Ik heb toevallig net de film gezien en al is het een tijd geleden dat ik het boek heb gelezen, het einde is erg anders. Ik vond dit trouwens wel 1 van de betere verfilmingen van een boek van SKquote:Op maandag 5 mei 2008 22:38 schreef Bellatrix het volgende:
Net The Mist uitgelezen. Best goed verhaal, alleen ik heb gehoord dat het einde in de film anders is?
The Mist - het verhaal -quote:Op maandag 5 mei 2008 22:38 schreef Bellatrix het volgende:
Net The Mist uitgelezen. Best goed verhaal, alleen ik heb gehoord dat het einde in de film anders is?
quote:Op maandag 5 mei 2008 22:38 schreef Bellatrix het volgende:
dat is ook een film die je moet zien als je een King fan bent, deze film begint goed, maar het einde ? waarom de jonge gast uitschiet laten ze achterwegen, iedereen die het boek gelezen heeft mist het einde in de film, niet goed.quote:Op maandag 5 mei 2008 23:47 schreef Evil_Jur het volgende:
Dat sowieso, maar een verfilming is niet per se slechter odmat het anders is; Apt Pupil vond ik een erg sterke film.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar wat een fantastische boeken
[ Bericht 8% gewijzigd door Spaulding op 14-05-2008 12:46:23 ]
dank je, IT in strip lijkt me niet te doen ook een favorite van mij. de stand mag wel , tot de ondergang, alles wat met de donkeren toren te maken heeft verveeld me. jammer maar helaas.quote:Op zondag 25 mei 2008 21:17 schreef DrDurden het volgende:
Die is (zoals ik een aantal berichten boven je al vermeldde) ook een nederlandse versie beschikbaar, die is bovendien goedkoper, en past qua cover bij de anderen uit de serie. Ze zijn ook bezig met een paar nieuwe graphic novels, ze gaan verder met de Dark Tower uit te diepen (die nieuwe verhalen worden ook in Nederland uitgebracht), en er komt een graphic novel uit, inderdaad van The Stand. Als dat een succes wordt, komt hopelijk ook IT uit in stripvorm, mijn favoriete King-boek.
quote:Op donderdag 29 mei 2008 11:49 schreef Evil_Jur het volgende:
Ik heb The Stand op DVD gekocht, ik ben heel benieuwd of het in de buurt kan komen van wat ik als King's beste boek zie
Het beste deel van het boek slaan ze nagenoeg over en ik blijf Molly Ringwald een hele foute keuze vinden.quote:Op donderdag 29 mei 2008 11:55 schreef Abbadon het volgende:
[..]
zeker geen slechte DVD, wat mij betreft...prima rijtje acteurs, en de sfeer komt wel over...
Molly was dramatisch... kant <> wal.quote:Op donderdag 29 mei 2008 12:51 schreef Xessive het volgende:
[..]
Het beste deel van het boek slaan ze nagenoeg over en ik blijf Molly Ringwald een hele foute keuze vinden.
Welk deel? Overigens vond ik Nadine ook erg beroerd gecast. Daar had Catharine Zeta Jones beter gepast in mijn opinie. Harold is natuurlijk ook gewoon kut gecast. Stu en Glen komen goed uit de verf. Larry ook wel. Flagg vind ik ook niet overtuigend eigenlijk.quote:Op donderdag 29 mei 2008 12:51 schreef Xessive het volgende:
[..]
Het beste deel van het boek slaan ze nagenoeg over en ik blijf Molly Ringwald een hele foute keuze vinden.
Ik heb het pas nog gelezenquote:Op donderdag 29 mei 2008 17:24 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Welk deel? Overigens vond ik Nadine ook erg beroerd gecast. Daar had Catharine Zeta Jones beter gepast in mijn opinie. Harold is natuurlijk ook gewoon kut gecast. Stu en Glen komen goed uit de verf. Larry ook wel. Flagg vind ik ook niet overtuigend eigenlijk.
Nee, The Stand als film kan me weinig boeien. Terwijl ik het boek toch elk jaar wel minimaal 1 keer lees.
Eerst als de ziekte om zich heen grijpt. Die waanzin is geweldig beschreven. Daarna als alle verschillende karakters gevolgd worden terwijl ze door een uitgestorven Amerika trekken. Wanneer ze allemaal hun bestemming bereikt hebben zakt het verhaal eigenlijk een beetje in. En dat is juist waar ze in de serie de meeste aandacht aan besteden.quote:Op donderdag 29 mei 2008 17:24 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Welk deel? Overigens vond ik Nadine ook erg beroerd gecast. Daar had Catharine Zeta Jones beter gepast in mijn opinie. Harold is natuurlijk ook gewoon kut gecast. Stu en Glen komen goed uit de verf. Larry ook wel. Flagg vind ik ook niet overtuigend eigenlijk.
Nee, The Stand als film kan me weinig boeien. Terwijl ik het boek toch elk jaar wel minimaal 1 keer lees.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |