Hieronder even een impressie van onze onvergetelijke dag!
Mijn dag begon al om 6.00, want op 7.00 moest ik al bij mijn ouders zijn voor mijn bruidskapsel en make-up. Om 9.15 haalde Gerbert me daar op.
![]()
Daarna zijn we door onze chauffeur (en vriend van Gerbert) Jasper naar de Efeling gebracht voor onze fotosessie. Het was echt schitterend weer en het was heerlijk rustig in de Efteling, ideaal voor foto's dus!
![]()
![]()
![]()
![]()
Om 12.30 waren we weer terug bij mijn ouders, waar alle daggasten inmiddels gearriveerd waren voor een gezamenlijke lunch. Dit was erg gezellig én smakelijk. Daarna zijn we weer in de auto gestapt, deze keer op weg naar het stadhuis! Om 14.00 zijn we daar vervolgens getrouwd. De ambtenaar van de burgerlijke stand had er een leuk, persoonlijk verhaal van gemaakt. We hebben genoten van de ceremonie!
![]()
![]()
Na afloop van de ceremonie stond ons nog een verrassing te wachten... alle kinderen uit mijn klas stonden op het balkon van het stadhuis om voor ons te zingen. Erg leuk!
![]()
Hierna zijn we naar onze feestlocatie gereden, d'n Boerderij. Hier hadden we even een uurtje "pauze" om even bij te komen en natuurlijk bruidstaart te nuttigen!
![]()
Om vier uur zagen we de kinderen uit mijn klas voor de tweede keer, deze keer bij de kinderreceptie. Ze hadden er echt werk van gemaakt met een liedje, "praatjesmakers"-quiz en veel cadeautjes. Ook hebben we met z'n allen nog ballonnen opgelaten en hebben ze van ons ook nog een cadeautje gekregen.
![]()
![]()
Na de kinderreceptie was het tijd voor het diner. Met alle daggasten hebben we in alle rust genoten van een lekker voor-, hoofd- en nagerecht. Bruidsmeisje Mirte wilde per se naast mij zitten en was erg knuffelig
![]()
Om 20.00 begon vervolgens het laatste onderdeel van de dag; het feest! Met ongeveer 120 gasten werd het een erg gezellige avond!
![]()
![]()
Het was geweldig, ik zou het heel graag nog eens overdoen!