Nog ruim een week.quote:Op donderdag 24 april 2008 11:36 schreef draculettetje het volgende:
idd levi het schiet op voor jullie !
Hier nog 10 weken geduld hebben
Nee, niet echt nerveus, vind het wel super spannend.quote:Op donderdag 24 april 2008 11:50 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja spannend, de bekende vraag: ben je al zenuwachtig![]()
ben je dat trouwens zelf in je avatar?
hihi ik zal eens gaan spiekenquote:Op donderdag 24 april 2008 11:51 schreef Levitation het volgende:
[..]
Nee, niet echt nerveus, vind het wel super spannend.![]()
Ja, dat ben ik, met mijn proefmake-up in het avondzonnetje in onze tuin.(Vorige avatar was ik trouwens ook, met dat hoedje) Foto staat ook groter in mijn FoBo.
![]()
Ik hoop dat er ook wel wat voorpret isquote:Op donderdag 24 april 2008 13:21 schreef J-net het volgende:
Nog 8 weken en de stress is er hoor... moet nog best wat dingetjes doen en elke vrije dag is al wel ingericht met een of meerdere afspraken met betrekking tot de bruiloft.
Dezelfde 8 wekenquote:Op donderdag 24 april 2008 13:21 schreef J-net het volgende:
Nog 8 weken en de stress is er hoor... moet nog best wat dingetjes doen en elke vrije dag is al wel ingericht met een of meerdere afspraken met betrekking tot de bruiloft.
hihi da's mooi op tijd!quote:Op donderdag 24 april 2008 22:39 schreef appelsientje het volgende:
Oja... ik ga morgen trouwen
Kom er nu pas achter dat deze reeks loopt
Precies op tijd dan om je een mooie dag te wensenquote:Op donderdag 24 april 2008 22:39 schreef appelsientje het volgende:
fijne dag en gefeliciteerdquote:Op donderdag 24 april 2008 22:39 schreef appelsientje het volgende:
Veel plezier vandaag! Zonnetje schijnt! Geniet er van!quote:Op donderdag 24 april 2008 22:39 schreef appelsientje het volgende:
Oorbellen en een dunner zilver kettingtje dan ik nu hebquote:Op vrijdag 25 april 2008 08:34 schreef draculettetje het volgende:
ow ja ik moet nog ff zilverbadje halen voor mn ketting en idd op zoek naar oorbellen
Ja dat is waar! Had ik bijna ook gedaanquote:Op vrijdag 25 april 2008 08:42 schreef draculettetje het volgende:
ow ik ben ook niet moeilijk daar in hoor, tis alleen wel zoiets wat ik gewoon kan vergeten
fijne huwelijkse vakantie zeg maar!quote:Op vrijdag 25 april 2008 21:41 schreef Fannetje het volgende:
Levi, alvast een supergave bruiloft. Hopelijk hebben jullie hetzelfde mooie weer als wij!
Wij gaan morgenvroeg op huwelijksreis. De laptop gaat wel mee, maar ik weet niet hoe vaak ik online zal zijn, vandaar dat ik het nu vast maar doe
Coole datum.quote:
Post hier als alle cijfers in datum en tijd even zijn. #2008quote:Op zaterdag 26 april 2008 20:07 schreef Patries86 het volgende:
Hoezo?
Ahaquote:Op zaterdag 26 april 2008 20:09 schreef Arcee het volgende:
[..]
Post hier als alle cijfers in datum en tijd even zijn. #2008
Ja, cool.quote:Op zaterdag 26 april 2008 20:17 schreef Patries86 het volgende:
Aha![]()
Onze trouwdag dan ook
20 - 06 - 2008 ook allemaal even
Tuurlijk is er voorpret, maar we hebben nu even 2 weken gehad waarin weer veel afspraken zijn uitgezet. In de komende periode hebben we het gewoon heel druk, ook omdat 2 weken voor ons vrienden van ons trouwen en daar hebben we vrijgezellenfeestjes van en die dag dat er getrouwd wordt etc. Plus na ons huwelijk op zondag (dus 2 dagen later) gaan we 5 weken op vakantie, dus dat moet ook allemaal geregeld worden.quote:Op donderdag 24 april 2008 13:23 schreef freud het volgende:
[..]
Ik hoop dat er ook wel wat voorpret is
We hebben zo'n dagen teller boven in onze trouwblogquote:Op zondag 27 april 2008 09:23 schreef J-net het volgende:
[..]
Tuurlijk is er voorpret, maar we hebben nu even 2 weken gehad waarin weer veel afspraken zijn uitgezet. In de komende periode hebben we het gewoon heel druk, ook omdat 2 weken voor ons vrienden van ons trouwen en daar hebben we vrijgezellenfeestjes van en die dag dat er getrouwd wordt etc. Plus na ons huwelijk op zondag (dus 2 dagen later) gaan we 5 weken op vakantie, dus dat moet ook allemaal geregeld worden.
op 8 mei gaan we naar de notaris voor huwelijkse voorwaarden doorspreken en 's middags naar de Travel Clinic voor het halen van de laatste prikken die verlopen zijn.
Tussendoor gaan we de stad in in Rotterdam om schoenen voor onder het pak van R te zoeken.
Op 13 mei ga ik met mijn moeder shoppen voor kleding voor haar en zelf moet ik ook nog heel even wat dingen hebben (klein tasje die ik aan iemand kan geven, een mooi stuk lingerie die bij korselet past maar ook nog spullen qua zonnebrand etc.).
17 mei vrijgezellenfeest van vrienden.
De week erna zullen we wel terugmoeten naar de notaris voor het tekenen van de akte.
We mogen nog een keer naar de tandarts vantevoren.
En dingen die we nog moeten doen die nog niet ingepland zijn:
- ringen halen (plus ketting plus oorbellen)
- naar bloemist voor doorspreken bloemen (zit naast juwelier dat is dan wel weer makkelijk)
- bedankjes worden geleverd (zijn al betaald)
- nog gesprek met ambtenaar burgerlijke stand
- nog kort gesprek met DJ
- nog contact met fotograaf (altijd handig)
- vast nog shoppen met een aantal mensen voor kleding etc etc
ergens dunkt het me dat er vast nog wel een vrijgezellenfeest georganiseerd wordt voor me dus daar gaat ook een dag naartoe........
daarnaast vallen de feestdagen weg want dan kan je nix doen
dus al met al gaan die iets minder dan 8 weken (volgens Patries86 haar telling dus 54 dagen, ik was nog niet eens toe aan dagen, vond weken al zo erg) .....
Ik dacht al dat je dat zou vindenquote:
Tnxquote:Feli.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |