quote:
Op zondag 11 mei 2008 15:26 schreef MadGuy het volgende:Londen heeft het in ieder geval. Voor 85 pond zit je in de golden circle. Parijs heeft het ook. Maar op de Nederlandse ticketmaster is nog niets te zien over rangen.
Da´s vreemd. En dat zijn de tickets die je alleen via Icon kunt kopen, of ook in de reguliere sale?
[Oh, ik zie ze nu staan op madonna.com, het is onderdeel van zo´n special package, maar ze benoemen echt de Golden Circle ticket]
Dat kunnen ze alleen controleren door je toegang te geven tot het voorste vak op vertoon van je kaart. Dan zou het wel betekenen dat je met reugliere veldkaarten nooit in het voorste vak kunt komen.
Even wat verder gezocht...
Op
www.livenationinternational.com/madonna kun je zien dat er ook zo´n pakket voor Nederland gaat komen. Dit is wat er staat bij Amsterdam:
Hot Ticket Package Coming Soon
Hot Ticket (guaranteed front barricade standing area) to see Madonna live in concert
Official Sticky & Sweet tour t-shirt
Official Sticky & Sweet tour programme
Commemorative VIP laminate
Er staat nog geen prijs bij. Maar voor London is dit geheel 250 pond en de kaart zelf is 85.
Hoe ze dat gaan regelen is een raadsel, voor London krijg je er een extra toegangspas bij, zodat je eerder naar binnen kunt.
Dit soort extra paketten hebben ze al een tijdje, het is een manier om extra te verdienen. Kijk maar naar de situatie in London, daar krijg je voor 165 pond meer een shirt, programma en een plastic pasje.
Maar goed, mocht ik zaterdag pech hebben met mijn veldkaarten dan ga ik voor dat hot ticket package.
[ Bericht 24% gewijzigd door HuubTuub op 11-05-2008 16:07:51 (even wat verder gezocht) ]