Nieuw Zeeland mag je best mee, en wie weet hoe goed wij elkaar kennen na de meet!quote:

Je geeft het woord Hippie een positieve betekenisquote:

Ik moet over 2 weken naar Delfzijl, wat een hell is dat zeg. Even 200+ km rijdenquote:Op dinsdag 22 april 2008 11:16 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik woon in Winschoten, 25 min van GroningenVoor degene die dat vroeg. Te lui om terug te scrollen

De sexualisering van de Nederlandse maatschappijquote:Op dinsdag 22 april 2008 11:17 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
nou ik ga even douchen, deze diskussie over Nederland zal als ik terug ben wel weer over sex gaan ofzo

We gaan gewoon met z'n allenquote:Op dinsdag 22 april 2008 11:20 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Nieuw Zeeland mag je best mee, en wie weet hoe goed wij elkaar kennen na de meet!

Alsof jij het erg vind 200+ km te rijdenquote:Op dinsdag 22 april 2008 11:22 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik moet over 2 weken naar Delfzijl, wat een hell is dat zeg. Even 200+ km rijden

Als ik met de trein ga nietquote:Op dinsdag 22 april 2008 11:19 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ikmaar dan kost het je maar 2,5 uur
niet liegen over 3 uur
(Yesse ik beantwoord je PM wat later eerst lekker douchen!)

Dat is voor mij maar 15 minquote:Op dinsdag 22 april 2008 11:22 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik moet over 2 weken naar Delfzijl, wat een hell is dat zeg. Even 200+ km rijden

Ik ga maar sparen voor een auto, anders wordt de meet echt een rampquote:

Als jij betaaltquote:

Ik krijg het druk met leren kennen op de meetquote:Op dinsdag 22 april 2008 11:20 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Nieuw Zeeland mag je best mee, en wie weet hoe goed wij elkaar kennen na de meet!

sorry? ik nodig Yesse uit, ik zie nergens staan dat ik zeg dat de rest ook mee mag!quote:

dan mag je wel 2 dagen eerder vertrekken!quote:Op dinsdag 22 april 2008 11:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ga maar sparen voor een auto, anders wordt de meet echt een ramp
Zal ik je anders komen halen, en dan rijden we samen naar Utrecht

Is dat niet juist het hele idee erachter??quote:Op dinsdag 22 april 2008 11:27 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik krijg het druk met leren kennen op de meet

quote:Op dinsdag 22 april 2008 11:27 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik krijg het druk met leren kennen op de meet

Wie betaalt bepaaldquote:Op dinsdag 22 april 2008 11:28 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
sorry? ik nodig Yesse uit, ik zie nergens staan dat ik zeg dat de rest ook mee mag!

Dat niet.... Maar dat ga je niet redden met mijn autoquote:Op dinsdag 22 april 2008 11:24 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Alsof jij het erg vind 200+ km te rijden

* G.Fawkes pakt gelijk nummertje 1quote:

Hangt er vanaf hoeveel er mee gaanquote:Op dinsdag 22 april 2008 11:33 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ga maar alvast sparen, kunnen we over 10 jaar

Wat rij je dan?quote:Op dinsdag 22 april 2008 11:31 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat niet.... Maar dat ga je niet redden met mijn auto

quote:Op dinsdag 22 april 2008 11:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoeveel er mee gaan
Kuno valt af, die wil niet
Blijven wij 2 over, das nog wel te doen

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |