quote:
Its bad to stay in bedquote:Op dinsdag 22 april 2008 08:49 schreef Deansensitized het volgende:
Had anders liever even blijven liggen
Had graag willen blijven liggenquote:
Nee, it's bad dat je verdomme 11 dagen op je geld moet wachtenquote:
11 dagen? WTF?quote:Op dinsdag 22 april 2008 08:55 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Nee, it's bad dat je verdomme 11 dagen op je geld moet wachten
Houniet is ook de enige mod op heel Fok! natuurlijkquote:Op dinsdag 22 april 2008 08:54 schreef G.Fawkes het volgende:
Houniet is natuurlijk nog gewoon aan het brommen...
Zou kan de TT niet veranderd worden
Over geld gesproken. Vandaag of morgen mijn eerst salaris binnen bij deze werkgeverquote:Op dinsdag 22 april 2008 08:55 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ja, dat is wel erg lang.. Heeft hij of zij wel naar het juiste rekening gestuurd?quote:Op dinsdag 22 april 2008 08:55 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Jep, drie keer gechecked. Vanmiddag maar even op het kantoor langs.quote:Op dinsdag 22 april 2008 08:59 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ja, dat is wel erg lang.. Heeft hij of zij wel naar het juiste rekening gestuurd?
Ik wilde hem PMen maar dat kan natuurlijk niet meerquote:Op dinsdag 22 april 2008 08:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Pleur het gewoon in SES FB, komt ie vanzelf langs
[Chris Crocker mode]quote:Op dinsdag 22 april 2008 09:03 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik wilde hem PMen maar dat kan natuurlijk niet meer![]()
Ontzettend kinderachtig van Danny maargoed
Dit vraagt eigenlijk wel om een beetje videobewerkingquote:Op dinsdag 22 april 2008 09:04 schreef PieterBas het volgende:
[..]
[Chris Crocker mode]
LEAVE DANNY ALONE!!
[/Chris Crocker mode]
Het is ook een beetje kinderachtig hoor..
Gaat et over veel geld danquote:Op dinsdag 22 april 2008 09:00 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Jep, drie keer gechecked. Vanmiddag maar even op het kantoor langs.
Eigenlijk welquote:Op dinsdag 22 april 2008 09:05 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Dit vraagt eigenlijk wel om een beetje videobewerking
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |