Ja ik had een paar namen in mijn hoofd, maar kon op maar 1 naam komenquote:
Ik ga zo ookquote:Op dinsdag 22 april 2008 23:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik ga pitten. Ik word echt heel moe van Corton die ALWEEEEER gaat uitleggen wat de 3 voor 12 inhoudt![]()
![]()
. Zou hetzelfde zijn als Giel 's ochtends uitlegt dat ie voor Begin de dag met een dansje elke dag iemand belt rond half acht en dat die persoon dan Begin de dag met een dansje moet zingen.
.
quote:
Waarom luister ik nooit vrijwillig naar Gielquote:Op woensdag 23 april 2008 08:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
Chapeau, Giel!
he, het is woensdag he?quote:Op woensdag 23 april 2008 08:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
Is trouwens best knap omRoef
en
Marian
,
Carola
én
Alain
Clark
binnen vijftien minuten te draaien en en passant ook nog
Johan
Vlemmix
noemen.
Chapeau, Giel!
En dat met dit weerquote:Op woensdag 23 april 2008 09:11 schreef MichielV het volgende:
Ik hier?
Woeha, Killers in de PSB remixquote:
Lekker he? Die ouwe meuk op de radioquote:Op woensdag 23 april 2008 09:11 schreef MichielV het volgende:
Ik hier?
Mijn moeder heeft sinds de jaren '50 gelukkig niet stilgestaan qua muziek, daar kan ik nog leuk mee over hedendaagse bandjes lullenquote:Op woensdag 23 april 2008 09:37 schreef Marc63 het volgende:
Wat betreft de Mama's and the Papa's vind ik dat mn moeder nog wel goeie muzieksmaak heeft.
Maar waarom moet ze nou altijd van die DEUTSCHE SCHALLPLATTEN!!! draaien?
Van Metallica? Dan baal ik dat ik'm gemist hebquote:
quote:Op woensdag 23 april 2008 09:51 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Van Metallica? Dan baal ik dat ik'm gemist heb
Van U2, dan ben ik blij dat ik hem gemist heb
ejquote:Op woensdag 23 april 2008 09:51 schreef Glacier het volgende:
Mogguh
* Glacier hoopt dat 3FM snel stopt met Valerie te draaien en de nieuwe single van Amy gaat oppikken..
quote:Op woensdag 23 april 2008 09:45 schreef Againzender het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft sinds de jaren '50 gelukkig niet stilgestaan qua muziek, daar kan ik nog leuk mee over hedendaagse bandjes lullen
O jee, de Dolly Dots, dit nummer nog gedaan op een playbackshow op de lagere school
'Nieuwe' single?quote:Op woensdag 23 april 2008 09:51 schreef Glacier het volgende:
Mogguh
* Glacier hoopt dat 3FM snel stopt met Valerie te draaien en de nieuwe single van Amy gaat oppikken..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |