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Het zit mbt Nietzman net iets anders van wat ik heb begrepen
Dat wil ik graag nog even meekrijgen, dus ik wact nog even met koken.quote:Op dinsdag 22 april 2008 17:09 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Het zit mbt Nietzman net iets anders van wat ik heb begrepen
Ben je weer aan het lekken uit die mirror?quote:Op dinsdag 22 april 2008 17:14 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Alsof ik alle details weet, ik weet alleen dat die FB opmerking niet de aanleiding voor een ban was
En ik begrijp zowaar precies wat je bedoelt.quote:Op dinsdag 22 april 2008 17:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ga weer.
Ik denk dat we dit beter verder via PM kunnen besprekenquote:Op dinsdag 22 april 2008 17:16 schreef freecell het volgende:
[..]
Ben je weer aan het lekken uit die mirror?
haha, ipv edit doe je quote, dat had ik wel gezien en de eigenlijke edit is hier nu toch nog terug te lezenquote:Op dinsdag 22 april 2008 17:17 schreef freecell het volgende:
[..]
En ik begrijp zowaar precies wat je bedoelt.
Vertel mij wat. Probeer er ook al een weekje achter te komen wat er aan de hand isquote:Op dinsdag 22 april 2008 17:27 schreef LoudGirl het volgende:
Wat is in hemelsnaam eem mirror? Ik volg deze rel niet.
Ach boeiend ook. Alleen nerds houden zich hiermee bezig. En nietzman blijkbaar.quote:Op dinsdag 22 april 2008 17:32 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Vertel mij wat. Probeer er ook al een weekje achter te komen wat er aan de hand is![]()
Blaatquote:Op dinsdag 22 april 2008 17:35 schreef JH87 het volgende:
Een mirror (is een engels woord voor spiegel) wil in dit geval zeggen dat, volgens Fok!-beheerder Danny, twee individuen getracht hebben het systeem van Fok! over te zetten naar hun eigen webruimte om zo een 'nieuw' Fok! te beginnen. Dat is het verhaal in het kort. Wat er juist aan is; geen idee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |