quote:
Tuurlijk is er voorpret, maar we hebben nu even 2 weken gehad waarin weer veel afspraken zijn uitgezet. In de komende periode hebben we het gewoon heel druk, ook omdat 2 weken voor ons vrienden van ons trouwen en daar hebben we vrijgezellenfeestjes van en die dag dat er getrouwd wordt etc. Plus na ons huwelijk op zondag (dus 2 dagen later) gaan we 5 weken op vakantie, dus dat moet ook allemaal geregeld worden.
op 8 mei gaan we naar de notaris voor huwelijkse voorwaarden doorspreken en 's middags naar de Travel Clinic voor het halen van de laatste prikken die verlopen zijn.
Tussendoor gaan we de stad in in Rotterdam om schoenen voor onder het pak van R te zoeken.
Op 13 mei ga ik met mijn moeder shoppen voor kleding voor haar en zelf moet ik ook nog heel even wat dingen hebben (klein tasje die ik aan iemand kan geven, een mooi stuk lingerie die bij korselet past maar ook nog spullen qua zonnebrand etc.).
17 mei vrijgezellenfeest van vrienden.
De week erna zullen we wel terugmoeten naar de notaris voor het tekenen van de akte.
We mogen nog een keer naar de tandarts vantevoren.
En dingen die we nog moeten doen die nog niet ingepland zijn:
- ringen halen (plus ketting plus oorbellen)
- naar bloemist voor doorspreken bloemen (zit naast juwelier dat is dan wel weer makkelijk

)
- bedankjes worden geleverd (zijn al betaald)
- nog gesprek met ambtenaar burgerlijke stand
- nog kort gesprek met DJ
- nog contact met fotograaf (altijd handig)
- vast nog shoppen met een aantal mensen voor kleding etc etc
ergens dunkt het me dat er vast nog wel een vrijgezellenfeest georganiseerd wordt voor me dus daar gaat ook een dag naartoe........
daarnaast vallen de feestdagen weg want dan kan je nix doen
dus al met al gaan die iets minder dan 8 weken (volgens Patries86 haar telling dus 54 dagen, ik was nog niet eens toe aan dagen, vond weken al zo erg) .....
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~