abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58597000
Heeft iemand toevallig gehoord of er in Amsterdam ook een Golden Circle is waar aparte kaarten voor worden verkocht?
Dat is in andere landen wel zo als ik het goed lees.
  zaterdag 10 mei 2008 @ 19:19:01 #102
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_58597883
Het is wat raar. Live Nation ontkent het min of meer, zij verkopen Top Tickets. Die zijn heel wat duurder dan reguliere kaartjes, maar ze garanderen wel een plaats in de golden circle.

Maandag gaat de presale van de fanclub van start. En volgens een mail die ik vandaag krijg kun je wel aparte golden circle kaartjes kopen:
quote:
European stadium shows will feature 'Gold Circle' as a ticket option. Fan club members will have the opportunity to purchase 'Gold Circle' tickets during the presales for shows that offer this ticketing option.
Laten we hopen dat dit dus ook voor de Amsterdam Arena geldt.

Maar vraagje aan jou, SpaceSpiff, omdat jij hier blijkbaar ervaring mee hebt: hoe werkt dat dan bij het concert? Is er een aparte rij? Wordt je eerder toegelaten, of moet je net als iedereen gewoon in de grote rij staan, maar wordt jij dan toegelaten tot de golden circle en degenen zonder zo'n kaartje niet? M.a.w. schifting in de rij of schifting in de zaal?

Ik vind het niet erg om vroeg te komen, de sfeer proeven vind ik toch een onderdeel van het hele gebeuren. Maar zo'n gold circle kaartje biedt wel zekerheid. Dus: hopelijk geldt dat ook voor de Arena. Ik ben bang dat we maandag meer weten.
pi_58598350
Ik weet het ook niet precies hoe dat werkt. Bij Borsato in het Gelredome had je een apart ingang maar ging je niet eerder dan de rest naar binnen.
Bij Bon Jovi is er ook een apart vak met aparte kaartes. Maar of je dan ook een andere ingang krijgt geen idee. De Arena heeft maar 4 ingangen voor het veld. Er zijn altijd 2 ingangen voor het publiek in gebruik, de andere 2 worden gebruikt voor de concertcrew als ik me niet vergis. Dus ik denk dat er in de ArenA in de zaal wordt gecontroleerd.

Misschien moet iemand even in het Bon Jovi topic vragen of ze een apart ingang hebben.
  zaterdag 10 mei 2008 @ 20:25:52 #104
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_58599074
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 19:44 schreef SpaceSpiff het volgende:
Misschien moet iemand even in het Bon Jovi topic vragen of ze een apart ingang hebben.
Done. Ben wel benieuwd eigenlijk, hoe het zit.

Ik vind het niet erg om in de rij te staan, maar de zekerheid dat je in ieder geval in de golden circle zit is wel fijn.
pi_58609277
Zou best kunnen in de Arena, zo'n golden circle. Er is een afgesloten deel op de tribune met een eigen afgesloten bar, buffet en wc's waarvoor je dus niet of minder in de rij hoeft te wachten en sneller op de tribune weer terug bent. Om daar te kunnen komen is ook een aparte ingang en daar wordt je dus ook gecontroleerd en krijg je zo'n speciaal bandje om je arm.
  zondag 11 mei 2008 @ 15:26:52 #106
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_58610234
Ik heb het eigenlijk over een golden circle in het veld. Normaal is het voorste gedeelte afgesloten en kom je er door er gewoon het snelste te zijn. Nu schijn je kaarten te kunnen kopen die je een garantie bieden op een plaatsje in die golden circle.

Londen heeft het in ieder geval. Voor 85 pond zit je in de golden circle. Parijs heeft het ook. Maar op de Nederlandse ticketmaster is nog niets te zien over rangen.
  zondag 11 mei 2008 @ 15:36:52 #107
88775 HuubTuub
slurfmannetje
pi_58610393
quote:
Op zondag 11 mei 2008 15:26 schreef MadGuy het volgende:

Londen heeft het in ieder geval. Voor 85 pond zit je in de golden circle. Parijs heeft het ook. Maar op de Nederlandse ticketmaster is nog niets te zien over rangen.
Da´s vreemd. En dat zijn de tickets die je alleen via Icon kunt kopen, of ook in de reguliere sale?
[Oh, ik zie ze nu staan op madonna.com, het is onderdeel van zo´n special package, maar ze benoemen echt de Golden Circle ticket]

Dat kunnen ze alleen controleren door je toegang te geven tot het voorste vak op vertoon van je kaart. Dan zou het wel betekenen dat je met reugliere veldkaarten nooit in het voorste vak kunt komen.

Even wat verder gezocht...
Op www.livenationinternational.com/madonna kun je zien dat er ook zo´n pakket voor Nederland gaat komen. Dit is wat er staat bij Amsterdam:

Hot Ticket Package Coming Soon
Hot Ticket (guaranteed front barricade standing area) to see Madonna live in concert
Official Sticky & Sweet tour t-shirt
Official Sticky & Sweet tour programme
Commemorative VIP laminate

Er staat nog geen prijs bij. Maar voor London is dit geheel 250 pond en de kaart zelf is 85.
Hoe ze dat gaan regelen is een raadsel, voor London krijg je er een extra toegangspas bij, zodat je eerder naar binnen kunt.

Dit soort extra paketten hebben ze al een tijdje, het is een manier om extra te verdienen. Kijk maar naar de situatie in London, daar krijg je voor 165 pond meer een shirt, programma en een plastic pasje.

Maar goed, mocht ik zaterdag pech hebben met mijn veldkaarten dan ga ik voor dat hot ticket package.

[ Bericht 24% gewijzigd door HuubTuub op 11-05-2008 16:07:51 (even wat verder gezocht) ]
could you just [i]not[/i] breathe?
  zondag 11 mei 2008 @ 16:45:45 #108
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_58611509
Ja die pakketten: dat is oud nieuws. Nieuw is nu echter dat je ook gewoon de golden circle kaarten kunt kopen tegen nominale waarde.

Van ICON:
quote:
European stadium shows will feature 'Gold Circle' as a ticket option. Fan club members will have the opportunity to purchase 'Gold Circle' tickets during the presales for shows that offer this ticketing option.
Dat is volgens mij anders dan de Hot Ticket/VIP ticket pakketten. Het gaat hier volgens mij om Gold Circle kaarten tegen nominale waarde. Of ze in de reguliere verkoop te koop zullen zijn, weet ik niet. Ticketmaster laat nog niets zien en ook Mojo.nl is heel onduidelijk over de verschillende rangen en bijbehorende prijzen.

Ik ben bang dat we het maandag pas zullen weten.
pi_58611625
Ik wil een hot ticket
  zondag 11 mei 2008 @ 19:37:50 #110
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_58614003
Dat kost je dan ¤ 315,-

Het zou echt het laatste zijn wat ik zou doen om erbij te mogen zijn. Voor ruim 200 euro minder kun je ook goed vooraan staan. Nou ja, goed je moet er vroeg bij zijn, maar dat kan ook leuk zijn: sfeer proeven enzo tussen de Madonna idioten.
pi_58615697
quote:
Op zondag 11 mei 2008 16:45 schreef MadGuy het volgende:
Ja die pakketten: dat is oud nieuws. Nieuw is nu echter dat je ook gewoon de golden circle kaarten kunt kopen tegen nominale waarde.

Van ICON:
[..]

Dat is volgens mij anders dan de Hot Ticket/VIP ticket pakketten. Het gaat hier volgens mij om Gold Circle kaarten tegen nominale waarde. Of ze in de reguliere verkoop te koop zullen zijn, weet ik niet. Ticketmaster laat nog niets zien en ook Mojo.nl is heel onduidelijk over de verschillende rangen en bijbehorende prijzen.

Ik ben bang dat we het maandag pas zullen weten.
Ik denk dinsdag. Maandag is een feestdag

Dat Hot Ticket heeft ook wat meer dan alleen toegang in de Golden Circle. Maar inderdaad niet dat bedrag waard...
  zondag 11 mei 2008 @ 21:47:48 #112
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_58616355
quote:
Op zondag 11 mei 2008 21:13 schreef SpaceSpiff het volgende:

[..]

Ik denk dinsdag. Maandag is een feestdag
Maandag. Fanclub voorverkoop.
pi_58616366
quote:
Op zondag 11 mei 2008 19:37 schreef MadGuy het volgende:
sfeer proeven enzo tussen de Madonna idioten.
precies de reden waarom ik in Bercy achteraan ga staan. te veel hysterie.. veel te veel. In de arena had mijn vriend plaats genoeg, en hij sond 3 meter van het podium af.. in Bercy ziet het eruit als een slagveld, gevolgd door een enorme orgie van hysterische fans
pi_58616462
Ah

Had iemand deze al gevonden?

http://www.ticketmaster.nl/html/evinfo.htmI?CNTX=4747362&l=NL&C=

Staanplaatsen: RANG 1: Arena Veld
Zitplaatsen:
RANG 2: vak 103 t/m 108, 119 t/m 122
RANG 3: vak 101,102,110, 111,117,118,123,124,404 t/m 407,419 t/m 422
RANG 4: vak 125 t/m 129,402,403, 408,409,417,418,423,424 RANG 5: vak 401,425

Rang 1 (Excl. Servicekosten)
¤ 98 Presale

Rang 2 (Excl. Servicekosten)
¤ 108 Presale

Rang 3 (Excl. Servicekosten)
¤ 98 Presale

Rang 4 (Excl. Servicekosten)
¤ 85 Presale

Rang 5 (Excl. Servicekosten)
¤ 72 Presale

Rang 6 (Excl. Servicekosten)
¤ 59 Presale

Rang 7 (Excl. Servicekosten)
¤ 59 Presale

Rang 8 (Excl. Servicekosten)
¤ 59 Presale

Rolstoelplaats (boeken via 0900-3001250 45 cpm)
¤ 98 Presale

Geen apart Golden circle kaartje dus!

[ Bericht 56% gewijzigd door SpaceSpiff op 11-05-2008 22:05:45 ]
  zondag 11 mei 2008 @ 22:36:14 #115
88775 HuubTuub
slurfmannetje
pi_58617424
Nope die had ik nog niet gevonden, thanks!
could you just [i]not[/i] breathe?
  zondag 11 mei 2008 @ 23:47:46 #116
16874 creno
born this way
pi_58618991
ik vrees dat er voor nederland geen speciale "golden circle" komt. Bij de tour-info op madonna.com voor amsterdam staat bij
public tickets: coming soon (dat is dus 17 mei)
fan tickets: coming soon (dat is dus 12 mei)
special: not available

ik zou ook graag een golden circle ticket willen, zodat ik niet de hele dag in de rij hoef te zitten om vooraan te kunnen staan, dat heb ik vorige keer geprobeert, we mochten er gewoon niet in en door al die stress heb ik de hele avond hoofdpijn gehad en dus niet echt kunnen genieten !
<a href="http://www.pantsman.nl" rel="nofollow" target="_blank">www.pantsman.nl</a>
fanserie voor en door fans van WIDM
pi_58619886
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 19:49 schreef ZwarteMagika het volgende:
Nadeel van zo'n hoge prijs is dat ik waarschijnlijk niemand zo gek ver kan krijgen om mee te gaan
Ik ken het.. ik krijg ook niemand zo gek maar gaan doe ik zeker en alleen ben je niet
Een vriend is iemand die je verleden kent, in je toekomst gelooft en je vandaag accepteert zoals je bent.
  maandag 12 mei 2008 @ 09:21:41 #118
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_58622265
Danke, Spacespiff! Dat geeft wat meer zekerheid. Weet ik waar ik op moet mikken. Alleen klopt je linkje niet meer en is het ook nergens op ticketmaster.nl te vinden...

Het lijkt er inderdaad op dat er geen golden circle tickets zijn. Nou ja, ook goed. Moeten we vroeg komen dus. En dan maar hopen op een beetje gunstig (niet te koud, niet te nat, niet te warm) weer. Gelukkig gaat het in Amsterdam wel gemoedelijk. Bercy schijnt inderdaad een klein rampje te zijn altijd. Opgewonden standjes allemaal daar, naar ik heb gehoord.
pi_58622501
AAAAAAAAAAAAAGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHHH... ik mag pas over 2 uur!
Nothing takes the past away like the future!
pi_58622556
Mag pas over 2 uur? Hoezo?
pi_58622576
Ik ben een gewoon lid... en geen LEGACY member, omdat ik pas weer sinds januari lid ben geworden!
pi_58622587
Maar vertel... wie heeft er al tickets en kan je Golden Circle bestellen????
pi_58622629
Ik heb nog geen kaarten maar kan wel op bestelscherm komen. Daar zijn geen Golden Circle kaarten.

http://www.ticketmaster.nl/html/evinfo.htmI?CNTX=4761425&l=NL&C=
pi_58622679
Hoe kom je dan aan die tickets? Ik ga dan toch maar staanplaatsen kopen. Wil wel zeker zijn van een kaartje!
pi_58622817
He Madguy? Wat heb je gekocht?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')