quote:BREAKING NEWS] GREAT News on the Upcoming WORLD TOUR from Warner Portugal!!
Category: Live Performances & Tours.
Our Portuguese correspondent Diogo went to the FNAC "Hard Candy" listening party in Lisbon yesterday.
An exec from Warner Music Portugal talked about Madonna's new album, her promo tour and especially about her upcoming world tour.
He said that they will give away a lot of tickets for the concerts that Madonna will play in London on September 11 and 13, in Paris on September 25 and in Amsterdam on September 29.
Who bought the "Hard Candy" CD yesterday received a promotional t-shirt along with a coupon for the competition to win tickets for Madonna's upcoming world tour. Yes... world tour, and not promo tour!!
People have to create a line saying "What makes you be a fan" ans deliver the coupon on one of the FNAC stores in Portugal before May 28. The coupon talks about a show in 2008 that it's not defined yet.
The Warner exec also said that Vodafone will broadcast the promo gig that Madonna will play in New York on April 30. Check www.vodafone.pt.
Ik hoop dat ze een producer strikt die wat minder (alleen) dance of R&B geöriënteerd is. William Orbit was toen een schot in de roos, zijn sound was nieuw. Wat ik daarna had met zijn nummers voor All Saints heb ik nu met Timbaland's (wicky-wicky uh) nummers voor Madonna: leuk, maar het trucje kennen we al dus is het niet vernieuwend, of op zijn minst opmerkelijk. Daarnaast vind ik de producers op Hard Candy teveel aanwezig met hun eigen stemmen, waardoor het voor mij te vaak een plaat van hun lijkt waar Madonna op meedoet in plaats van andersom.quote:Op maandag 28 april 2008 15:52 schreef MadGuy het volgende:
Ik zou het ook leuk vinden als ze weer iets melodieuzers en orchestralers gaat doen, net zoals Ray of Light inderdaad. Het was een groot succes voor haar, zowel qua verkopen als kritieken, dus waarom niet? Het probleem met dat soort platen is altijd dat je ze niet kunt afdwingen. Ze komen op een moment van grandioze inspiratie.
Het één hoeft het ander niet uit te sluiten. Ik vind Hard Candy ook geweldig, maar heb ook wat punten van kritiek.quote:Op maandag 28 april 2008 16:16 schreef Sequencial het volgende:
Ter relativering: het meest 'wicky-wicky'-nummer 4 Minutes vind ik te gek, dus blijkbaar zwets ik maar waten op de terugweg gaat Hard Candy gewoon nog een keer door de luidsprekers whehe
en zelfs dan blijft het een mening van een enkel persoon. ik zie daarom te toegevoegde waarde niet zo van een "beoordeling".quote:Op woensdag 30 april 2008 20:14 schreef Rens_Wilders het volgende:
De Volkskrant heeft de cd één ster gegeven, Het Parool dan weer vier. Opvallend verschil. Ik zou toch eerder voor de een dan de vier gaan trouwens.
Ik vond juist American Life en Confessions geweldig, AL is ws. zelfs mijn favoriete Madonna-album..quote:Op woensdag 30 april 2008 20:49 schreef MadGuy het volgende:
De kern bij die beide recensies is deze: hou je van Music en Ray Of Light of niet. Als je die twee platen geweldig vond, is Hard Candy inderdaad zwakker.
De MP3 download is ook te vindenquote:Op donderdag 1 mei 2008 04:46 schreef Hapertje het volgende:
Zojuist live in New York gezien (op internet hoor!)!
Setlist:
1. Candy Shop
2. Miles Away (op gitaar)
3. 4 Minutes (met Justin Timberlake, mooie choreografie maar slechte zang van Madonna EN Justin)
4. Hung Up (ROCKVERSIE met snoeiharde gitaren... retecool!)
5. Give It To Me (GEWELDIGE DANS)
6. Music (Megacoole choreografie!)
Leuk optreden, maar niet overweldigend genoeg in die 35 minuten... op het einde kwam ze pas echt op gang. Wel heerlijk zitten genieten. Hoogtepunt waren Give It To Me en Music!
ja...quote:Op donderdag 1 mei 2008 11:33 schreef Erotica_ het volgende:
Was Music nou gemixed met Put your hands up for Detroit?
Ze zegt eigenlijk in het interview dat ze bezig is met serieuze onderhandelingen, maar goed, Madonna.com bevestigd het, dus we kunnen wel zeggen dat het nu officieel bevestigd is. YAY!quote:May 1, 2008
Madonna Confirms Fall 2008 Tour!
Madonna confirmed that she would go on tour this fall during an interview with Ryan Seacrest this morning. The interview is available for streaming from KiisFM's website. Just click here.
Tour dates and cities to be announced soon so stay tuned!
Allebei vind ik dus persoonlijk geweldig..Pluspunt van Confessions is dan weer dat de liedjes op elkaar doorlopen...waardoor het allemaal wat serener klinkt, in vergelijking met HC.quote:Op woensdag 23 april 2008 19:18 schreef Dragonwizard het volgende:
Persoonlijk vind ik Confessions ook beter, maar Hard Candy heeft zijn pluspunten
volgens:quote:Sep 24, 2008 Amsterdam ArenA Amsterdam
Sep 25, 2008 Amsterdam ArenA Amsterdam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |