abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58302066
Ik heb overigens geen idee of ik volgende week foto's online zet... mijn wederhelft is niet zo gecharmeerd van foto's van hem die over het internet zwerven. Don't ask... hij is gewoon wat voorzichtiger dan ik.
Dus misschien wel foto's, maar dan een beetje gecensureerd oid. Of misschien wel geen foto's, omdat ik zondag te lui ben en te druk heb met mijn koffer inpakken. Maar dan komen ze later als ik terug ben van honeymoon. Zoiets.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_58303164
we zien het vanzelf wel, en er wordt vast een foto waar jij alleen op staat gemaakt!
pi_58310385
Levi, alvast een supergave bruiloft. Hopelijk hebben jullie hetzelfde mooie weer als wij!

Wij gaan morgenvroeg op huwelijksreis. De laptop gaat wel mee, maar ik weet niet hoe vaak ik online zal zijn, vandaar dat ik het nu vast maar doe
  vrijdag 25 april 2008 @ 21:43:11 #79
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_58310410
Veel plezier Fannetje .
Orlando, wat gaaf! .
KuikenGuppy
pi_58316065
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 21:41 schreef Fannetje het volgende:
Levi, alvast een supergave bruiloft. Hopelijk hebben jullie hetzelfde mooie weer als wij!

Wij gaan morgenvroeg op huwelijksreis. De laptop gaat wel mee, maar ik weet niet hoe vaak ik online zal zijn, vandaar dat ik het nu vast maar doe
fijne huwelijkse vakantie zeg maar!
pi_58316779
Fannetje, fijne vakantie, geniet ervan! Heb net ook ff jullie foto's bekeken, jullie zagen er echt geweldig uit!

Weet iemand waar je leuke (comfortabele) schoenen kan vinden in de omgeving van Delft?
pi_58317184
Fijne vakantie Fannetje! Geniet er lekker van!!!
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 26 april 2008 @ 19:57:39 #83
862 Arcee
Look closer
pi_58325786
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 11:00 schreef octopussy het volgende:
22-04-2008: Fannetje & Tackleberry
Coole datum.

Feli.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_58325950
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 19:57 schreef Arcee het volgende:

[..]

Coole datum.

Feli.
Hoezo?
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 26 april 2008 @ 20:09:54 #85
862 Arcee
Look closer
pi_58326008
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_58326131
quote:
Aha
Onze trouwdag dan ook
20 - 06 - 2008 ook allemaal even
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 26 april 2008 @ 20:37:06 #87
862 Arcee
Look closer
pi_58326447
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 20:17 schreef Patries86 het volgende:
Aha
Onze trouwdag dan ook
20 - 06 - 2008 ook allemaal even
Ja, cool. En ook nog 86 in je username. Als je je trouwdag achter je username plakt krijg je Patries8620-06-2008, wat natuurlijk helemaal cool is. Maar dat is allemaal wel erg offtopic.
pi_58333158
ach ja soms moet je ff offtopic gaan
voor mij dan on topic
mijn datum geldt niet, alleen als je de getallen op telt weer wel
  zondag 27 april 2008 @ 09:23:42 #89
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_58334282
quote:
Op donderdag 24 april 2008 13:23 schreef freud het volgende:

[..]

Ik hoop dat er ook wel wat voorpret is
Tuurlijk is er voorpret, maar we hebben nu even 2 weken gehad waarin weer veel afspraken zijn uitgezet. In de komende periode hebben we het gewoon heel druk, ook omdat 2 weken voor ons vrienden van ons trouwen en daar hebben we vrijgezellenfeestjes van en die dag dat er getrouwd wordt etc. Plus na ons huwelijk op zondag (dus 2 dagen later) gaan we 5 weken op vakantie, dus dat moet ook allemaal geregeld worden.

op 8 mei gaan we naar de notaris voor huwelijkse voorwaarden doorspreken en 's middags naar de Travel Clinic voor het halen van de laatste prikken die verlopen zijn.
Tussendoor gaan we de stad in in Rotterdam om schoenen voor onder het pak van R te zoeken.

Op 13 mei ga ik met mijn moeder shoppen voor kleding voor haar en zelf moet ik ook nog heel even wat dingen hebben (klein tasje die ik aan iemand kan geven, een mooi stuk lingerie die bij korselet past maar ook nog spullen qua zonnebrand etc.).

17 mei vrijgezellenfeest van vrienden.
De week erna zullen we wel terugmoeten naar de notaris voor het tekenen van de akte.

We mogen nog een keer naar de tandarts vantevoren.
En dingen die we nog moeten doen die nog niet ingepland zijn:

- ringen halen (plus ketting plus oorbellen)
- naar bloemist voor doorspreken bloemen (zit naast juwelier dat is dan wel weer makkelijk )
- bedankjes worden geleverd (zijn al betaald)
- nog gesprek met ambtenaar burgerlijke stand
- nog kort gesprek met DJ
- nog contact met fotograaf (altijd handig)
- vast nog shoppen met een aantal mensen voor kleding etc etc

ergens dunkt het me dat er vast nog wel een vrijgezellenfeest georganiseerd wordt voor me dus daar gaat ook een dag naartoe........

daarnaast vallen de feestdagen weg want dan kan je nix doen

dus al met al gaan die iets minder dan 8 weken (volgens Patries86 haar telling dus 54 dagen, ik was nog niet eens toe aan dagen, vond weken al zo erg) .....
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_58334400
de laatste puntje op de i zeg maar!
pi_58334406
quote:
Op zondag 27 april 2008 09:23 schreef J-net het volgende:

[..]

Tuurlijk is er voorpret, maar we hebben nu even 2 weken gehad waarin weer veel afspraken zijn uitgezet. In de komende periode hebben we het gewoon heel druk, ook omdat 2 weken voor ons vrienden van ons trouwen en daar hebben we vrijgezellenfeestjes van en die dag dat er getrouwd wordt etc. Plus na ons huwelijk op zondag (dus 2 dagen later) gaan we 5 weken op vakantie, dus dat moet ook allemaal geregeld worden.

op 8 mei gaan we naar de notaris voor huwelijkse voorwaarden doorspreken en 's middags naar de Travel Clinic voor het halen van de laatste prikken die verlopen zijn.
Tussendoor gaan we de stad in in Rotterdam om schoenen voor onder het pak van R te zoeken.

Op 13 mei ga ik met mijn moeder shoppen voor kleding voor haar en zelf moet ik ook nog heel even wat dingen hebben (klein tasje die ik aan iemand kan geven, een mooi stuk lingerie die bij korselet past maar ook nog spullen qua zonnebrand etc.).

17 mei vrijgezellenfeest van vrienden.
De week erna zullen we wel terugmoeten naar de notaris voor het tekenen van de akte.

We mogen nog een keer naar de tandarts vantevoren.
En dingen die we nog moeten doen die nog niet ingepland zijn:

- ringen halen (plus ketting plus oorbellen)
- naar bloemist voor doorspreken bloemen (zit naast juwelier dat is dan wel weer makkelijk )
- bedankjes worden geleverd (zijn al betaald)
- nog gesprek met ambtenaar burgerlijke stand
- nog kort gesprek met DJ
- nog contact met fotograaf (altijd handig)
- vast nog shoppen met een aantal mensen voor kleding etc etc

ergens dunkt het me dat er vast nog wel een vrijgezellenfeest georganiseerd wordt voor me dus daar gaat ook een dag naartoe........

daarnaast vallen de feestdagen weg want dan kan je nix doen

dus al met al gaan die iets minder dan 8 weken (volgens Patries86 haar telling dus 54 dagen, ik was nog niet eens toe aan dagen, vond weken al zo erg) .....
We hebben zo'n dagen teller boven in onze trouwblog Vandaar dat ik het weet!
Erik heeft een maand en dag teller in zijn naam, vandaar dat ik dat ook weet haha!
pi_58334412
hihi dus je hebt niet zelf zitten tellen
  zondag 27 april 2008 @ 17:41:00 #93
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_58342395
vandaag is mn ceremoniemeester hier geweest en zij heeft nog iets bij de kaarten gedaan. Dinsdag nog even 10 kaarten bij de drukker halen en dan kunnen ze vrijdag met zijn allen op de post (en mn ceremoniemeester stuurt de laatste paar personen haar papiertje nog even na anders moet ze speciaal daarvoor hierheen komen).

iieeeehhhh spannund spannund
pi_58342626
ook zo'n beetje de hele middag bezig geweest met de uitnodigingen, gaat de goede kant op
  zondag 27 april 2008 @ 18:40:22 #95
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_58343493
Met Feyenoord op de achtergrond net even de planning waterdicht gemaakt voor die dag en ga nu even een fotoplanning maken met de familie en vrienden zodat we daar bij het hotel 's middags zo doorheen gaan zonder dat we iemand overslaan enzo
pi_58347615
een fotoplanning? Wat moet ik me daar bij voorstellen?
  zondag 27 april 2008 @ 22:10:05 #97
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_58347847
Dat ik mijn ceremoniemeester een briefje kan geven zodat zij met de fotograaf zorgt voor de juiste foto's met de daggasten dus wij met zijn familie wij met mijn familie wij met zijn ouder wij met mijn ouders wij met alle ouders wij met alle broers en zussen wij met alle getuigen en noem maar op en zo heb ik dus ongeveer 25 combinatie's staan en natuurlijk nog iedereen gewoon zonder ons op de foto......
pi_58348355
ow jeetje daar heb ik dus helemaal nooit over nagedacht
ik dacht dat loopt wel los....
pi_58349644
Ohw dat soort dingen plan ik echt niet hoor. Vind het leuker als een beetje spontaniteit overblijft, en dat zit wel goed met onze fotografen denk ik

Ik ben er trouwens nu wel min of meer over uit om een receptie te doen. Nu alleen nog iets vinden om af te huren en kijken hoe we het doen met de drankjes enzo.
pi_58350211
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 19:57 schreef Arcee het volgende:

[..]

Coole datum.
Ik dacht al dat je dat zou vinden Vond ik ook namelijk en ik ken weinig mensen die ook zo van even getallen houden
quote:
Feli.
Tnx

Wij zitten nu in Orlando
De heenreis was een drama, met eerst 3 uur "gewone" vertraging, vervolgens anderhalf uur in het vliegtuig gezeten zonder te vertrekken vanwege een probleem met de kerosinepomp en bij aankomst in Washington bleek dat we niet meer overgeboekt konden worden naar een vlucht naar Orlando.
We hebben dus een nachtje in Washington geslapen en zijn vanmorgen pas verder gevlogen. Wel een prima hotel trouwens en vanmorgen kwamen we uitgeslapen in Orlando aan, maar toch wel 16 uur later dan gepland...

Maar goed, we hebben vakantie en zijn nu heerlijk aan het genieten!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')