Zal wel iets als Tsfietanietsj wordenquote:Op dinsdag 22 april 2008 10:03 schreef pfaf het volgende:
Hoe spreek ik Cvitanich - en dan met name de eerste twee medeklinkers - in hemelsnaam uit?
Ik vind het ook vernederend, vooral tegen Heracles met 5-1 voor Ajax dan kun je Urzaiz gewoon in laten vallen en gewoon hem diepe spits maken zodat alle ballen op hem zijn. Luque eveneens, gehaald als nummer 10, verkracht op rechtshalf en op de tribune gezet.quote:Op dinsdag 22 april 2008 09:15 schreef Breach het volgende:
[..]
Nou ik vind het wel vernederend. Je haalt een (ex) Spaans International met de mededeling dat hij gaat fungeren als stormram. Vervolgens laat je die man 2 wedstrijden 5 minuten invallen (en gelukkig was ik daarbij). En de 28 wedstrijden erna neem je hem niet eens mee, of je laat hem 45 minuten langs de zijlijn warmlopen om hem vervolgens niet op te stellen. Dan kom je je beloftes niet na. En als je die niet gemaakt had, was ie ook niet gekomen...
Maar ja dat soort dingen schijnen bij Ajax te horen.
Wilfred Genee weet vast wel wat creatiefs te bedenken.quote:Op dinsdag 22 april 2008 10:03 schreef pfaf het volgende:
Hoe spreek ik Cvitanich - en dan met name de eerste twee medeklinkers - in hemelsnaam uit?
Het eerste wat ik dacht: "Hij komt gelukkig niet van FC Groningen"quote:Op dinsdag 22 april 2008 09:53 schreef Urquhart het volgende:
Ik ben benieuwd of die nieuwe spits wat is. Ik ben in ieder geval al blij dat het geen "bord-op-schoot" aankoop is
Dat wordt de nieuwe commercial van Sport 1quote:Op dinsdag 22 april 2008 10:12 schreef Blight het volgende:
[..]
Wilfred Genee weet vast wel wat creatiefs te bedenken.
Tsvietanietsj denk ik.quote:Op dinsdag 22 april 2008 10:03 schreef pfaf het volgende:
Alleen maar buitenlanders. Kopen we gewoon Lens, hebben we ten minste nog een Amsterdammer en ex-Ajacied in de aanval.quote:Op dinsdag 22 april 2008 10:27 schreef M0NTANA het volgende:
Een voorhoede met Luis Suarez, Dario Cvitanich en eventueel Miralem Sulejmani
DAM heeft op een ander forum gezegd dat het de beste Kroatische spits zou zijn als hij mee naar het EK zou gaan.quote:Op dinsdag 22 april 2008 10:23 schreef Pritt het volgende:
Tsvietanietsj whoooohoooooo Tsvietanietsj whooohoooooo
Klinkt best goed, jammer dat DAM gebanned is die zou misschien wel wat nuttigs over deze knul kunnen zeggen, misschien cultheld wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |