Iddquote:Op dinsdag 22 april 2008 09:39 schreef Kreator het volgende:
Ja, want er zijn nog niet genoeg topics over deze onzin.
Het lijkt trouwens haast wel of je trots bent op het feit dat je aan de AD bent.
Zeur nietquote:Op dinsdag 22 april 2008 09:39 schreef Kreator het volgende:
Ja, want er zijn nog niet genoeg topics over deze onzin.
Het lijkt trouwens haast wel of je trots bent op het feit dat je aan de AD bent.
Sorry hoor maar een topic over AD afsluiten met "Let's get the party startedquote:Op dinsdag 22 april 2008 09:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zeur niet.
Ik kan me voorstellen dat TS het eng vindt om te stoppen omdat ze niet weet of ze zich zonder meds nog steeds zou goed zou voelen.
C'mon guys, dit is R&P. ONZ is een deurtje verderop.
Ik dacht: dan heb je ook issues als je een R&P topic opent met de vraag of je moet stoppen met het Algemeen Dagbladquote:Op dinsdag 22 april 2008 09:46 schreef Copycat het volgende:
Ik dacht eerst dat het over een krantenabonnement ging. Toen zag ik R&P.
Maar er zijn toch al tal van anti depressiva topics, zoals Krea zegt?
Zou het nu over de Active Directory gaan.......quote:Op dinsdag 22 april 2008 09:46 schreef Vodka_Lime het volgende:
Ik zag dit topic op de frontpage. Ik dacht dat het ging over de AD Algemeen dagblad...
Die zou ik meteen opzeggen ja.
Ja, dat is idd een beetje raar.quote:Op dinsdag 22 april 2008 09:47 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Sorry hoor maar een topic over AD afsluiten met "Let's get the party started" getuigt imo niet echt dat je het serieus bedoelt.
Vooral die smiley
Doet me denken aan een House aflevering waarin een patiënte plots geen beslissingen meer dorst (quote:Op dinsdag 22 april 2008 09:48 schreef Viking84 het volgende:
Ik dacht: dan heb je ook issues als je een R&P topic opent met de vraag of je moet stoppen met het Algemeen Dagblad.
Ik ben aan de AD. Ik ben nou eenmaal cheerfull.quote:Op dinsdag 22 april 2008 09:47 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Sorry hoor maar een topic over AD afsluiten met "Let's get the party started" getuigt imo niet echt dat je het serieus bedoelt.
Vooral die smiley
My thoughts exactly!quote:Op dinsdag 22 april 2008 09:46 schreef Vodka_Lime het volgende:
Ik zag dit topic op de frontpage. Ik dacht dat het ging over de AD Algemeen dagblad...
Die zou ik meteen opzeggen ja.
[Centraal] Medicatie bij psychische klachten Deel 6quote:Op dinsdag 22 april 2008 09:56 schreef BubblegumBarbie het volgende:
Ik ben aan de AD. Ik ben nou eenmaal cheerfull.En ja er zijn al zoveel topics, dat ik door de bomen het bos niet meer zie.
Je openingspost getuigt niet echt van serieus gedrag. Lees ook eens wat rekkie zegt. Bovendien is het gewoon een kansloos opsomtopic.quote:@Krea: ik ben zo vreselijk trots op mijn AD gebruik. Daarom wil ik er ook vanaf. Jij hebt het helemaal begrepen mijn jong.![]()
...je blik vertroebelt door de AD, denk ik zo.quote:Verder ga ik niet meer in op offtopic reacties en verwacht ik dat Re of Emel straks hun werk als mod wel doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |