Ik ook niet, maar ben bijna in staat er een rekening te openen, dan moeten ze wel naar mijn klachten luisterenquote:Op dinsdag 22 april 2008 09:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat er nog mensen bij die bank zitten begrijp ik echt niet
Rabo inderdaadquote:Op dinsdag 22 april 2008 09:45 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ja, van zijn ABN naar mijn Rabobank.
Hij heeft het zelfs ge-internetbankierd...
Rabobank, 5 minuten
Rabobank
Ja, ik ken het.quote:Op dinsdag 22 april 2008 09:40 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik vind dat we er idd over moeten kunnen praten. Maarja Mensen gaan huilen, PB....
Inderdaad.. Democratie ok, maar je moet toch ergens een eigen plekje hebben om dictatort te spelen?quote:Op dinsdag 22 april 2008 09:49 schreef Deansensitized het volgende:
Ik ben ook admin op een forum en ban ook mensen die het niet met me eens zijn
Kritiek? Weg
quote:Op dinsdag 22 april 2008 09:50 schreef Deansensitized het volgende:
Postbank is ook nog wel prima ja. Maar ABN, man man man, kan er een boek over schrijven [snap je overschrijven![]()
]
Precies.quote:Op dinsdag 22 april 2008 09:51 schreef nicomart het volgende:
[..]
Inderdaad.. Democratie ok, maar je moet toch ergens een eigen plekje hebben om dictatort te spelen?
Lekkerquote:Op dinsdag 22 april 2008 09:58 schreef Piles het volgende:
Ik zie net dat ik al op ongeveer 2/3 van m'n stage zit
Qua uren dan
Wat denk je zelfquote:Op dinsdag 22 april 2008 09:59 schreef Yesse het volgende:
[..]
LekkerMaar dat betekent dat je over 1/3 hier alweer weg gaat
Of blijf je gezellig hangen?
Ja ik ook bijna. Maar als ik 1/3 van wat ik moest doen ook daadwerkelijk heb gedaan is het veelquote:Op dinsdag 22 april 2008 09:58 schreef Piles het volgende:
Ik zie net dat ik al op ongeveer 2/3 van m'n stage zit
Qua uren dan
Ein Forum, Ein Führerquote:Op dinsdag 22 april 2008 09:51 schreef nicomart het volgende:
[..]
Inderdaad.. Democratie ok, maar je moet toch ergens een eigen plekje hebben om dictatort te spelen?
En dat komt niet doordat het zoveel werk isquote:Op dinsdag 22 april 2008 10:01 schreef plukkert het volgende:
[..]
Ja ik ook bijna. Maar als ik 1/3 van wat ik moest doen ook daadwerkelijk heb gedaan is het veel
Daar is het stage voorquote:Op dinsdag 22 april 2008 10:01 schreef plukkert het volgende:
[..]
Ja ik ook bijna. Maar als ik 1/3 van wat ik moest doen ook daadwerkelijk heb gedaan is het veel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |