Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 22 april 2008 14:44 schreef Bob. het volgende:
Ik heb een 9 voor mijn engels presentatie. Een 9.Hurray.
Yam Yam bedoel je?quote:Op dinsdag 22 april 2008 16:07 schreef LoudGirl het volgende:
Er zit een noodletent aan het gedempte zuiderdiep, is dat een optie?
Misplaatste, maar ok.quote:Op dinsdag 22 april 2008 16:11 schreef Grulez het volgende:
[..]
Niks arrogant, das nou zelfverzekerdheid DaD
Nou het leek toen allemaal vrij leegjes en de magnos waren ook weg...quote:Op dinsdag 22 april 2008 16:16 schreef LoudGirl het volgende:
Je bedoelt helemaal dicht en opgeheven of toevallig niet open?
Je bent wel heul nieuwquote:
quote:Voornaam:
Achternaam:
Geslacht: Vrouw
Geboortedatum: 00-00-0000
Opleiding:
Beroep:
Hobbies/interesses:
Statistieken
Laatste bezoek: 8 seconden geleden.
Aantal posts: 2 (gemiddeld 2 per dag)
Vandaag is helemaal niet gebaggerd hoor.quote:Op dinsdag 22 april 2008 16:33 schreef Matje-1989 het volgende:
Wat een weertje, nu eerst even bijlezen wat jullie allemaal hebben gebaggerd
Hmm, ja!!!quote:Op dinsdag 22 april 2008 13:18 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
geen probleem
gaan er trouwens nog mensen naar de Grote Markt vanavond? finale mijn tent is top
klopt..quote:
Kloonquote:Op dinsdag 22 april 2008 16:39 schreef Bob. het volgende:
[..]
En dan haar eerste post in dit topic, wat een eer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yam yam liep wel vrij goed toch?quote:Op dinsdag 22 april 2008 16:35 schreef Jesse_ het volgende:
yam yam is helemaal dicht
Noodles xxl is nog wel open
en de wagamama's
Staat dat niet duidelijk genoeg aangegeven?quote:Op dinsdag 22 april 2008 16:40 schreef Rondina het volgende:
[..]
klopt..
en ik merk ook nu pas dat dit een groninger topic is.. dus hier alleen maar groningers zitten??? haha
Niet alleen maar hoorquote:Op dinsdag 22 april 2008 16:40 schreef Rondina het volgende:
[..]
klopt..
en ik merk ook nu pas dat dit een groninger topic is.. dus hier alleen maar groningers zitten??? haha
huh waar dan?quote:Op dinsdag 22 april 2008 16:40 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Staat dat niet duidelijk genoeg aangegeven?
quote:Op dinsdag 22 april 2008 16:40 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Kloonque dice?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als ik het goed begrijp heb je dus gewoon at random op een topic geklikt om daar te komen melden dat je in de tuin zit?quote:Op dinsdag 22 april 2008 16:40 schreef Rondina het volgende:
[..]
klopt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |