Bij Luque is er ook iets mis met zijn instelling en gedrag, en dat is er moeilijk uit te halen. Naast de incidenten met teamgenoten, is het gewoon heel vaak dat hij zich ongeïnteresseerd opstelt. En dat voor de best betaalde speler bij de club.quote:Op dinsdag 22 april 2008 19:24 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Je hebt gewoon gelijk hoor dat is het verstandigste en wellicht beste voor Ajax, dat staat buiten kijf. Maar toch zou ik zo graag Luque willen zien opbloeien, ik geloof er echt heilig in dat er in hem een goede voetballer schuilt en dat hij echt van meerwaarde kan zijn...
Ik hoop althans dat hij van Marco een echte kans krijgt om zich te ontwikkelen gedurende een aantal wedstrijden, wie weet blijkt wel dat ik er compleet naast zit maar toch, ook voor hem moet het waardeloos zijn om te worden gehaald naar Ajax een club waar hij zich (schijnbaar) als catalaan verbonden mee voelt en compleet geen kans te hebben gekregen...
quote:Martin van Geel legt functie neer
Amsterdam, 22 apr 2008
Martin van Geel vertrekt bij Ajax. De technisch directeur heeft moeten constateren dat Ajax met ingang van het nieuwe seizoen kiest voor een nieuwe weg, die niet de zijne is. Het betreft een nieuw technisch model waarin de trainer leiding geeft aan de gehele afdeling betaald voetbal.
Van Geel heeft daaraan de consequentie verbonden dat hij de eer aan zichzelf houdt en daarom heeft hij zijn functie als technisch directeur van Ajax ter beschikking gesteld. De club heeft het ontslag van Van Geel aanvaard onder dankzegging voor zijn inzet. Martin van Geel (47) trad op 1 juli 2005 in dienst bij Ajax.
Van Geel: ,,In de voorgestelde samenwerking zie ik geen plaats voor mijzelf als zelfstandig functionerende technisch directeur. Ajax en ik zijn het eens: twee kapiteins op één schip, dat is niet werkbaar.”
Uri Coronel: ,,Het spijt ons Martin van Geel te zien vertrekken, want ik weet dat hij een hardwerkende, loyale en betrouwbare directeur is. Maar wij kunnen zijn beslissing slechts respecteren. Wij hebben gesprekken met hem gevoerd om hem toch bij Ajax te behouden, maar zijn besluit stond vast.”
Mazzelaarsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |