Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 29 april 2008 13:56 schreef Pure-Poison het volgende:
Vanochtend in ondertrouw gegaan,zo komt de familie en dan vanavond lekker uit eten
dat idee heb ik ook!quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:38 schreef tessie het volgende:
Mensen die elkaar niet leuk vinden, gaan toch vast ook niet uit zichzelf naast elkaar zitten lijkt me?
Waar je je al niet druk om kunt maken, het zijn toch volwassen mensen? Ik ga me echt niet druk maken over gasten die elkaar minder aardig vinden... het is mijn dag en ze hebben zich maar te gedragen.quote:Op woensdag 30 april 2008 08:14 schreef J-net het volgende:
Ja maar stel anderen hebben die plekken al ingenomen bla di bla. Ik ga de gok niet nemen en zet iedereen op een plekkie neer hoor.
nog een paar nachtjes slapenquote:Op woensdag 30 april 2008 08:19 schreef Levitation het volgende:
[..]
Waar je je al niet druk om kunt maken, het zijn toch volwassen mensen? Ik ga me echt niet druk maken over gasten die elkaar minder aardig vinden... het is mijn dag en ze hebben zich maar te gedragen.![]()
Gisteren de ambtenaar gesproken, tof mens!Dat wordt vast en zeker een leuke ceremonie.
quote:Op woensdag 30 april 2008 08:21 schreef draculettetje het volgende:
[..]
nog een paar nachtjes slapen
ik werd vanmorgen wakker en dacht dat het zaterdag was had hier al zowat gefeliciteerd en zo neer geknald
quote:Op woensdag 30 april 2008 14:58 schreef Qwea het volgende:
goddamn, een hondje als huwelijks cadeauvet
wat vreselijkquote:Op woensdag 30 april 2008 14:55 schreef draculettetje het volgende:
Vandaag al ons eerste huwelijks cadeau gekregen van mn zoessie, haar viend en de kinderen
zoooo lief
mag ik julllie voorstellen: Ronja
[ afbeelding ]
en ja ik ben er over het hele forum aan het spammen
in ieder geval een wat langzamer nummer zodat ik net kan doen alsof ik dans!quote:Op woensdag 30 april 2008 18:59 schreef J-net het volgende:
Wat voor openingsnummer hebben jullie op je bruiloft???
Wat een ontzettend leuk en lief cadeau! Wat n poepie zegquote:Op woensdag 30 april 2008 14:55 schreef draculettetje het volgende:
Vandaag al ons eerste huwelijks cadeau gekregen van mn zoessie, haar viend en de kinderen
zoooo lief
[ afbeelding ]
Wat een schatjequote:Op woensdag 30 april 2008 14:55 schreef draculettetje het volgende:
zoooo lief
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 april 2008 13:50 schreef Qwea het volgende:
http://www.acapela-group.com/Greetings/fish-1-4-b8904aded030
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |