Toscana ofzo? Echt heerlijk ijs ja.quote:Op woensdag 23 april 2008 10:05 schreef Wurdsje het volgende:
Wederom een lekker weertje vandaag.. maar es even kijken wat ik ga doen.. Sowieso vanmiddag maar ff een ijsje halen bij die ijssalon in de Folkingestraat.. het ijs is heerlijk daar
ja die.. echt het lekkerste ijs dat ik ooit gehad heb.. en de meest vreemde smaken ook.. (Drop)quote:Op woensdag 23 april 2008 10:27 schreef Bob. het volgende:
[..]
Toscana ofzo? Echt heerlijk ijs ja.
En ik ga vandaag maar weer eens aan de studie, nog tot vrijdag en dan is de ergste stress voorbij.
volgens mij is het inderdaad een nieuwe zaak.. Ik had em nog nooit eerder gezien en ineens hoorde ik er allemaal mensen over..quote:Op woensdag 23 april 2008 10:36 schreef JH87 het volgende:
Is dat zo'n nieuwe zaak? Gauw eens heen dan. Ik heb volgens mij dit hele kalenderjaar nog geen ijsje gehad.
Rabarber.quote:Op woensdag 23 april 2008 10:30 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
ja die.. echt het lekkerste ijs dat ik ooit gehad heb.. en de meest vreemde smaken ook.. (Drop)
Rabarberquote:Op woensdag 23 april 2008 10:39 schreef Bob. het volgende:
[..]
Rabarber.En het is inderdaad nieuw, maar niet het lekkerste ijs ooit, want dat verkopen ze in Wageningen.
Granucci.quote:
Ik ben toch zo'n gast die uiteindelijk gewoon voor straciatella-ijs kiest, maar ik ga 't zeker even proberen. En komende week een keertje op de fiets naar Wageningen - vanaf m'n ouders hoorquote:Op woensdag 23 april 2008 10:43 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
Rabarber![]()
Ik vind de yoghurt erg lekker..
Ik heb nog nooit ijs in Wageningen gehad dus voor mij wel het lekkerste ijs ooit![]()
De straciatella heb ik ook al gehad.. Is ook heerlijkquote:Op woensdag 23 april 2008 10:50 schreef JH87 het volgende:
[..]
Ik ben toch zo'n gast die uiteindelijk gewoon voor straciatella-ijs kiest, maar ik ga 't zeker even proberen. En komende week een keertje op de fiets naar Wageningen - vanaf m'n ouders hoor- voor een ijsje lijkt me ook een puik idee. Tijd voor een vergelijkend warenonderzoek.
mja ik hou gewoon sowieso al niet van Rabarber..quote:Op woensdag 23 april 2008 10:49 schreef Bob. het volgende:
[..]
Granucci.Of nee, tegenwoordig heet het Cicuto, dat klinkt toch verdorie gewoon als een scheldwoord?
![]()
En rabarber ijs was serieus best lekker!
Je ouders woonden in Arnhem toch? Dat is nog best een eindje fietsen, al is dat met dit weer eigenlijk helemaal niet zo'n probleem.quote:Op woensdag 23 april 2008 10:50 schreef JH87 het volgende:
[..]
Ik ben toch zo'n gast die uiteindelijk gewoon voor straciatella-ijs kiest, maar ik ga 't zeker even proberen. En komende week een keertje op de fiets naar Wageningen - vanaf m'n ouders hoor- voor een ijsje lijkt me ook een puik idee. Tijd voor een vergelijkend warenonderzoek.
Nog steeds goed hoor!quote:Op woensdag 23 april 2008 09:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Flinke jongen.
En hoi Frazz! Hoe is 't met de liefde?
Nee, ze wonen zelfs dichter bij Wageningen dan bij Arnhem. Een gehucht genaamd Herveld, met het pontje volgens mij maar 10 - 14 km van Wageningen verwijderd.quote:Op woensdag 23 april 2008 10:57 schreef Bob. het volgende:
[..]
Je ouders woonden in Arnhem toch? Dat is nog best een eindje fietsen, al is dat met dit weer eigenlijk helemaal niet zo'n probleem.
haha oke.. ik ga het in ieder geval niet proberen..quote:Op woensdag 23 april 2008 10:57 schreef Bob. het volgende:
[..]
Je ouders woonden in Arnhem toch? Dat is nog best een eindje fietsen, al is dat met dit weer eigenlijk helemaal niet zo'n probleem.
En ik heb nog nooit normale rabarber gehad, dus ik heb geen idee of het er op leek. Maar het was in ieder geval wel goed te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |