De witte bikini is nooit meer hetzelfde geweest.quote:Op woensdag 23 april 2008 10:26 schreef Sersjee het volgende:
Jaahaa, deze clip bekeek ik ook altijd met meer dan gemiddelde belangstelling!
*poing*!
Wat heerlijk om dat uit het toetsenbord van een vrouw te lezen!quote:Op woensdag 23 april 2008 10:30 schreef on_air het volgende:
Jopen, jetsers, ballen, meloenen, jutteperen, memmem, tetten, tieten, borsten, boobs.
Wat zijn ze toch leuk.
sorry hoor, moest er even uit
En als een man dat zegt moet ie hopen dat er geen vrouwen in de buurt zijn.quote:Op woensdag 23 april 2008 10:30 schreef on_air het volgende:
Jopen, jetsers, ballen, meloenen, jutteperen, memmem, tetten, tieten, borsten, boobs.
Wat zijn ze toch leuk.
sorry hoor, moest er even uit
quote:Op woensdag 23 april 2008 10:32 schreef MichielV het volgende:
[..]
Wat heerlijk om dat uit het toetsenbord van een vrouw te lezen!
One of the boys ...quote:Op woensdag 23 april 2008 10:32 schreef MichielV het volgende:
[..]
Wat heerlijk om dat uit het toetsenbord van een vrouw te lezen!
quote:Op woensdag 23 april 2008 10:43 schreef on_air het volgende:
[..]
One of the boys ...
Leuk, vanaf een terras, opwaaiende zomerjurkjes kijken.
Wat een onzin. Dan heb je het over doodgeslagen overhypocriete verzuurde SATC verpeste volgens regeltjes levende doorgeemancipeerde nietszeggende huppelkutten danwel kenau's zichzelf ontkennende jaloerse vrouwen.quote:Op woensdag 23 april 2008 10:33 schreef Marc63 het volgende:
[..]
En als een man dat zegt moet ie hopen dat er geen vrouwen in de buurt zijn.
Ik zie dat Tjibbe en Domien ook zijn aangeschoven.
* Litton-Lane verplaatst in zijn gedachte naar deze beschreven situatiequote:Op woensdag 23 april 2008 10:43 schreef on_air het volgende:
Leuk, vanaf een terras, opwaaiende zomerjurkjes kijken.
Helaas zijn die er veel te veelquote:Op woensdag 23 april 2008 10:48 schreef on_air het volgende:
[..]
Wat een onzin. Dan heb je het over doodgeslagen overhypocriete verzuurde SATC verpeste volgens regeltjes levende doorgeemancipeerde nietszeggende huppelkutten danwel kenau's zichzelf ontkennende jaloerse vrouwen.
Jaloers!quote:Op woensdag 23 april 2008 10:50 schreef cosmick het volgende:
God wat een lekker weer! Gelukkig om 15.00 uur vrij![]()
.
Hij wel weerquote:Op woensdag 23 april 2008 10:50 schreef cosmick het volgende:
God wat een lekker weer! Gelukkig om 15.00 uur vrij![]()
.
Kijk! Dat zijn adviezenquote:
Graag gedaanquote:Op woensdag 23 april 2008 10:54 schreef purplerose het volgende:
[..]
Kijk! Dat zijn adviezen![]()
ow ow ow wat zijn ze meaui*kneedt*
ik zal ff kijken wat ik voor je kan doen, ik doe vandaag vast een shirtje aan met veul boobgleuf. Maak er wel een foto van voor jequote:Op woensdag 23 april 2008 10:55 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Graag gedaanIk moet er heel wat meer moeite voor doen.
En jij denkt dat ik daar nog in trap?quote:Op woensdag 23 april 2008 10:58 schreef purplerose het volgende:
[..]
ik zal ff kijken wat ik voor je kan doen, ik doe vandaag vast een shirtje aan met veul boobgleuf. Maak er wel een foto van voor je
gelukkig belde net op dat moment de garagequote:
jaquote:Op woensdag 23 april 2008 11:00 schreef Marc63 het volgende:
[..]
En jij denkt dat ik daar nog in trap?
ai dat klinkt niet goed, fijn he auto rijdenquote:Op woensdag 23 april 2008 11:01 schreef Againzender het volgende:
[..]
gelukkig belde net op dat moment de garage
met wel een wat prijzige mededeling
Trouwens... Gerard en Giel gebruiken nu de zin "We schrijven hem op" als ze requests krijgen tijdens de Freaknacht. Niemand trapt meer in "Ik zal kijken wat ik voor je kan doen"quote:
Ze laten bouncen is ook zo leuk.quote:Op woensdag 23 april 2008 10:54 schreef purplerose het volgende:
[..]
Kijk! Dat zijn adviezen![]()
ow ow ow wat zijn ze meaui*kneedt*
Denk je een aardig gebaar te doen wordt het weer in twijfel genomenquote:Op woensdag 23 april 2008 11:03 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Trouwens... Gerard en Giel gebruiken nu de zin "We schrijven hem op" als ze requests krijgen tijdens de Freaknacht. Niemand trapt meer in "Ik zal kijken wat ik voor je kan doen"
Genoteerd.quote:Op woensdag 23 april 2008 11:03 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Trouwens... Gerard en Giel gebruiken nu de zin "We schrijven hem op" als ze requests krijgen tijdens de Freaknacht. Niemand trapt meer in "Ik zal kijken wat ik voor je kan doen"
Elke dj heeft zo'n zinquote:Op woensdag 23 april 2008 11:03 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |