Ja hequote:Op donderdag 24 april 2008 21:31 schreef fraubitch het volgende:
kunt weer merken dat ik een paar dagen niet gepost heb
wat is het stil hier!
* Crazy-M pakt de trommels en gitaren en begint herrie te makenquote:
Crazy reed te hard, vrachtwagen chauffeur ook. File op a58.quote:Op donderdag 24 april 2008 22:40 schreef fraubitch het volgende:
te veel cijfersnet wiskunde
samenvatting?
quote:Op donderdag 24 april 2008 22:42 schreef existenz het volgende:
[..]
Crazy reed te hard, vrachtwagen chauffeur ook. File op a58.
Dat zijn nog eens samenvattingen!!quote:Op donderdag 24 april 2008 22:42 schreef existenz het volgende:
[..]
Crazy reed te hard, vrachtwagen chauffeur ook. File op a58.
wow...quote:Op donderdag 24 april 2008 22:31 schreef Crazy-M het volgende:
btw vanmorgen op de a58 bijna dodelijk ongeluk gehad
kwam vanaf de a65 en draai de a58 op. Vanuit de bocht zag ik 2 vrachtwagens met oplegger volle snelheid over de a58 rijden
punt dat ik kon invoegen zou ik er net achter moeten. dus ik geef wat gas bij dat ik met 120 kan invoegen en voor die 2 vrachtwagens.
ging goed. nog geen 200 meter moest ik achteraan sluiten in de file, achter een vrachtwagen ....
ik kijk in mn spiegel en zie die 2 vrachtwagens, naast elkaar nog steeds volle snelheid op de file afrijden
ik had echt zoiets van: OK![]()
en die vrachtwagen op linkerbaan begint te remmen, en die vrachtwagen die recht op mij afkwam nog niet .....
laatste moment schiet hij in 1 keer over de uitvoegstrook en denderde zo voorbij. had geen halve seconde later moeten zijn anders had hij vol in mn kofferbak gezeten
en daarom rij ik altijd binnendoor daar bij dat klote stuk!quote:Op donderdag 24 april 2008 22:31 schreef Crazy-M het volgende:
verhaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 april 2008 23:13 schreef toma het volgende:
* toma heeft een probleemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
pics or it didn't happen!
They say I have ADD but I just don't understa...OOOHH!! Look!! A Kitty!!
Screw worldpeace! I want a Pony!
quote:
ben al jaren niet meer verliefd geweest dus ik ben niet zo gewend aan het gevoelquote:Op donderdag 24 april 2008 23:17 schreef vamperotica het volgende:
Sinds wanneer is verliefd zijn een probleem?
Lekker toch?!quote:Op donderdag 24 april 2008 23:20 schreef toma het volgende:
[..]
ben al jaren niet meer verliefd geweest dus ik ben niet zo gewend aan het gevoel
quote:Op donderdag 24 april 2008 23:24 schreef fraubitch het volgende:
verliefd zijn is de beste gevoel in de wereld![]()
Luduvudu het kutste
quote:
een kusje van een meisjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |