Vraag erom en ik zal de zon naar u toe brengenquote:
Fok! heeft zelf een keer mijn adres gevraagd vanwege een gewonnen prijs.. Maar jij hebt niks fouts gedaan, althans daar ga ik van uit.. Hij heeft volgens mij toch alleen gekeken in de inboxen van mensen die hij verdachtte.quote:Op dinsdag 22 april 2008 09:27 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Danny heeft zijn mond vol van vrijheid van dit en vrijheid van dat maar zit wel in andermans PM te kijken zonder dat hij daar een gegronde aanleiding voor zou kunnen hebben? Ik heb via die PM box aardig vaak mijn adres gegevens enzo verstuurd. Ik zou het fijn vinden als Danny met zijn dikke hoofd uit mijn PM box bleef...
Ik zou de discussie graag via PM doen jongens maar dat kan niet meer
Op basis waarvan? Die verdenking moet je kunnen staven. Hij beweert dat hij een mailtje gehad heeft terwijl het mailtje niet openbaar is en de verzender van het mailtje ook niet....quote:Op dinsdag 22 april 2008 09:30 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Fok! heeft zelf een keer mijn adres gevraagd vanwege een gewonnen prijs.. Maar jij hebt niks fouts gedaan, althans daar ga ik van uit.. Hij heeft volgens mij toch alleen gekeken in de inboxen van mensen die hij verdachtte.![]()
Mietjequote:Op dinsdag 22 april 2008 09:33 schreef Piles het volgende:
Gaan we het nu weer lekker in FB over PM-gate hebben, voordat deze op slot gaat
quote:
Daar zijn de meningen over verdeeld.quote:Op dinsdag 22 april 2008 09:35 schreef Yesse het volgende:
Het staat in de policy/voorwaarden, dus geen gezeik hij deed niets illegaals.
Graagquote:Houden we er nu over op?
Ha die is mooi. Een website starten. In de policy opnemen dat je als admin recht hebt op al het geld van de gebruiker en dan beweren dat het in de policy staatquote:Op dinsdag 22 april 2008 09:35 schreef Yesse het volgende:
Het staat in de policy/voorwaarden, dus geen gezeik hij deed niets illegaals. Houden we er nu over op?
Precies.quote:
Ja, nu weten we het wel hè. Ga lekker in FB lopen zeiken, en hou er hier gewoon over opquote:Op dinsdag 22 april 2008 09:36 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ha die is mooi. Een website starten. In de policy opnemen dat je als admin recht hebt op al het geld van de gebruiker en dan beweren dat het in de policy staat
Ja, maar dat werd vaker gedacht... doe nou maar liever niet eigenlijk.quote:Op dinsdag 22 april 2008 09:38 schreef PieterBas het volgende:
Als ze van dit topic een slotje gaan maken, dan is Fok! wel tot een dieptepunt gedaald. Of Stage SC uberhaupt iets te maken heeft met deze situatie. Het zou een andere zaak zijn geweest, als een van ons betrokken zou zijn.. (Even van uitgaande dat niemand van ons in het complot zit)
Ik vind dat wij hier gewoon het recht hebben om hier over te discussieren..
Ik vind dat we er idd over moeten kunnen praten. Maarja Mensen gaan huilen, PB....quote:Op dinsdag 22 april 2008 09:38 schreef PieterBas het volgende:
Als ze van dit topic een slotje gaan maken, dan is Fok! wel tot een dieptepunt gedaald. Of Stage SC uberhaupt iets te maken heeft met deze situatie. Het zou een andere zaak zijn geweest, als een van ons betrokken zou zijn.. (Even van uitgaande dat niemand van ons in het complot zit)
Ik vind dat wij hier gewoon het recht hebben om hier over te discussieren..
Vanaf welke bank moet het komen dan?quote:
Ja, van zijn ABN naar mijn Rabobank.quote:Op dinsdag 22 april 2008 09:41 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Vanaf welke bank moet het komen dan?
of is de verzendende partij juist bij ABN?
Ik ook niet, maar ben bijna in staat er een rekening te openen, dan moeten ze wel naar mijn klachten luisterenquote:Op dinsdag 22 april 2008 09:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat er nog mensen bij die bank zitten begrijp ik echt niet
Rabo inderdaadquote:Op dinsdag 22 april 2008 09:45 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ja, van zijn ABN naar mijn Rabobank.
Hij heeft het zelfs ge-internetbankierd...
Rabobank, 5 minuten
Rabobank
Ja, ik ken het.quote:Op dinsdag 22 april 2008 09:40 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik vind dat we er idd over moeten kunnen praten. Maarja Mensen gaan huilen, PB....
Inderdaad.. Democratie ok, maar je moet toch ergens een eigen plekje hebben om dictatort te spelen?quote:Op dinsdag 22 april 2008 09:49 schreef Deansensitized het volgende:
Ik ben ook admin op een forum en ban ook mensen die het niet met me eens zijn
Kritiek? Weg
quote:Op dinsdag 22 april 2008 09:50 schreef Deansensitized het volgende:
Postbank is ook nog wel prima ja. Maar ABN, man man man, kan er een boek over schrijven [snap je overschrijven![]()
]
Precies.quote:Op dinsdag 22 april 2008 09:51 schreef nicomart het volgende:
[..]
Inderdaad.. Democratie ok, maar je moet toch ergens een eigen plekje hebben om dictatort te spelen?
Lekkerquote:Op dinsdag 22 april 2008 09:58 schreef Piles het volgende:
Ik zie net dat ik al op ongeveer 2/3 van m'n stage zit
Qua uren dan
Wat denk je zelfquote:Op dinsdag 22 april 2008 09:59 schreef Yesse het volgende:
[..]
LekkerMaar dat betekent dat je over 1/3 hier alweer weg gaat
Of blijf je gezellig hangen?
Ja ik ook bijna. Maar als ik 1/3 van wat ik moest doen ook daadwerkelijk heb gedaan is het veelquote:Op dinsdag 22 april 2008 09:58 schreef Piles het volgende:
Ik zie net dat ik al op ongeveer 2/3 van m'n stage zit
Qua uren dan
Ein Forum, Ein Führerquote:Op dinsdag 22 april 2008 09:51 schreef nicomart het volgende:
[..]
Inderdaad.. Democratie ok, maar je moet toch ergens een eigen plekje hebben om dictatort te spelen?
En dat komt niet doordat het zoveel werk isquote:Op dinsdag 22 april 2008 10:01 schreef plukkert het volgende:
[..]
Ja ik ook bijna. Maar als ik 1/3 van wat ik moest doen ook daadwerkelijk heb gedaan is het veel
Daar is het stage voorquote:Op dinsdag 22 april 2008 10:01 schreef plukkert het volgende:
[..]
Ja ik ook bijna. Maar als ik 1/3 van wat ik moest doen ook daadwerkelijk heb gedaan is het veel
ach het is tenslotte het foute uurquote:Op dinsdag 22 april 2008 10:01 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ein Forum, Ein Führer
Sorry, ik ben de laatste tijd wel heel fout bezig![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |