Hij vond hem goed, maar zal wel 180 graden gedraaid zijn nuquote:Op dinsdag 22 april 2008 11:14 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Trouwens ook wel verfrissend dat er in dit stadium al aan transfers wordt gewerkt. Beter dan straks in augustus weer te horen krijgen dat geen club zijn selectie nog wil verzwakken op het laatste moment, tenzij die club Ajax heet![]()
Oh en voor de mensen die zich afvroegen wat DAM van onze nieuwe spits vindt: ik heb DAM nog nooit iets positiefs zien zeggen over een Ajacied dus dat hij het een goede spits vind hebben jullie vast verkeerd begrepen
quote:Vandaag beslissing over Ajax - Heerenveen
Het Algemeen Dagblad meldt dat er vandaag een beslissing wordt genomen over het duel Ajax - Heerenveen. Het uitduel is al vastgesteld voor 1 mei. De KNVB en Heerenveen staan volgens het AD op het standpunt dat Ajax zelf met een oplossing moet komen voor de return omdat de burgemeester van Amsterdam het duel verbood voor 4 mei.
Als dat niet meer lui scouten is dan geef ik het opquote:Op dinsdag 22 april 2008 11:18 schreef Prosac het volgende:
[..]
Dat bedoel ik.
"in FM toch wel een toppertje hoor"
"die haal ik ook altijd met FM!"
"In CM 01/02 HET talent, geweldig!"
Dat zeg ik.quote:Op dinsdag 22 april 2008 11:25 schreef pfaf het volgende:
Potential Ability 150. Ik zeg: halen!
Toch had het aankoopbeleid van Ajax de laatste jaren beter geweest als ze FM hadden gebruiktquote:Op dinsdag 22 april 2008 11:22 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Als dat niet meer lui scouten is dan geef ik het op
Da's maar 2 keer misgegaan.quote:Op dinsdag 22 april 2008 11:29 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Leuk, weer een Argentijn...
Maar goed, ik geef hem wel een kans en we zullen het wel zien.
We moeten Gabriel Torje maar eens gaan scouten.quote:Op dinsdag 22 april 2008 11:28 schreef Urquhart het volgende:
Bij FM koop ik al 5 jaar Defour, kan Martin ook een voorbeeld aannemen
begin van dit seizoen nog een artikel in een krant over onder andere Bayern/Chelsea. Bij elke nieuwe uitgave van Football Manager werd massaal de database van die game geraadpleegd om zo potentiele nog onbekende talenten op te sporen.quote:Op dinsdag 22 april 2008 11:22 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Als dat niet meer lui scouten is dan geef ik het op
Groningen heeft het ook gedaan met Cahais.quote:Op dinsdag 22 april 2008 11:42 schreef Prosac het volgende:
[..]
begin van dit seizoen nog een artikel in een krant over onder andere Bayern/Chelsea. Bij elke nieuwe uitgave van Football Manager werd massaal de database van die game geraadpleegd om zo potentiele nog onbekende talenten op te sporen.
Het was dan ook verbazingwekkend om binnen een maand na FM2008 de naam Breno (braziliaanse verdediger geloof ik) overal te zien opduiken in combinatie met onder andere Bayern.
Ook een goede goal tegen River Plate en dat hij veel intikkers scoort is niet zo erg. Heeft Ajax er afgelopen seizoen genoeg van gemist op soms wel erg cruciale momenten.quote:
quote:Op dinsdag 22 april 2008 11:47 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Groningen heeft het ook gedaan met Cahais.
Ik denk wel dat ze hem als vervanger van Huntelaar hebben gekocht.quote:Op dinsdag 22 april 2008 12:06 schreef Nashje het volgende:
Ben benieuwd naar die Cvitanich. Hopelijk betekent dit niet het vertrek van Huntelaar, maar de 'vervanger' (die wel mag invallen) van Urzaiz.
Kan cultheld hier iets over vertellen?
Zal dan voor het eerst zijn. Het komt in ieder geval niet uit de hoed van Van Geel.quote:Op dinsdag 22 april 2008 12:06 schreef DuvelDuvel het volgende:
Is hij door Hans van der Zee gescout toevallig ? Die heeft toch een mooi netwerkje daar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |