De MP3 download is ook te vindenquote:Op donderdag 1 mei 2008 04:46 schreef Hapertje het volgende:
Zojuist live in New York gezien (op internet hoor!)!
Setlist:
1. Candy Shop
2. Miles Away (op gitaar)
3. 4 Minutes (met Justin Timberlake, mooie choreografie maar slechte zang van Madonna EN Justin)
4. Hung Up (ROCKVERSIE met snoeiharde gitaren... retecool!)
5. Give It To Me (GEWELDIGE DANS)
6. Music (Megacoole choreografie!)
Leuk optreden, maar niet overweldigend genoeg in die 35 minuten... op het einde kwam ze pas echt op gang. Wel heerlijk zitten genieten. Hoogtepunt waren Give It To Me en Music!
ja...quote:Op donderdag 1 mei 2008 11:33 schreef Erotica_ het volgende:
Was Music nou gemixed met Put your hands up for Detroit?
Ze zegt eigenlijk in het interview dat ze bezig is met serieuze onderhandelingen, maar goed, Madonna.com bevestigd het, dus we kunnen wel zeggen dat het nu officieel bevestigd is. YAY!quote:May 1, 2008
Madonna Confirms Fall 2008 Tour!
Madonna confirmed that she would go on tour this fall during an interview with Ryan Seacrest this morning. The interview is available for streaming from KiisFM's website. Just click here.
Tour dates and cities to be announced soon so stay tuned!
Allebei vind ik dus persoonlijk geweldig..Pluspunt van Confessions is dan weer dat de liedjes op elkaar doorlopen...waardoor het allemaal wat serener klinkt, in vergelijking met HC.quote:Op woensdag 23 april 2008 19:18 schreef Dragonwizard het volgende:
Persoonlijk vind ik Confessions ook beter, maar Hard Candy heeft zijn pluspunten
volgens:quote:Sep 24, 2008 Amsterdam ArenA Amsterdam
Sep 25, 2008 Amsterdam ArenA Amsterdam
De staanplaatsen waren toen ook iets van 100 euro. Nu dus een kleine opslag. Het valt me nog mee. Maar ja, duur is het wel weer.quote:Op donderdag 8 mei 2008 12:31 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ben geen megafan, maar was wel van plan om erheen te gaan. Ik weet nog wel dat ik een paar jaar geleden E50 duur vond (zoiets was het toen toch?) maar dit is wel heel extreem..
Kwam ook omdat er eikels waren die dachten even flinke winst te trekken door een bulk kaarten op te kopen en die voor het twee -of drievoudige op marktplaats te kwakken. Kwamen die even lekker van een koude kermis thuis.quote:Op donderdag 8 mei 2008 13:59 schreef Dragonwizard het volgende:
Eigenlijk valt het elke keer wel mee. Dagen voor haar concert waren er online nog kaarten (van verschillende rangen) beschikbaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |