Ik zou m'n gezin ook niet laten bedreigen hoorquote:Op dinsdag 22 april 2008 09:04 schreef PieterBas het volgende:
Het is ook een beetje kinderachtig hoor..
Ik ga vanavond maar eens aan de slag met iMoviequote:
Niet?quote:Op dinsdag 22 april 2008 09:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik zou m'n gezin ook niet laten bedreigen hoor
Ik geloof er niets van. Het blijft Danny he. De paranoide huilebalkquote:Op dinsdag 22 april 2008 09:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Heb je een punt, maar om dan de gehele PM systeem af te laten sluiten.. what's next... Fok! down. Wat moet ik dan doen op mijn stage..quote:Op dinsdag 22 april 2008 09:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik heb duidelijk wat gemist hoor ik alquote:Op dinsdag 22 april 2008 09:15 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Heb je een punt, maar om dan de gehele PM systeem af te laten sluiten.. what's next... Fok! down. Wat moet ik dan doen op mijn stage..
Oh ja, scriptie..
Anders kom je de dag niet door zekerquote:Op dinsdag 22 april 2008 09:18 schreef G.Fawkes het volgende:
Ja waar is Yesse eigenlijk. Ze is toch niet weer vrij he
Als het wel zo is had ze het wel eens mogen vertellen. Dan hadden we ons kunnen voorbereidenquote:Op dinsdag 22 april 2008 09:18 schreef G.Fawkes het volgende:
Ja waar is Yesse eigenlijk. Ze is toch niet weer vrij he
Joah, kun je wel stellen. 8000 euro...quote:
Dan moet ik mezelf weer in een hoekje de dag door huilenquote:Op dinsdag 22 april 2008 09:19 schreef jackson het volgende:
[..]
Anders kom je de dag niet door zeker?
Het FoBo is er gelukkig nogquote:Op dinsdag 22 april 2008 09:19 schreef jackson het volgende:
[..]
Anders kom je de dag niet door zeker?
Dat had ze idd wel mogen doenquote:Op dinsdag 22 april 2008 09:20 schreef Piles het volgende:
[..]
Als het wel zo is had ze het wel eens mogen vertellen. Dan hadden we ons kunnen voorbereiden
Woehoequote:
Don't ever leave us againquote:Op dinsdag 22 april 2008 09:23 schreef Yesse het volgende:
Ik moest net eerst even wat dingetjes regelen en die zijn nu geregeld
De zonquote:Op dinsdag 22 april 2008 09:23 schreef Piles het volgende:
Schijnt de zon bij jullie ook opeens een stuk feller
Ik heb mijn lading paranoide huilie op forums al meegemaakt. Ze vonden het toen niet echt leuk, toen ik samen met een ander ook iets aan het licht bracht. Ze wouden me toen aangeven bij de Nederlandse politie. (was een buitenlandse site) wegens laster en smaad, of ik moest lid blijven en keep my mouth shut.. Toch maar voor het eerste gekozen.. en niks meer van gehoord.. Trouwens ze hadden geen juridisch poot om op te staan.quote:Op dinsdag 22 april 2008 09:15 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik geloof er niets van. Het blijft Danny he. De paranoide huilebalk
Holyquote:Op dinsdag 22 april 2008 09:20 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Joah, kun je wel stellen. 8000 euro...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |