Ja, iddquote:Op dinsdag 22 april 2008 11:00 schreef Deansensitized het volgende:
Hier ook.. maar merk je pas als je eruitloopt, dan is het ineens koel
Ik ga er heus geen ruzie om maken, maar utrecht is voor mij bijna 3 uurquote:Op dinsdag 22 april 2008 10:55 schreef Piles het volgende:
[..]
Of Groningen, voor je ruzie met Marloes krijgt
Yesse, believe me, after Berlin, EVERYTHING IS BORING!quote:
Groningen en Utrecht zijn voor mij allebei een wereldreisquote:Op dinsdag 22 april 2008 11:00 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ik ga er heus geen ruzie om maken, maar utrecht is voor mij bijna 3 uur
waaaaaaaar de hel woon jij dan boven groningen?quote:Op dinsdag 22 april 2008 11:00 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ik ga er heus geen ruzie om maken, maar utrecht is voor mij bijna 3 uur
dan kom je ook een keer buiten zeeland!quote:Op dinsdag 22 april 2008 11:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Groningen en Utrecht zijn voor mij allebei een wereldreis![]()
Ik zou het niet weten, ben nooit verder gekomen dan Nederland met een enkele vakantie naar een standaard zon-vakantie-landquote:Op dinsdag 22 april 2008 11:02 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Yesse, believe me, after Berlin, EVERYTHING IS BORING!
nee, Nederland-is-wel-boring maar Utrecht is mn stadje om te studeren, dus daar kan ik heerlijk naar de KFC! :
Is er dan niet al met gif gespoten? Dat lijkt me tenminstequote:Op dinsdag 22 april 2008 11:02 schreef jna het volgende:
Volgens mij zit hier ergens een wespennest, er zitten hier steeds wespen binnen. Het rare is echter dat het allemaal mongooltjes zijn die niet kunnen vliegen en gewoon ter plekke op hun rug vallen en doodgaan
Wij niet maar ik heb korte mouwenquote:
quote:Op dinsdag 22 april 2008 10:47 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Sorry, je bent niet mijn type
Nee, of het zou vorige zomer moeten zijn geweest toen we hier nog niet zaten.quote:Op dinsdag 22 april 2008 11:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Is er dan niet al met gif gespoten? Dat lijkt me tenminste
Truequote:Op dinsdag 22 april 2008 11:03 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
dan kom je ook een keer buiten zeeland!
Voor mij Groningen ook, Utrecht duurt me 1,5-2 uurquote:Op dinsdag 22 april 2008 11:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Groningen en Utrecht zijn voor mij allebei een wereldreis![]()
Als ik je beter zou kennen zou ik je een keer meenemen naar Berlijn om de stad te laten zien.quote:Op dinsdag 22 april 2008 11:03 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, ben nooit verder gekomen dan Nederland met een enkele vakantie naar een standaard zon-vakantie-land![]()
Wat wil je na je studie doen dan? Weer gaan reizen?
Nieuw Zeelandquote:Op dinsdag 22 april 2008 11:06 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Als ik je beter zou kennen zou ik je een keer meenemen naar Berlijn om de stad te laten zien.
Na mn studie, nou ik moet eerst zweden afmaken, laten we daar mee beginnen!En dan moet ik nog eent ijd doorstuderen in Utrecht en dan mn eindstage, verwacht ik te doen Augustus/September 2009. En die gaat net zo als mn eerste stage in het buitenland. En na deze studie, ben ik van plan om een master te gaan doen aan Auckland University in Nieuw Zeeland.
hallo! je kan Dean ontmoeten! dan is 2 uur ECHT wel genoeg!quote:Op dinsdag 22 april 2008 11:04 schreef Piles het volgende:
[..]
True
Maar 6 uur reizen, en 2 uur een meet is niet echt leuk
quote:
wou je mee?quote:
Als je een andere naam genoemt had, was ik het mss met je eens geweestquote:Op dinsdag 22 april 2008 11:07 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
hallo! je kan Dean ontmoeten! dan is 2 uur ECHT wel genoeg!
Ik had het ook toen ik terug kwam.. goh, wat is nederland toch saai..quote:Op dinsdag 22 april 2008 11:02 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Yesse, believe me, after Berlin, EVERYTHING IS BORING!
nee, Nederland-is-wel-boring maar Utrecht is mn stadje om te studeren, dus daar kan ik heerlijk naar de KFC! :
Dan heb je nog ruim een maand om wat dichterbij te gaan wonenquote:Op dinsdag 22 april 2008 11:04 schreef Piles het volgende:
[..]
True
Maar 6 uur reizen, en 2 uur een meet is niet echt leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |